ТОП-1: панацэя або ўсяго толькі частка алгарытму прыцягнення трафіку?
Праблемы неадпаведнасці высокіх пазіцый сайта ў выдачы пошукавікаў і досыць павольнага росту трафіку - вельмі распаўсюджаная з'ява.Пры гэтым заканамерна з'яўляецца яшчэ адзін мінус у выглядзе адсутнасці жаданага колькасці заказаў.
Такая сітуацыя асабліва хвалюе уладальнікаў інтэрнэт-пляцовак, якія выдаткавалі не толькі час і сродкі на стварэнне сайта, Але і месяцы узмоцненай працы па яго напаўненні, прасоўванні для дасягнення ТОПовых паказчыкаў.
Паспрабуем разам разабрацца з прычынамі такой сітуацыі і расставіць правільныя акцэнты на шляху SEO-прасоўвання сайтаў.
Актуальнасць запытаў
Перш за ўсё, прасоўваючы сайт і спадзеючыся на станоўчы вынік у выглядзе шматлікіх водгукаў і заказаў, трэба навучыцца думаць адпаведна ўзроўню сярэднестатыстычнага пакупніка. Няправільным рашэннем будзе аддаваць першынство запытам, якія ўключаюць, на Вашу думку, найбольш правільныя ключы з прафесійнай пункту гледжання. Бо яны могуць быць зусім чужымі наведвальнікам сусветнай павуціны. Не варта ўжываць поўныя назвы паслуг або асабліва прафесійную тэрміналогію (этапы падрыхтоўкі і мантажу гіпсавай ляпніны, правілы падрэзкі сумежных галтелей і т.п.). Прасоўванне сайта павінна будавацца на запыце, які ўключае зразумелае кожнаму кліенту кароткае назву прапанаванага прадукту (да прыкладу, потолочный плінтус). У якасці ключавікоў, якія ўводзяцца на пошукавых платформах, таксама часта сустракаюцца дапаўненні ў выглядзе слоў «купить», «цена» або назваў канкрэтных гарадоў для набыцця тавару / паслугі.
Такім чынам , семантычнае ядро сайта павінна складацца з слоў:
- даступных простаму пакупніку ;
- адпаведных канкурэнтнасці тэматыкі ;
- якія адказваюць найбольш частым запытам, якія адкрываюць сайты канкурэнтаў.
Адкрытасць асартыменту і цэнавай палітыкі
Нішто не зможа больш зацікавіць наведвальніка, чым поўная інфармацыя аб цікавіць тавары і магчымасць прааналізаваць прапанаваныя кошты. Для гэтага неабходна забяспечыць выкананне некалькіх задач.
Па-першае, Стварыце на сайце зручны каталог прадукцыі з магчымасцю хуткага пошуку за кошт спецыяльных фільтраў.
Па-другое, Дайце максімум магчымай інфармацыі аб цане тавару. Калі кошт залежыць ад некаторых фактараў, тады не лішнім будзе паказаць мінімальную цану: «от … рублей» або ўсталяваць на сайце калькулятар.
Па-трэцяе, Напоўніце старонкі сайта інфарматыўным і прадаўцам кантэнтам: лёгкім пры чытанні тэкстам, выдатнымі фатаграфіямі, цікавымі аглядамі і займальнымі артыкуламі.
І нарэшце , па-чацвёртае, Пакажыце нумары зваротнай сувязі, распрацуйце простую форму онлайн-заяўкі, стварыце сэрвіс онлайн-кансультацыі. Такім чынам, вы зможаце не толькі адказаць кліентам на пастаўленыя пытанні, але і станоўча паўплываць на іх выбар.
Расстаноўка прыярытэтаў
Часцяком дасягненне ТОП-1 не становіцца гарантыяй выдатных продажаў. Менавіта таму трэба вызначыць свае мэты: вы імкнецеся заняць якое лідыруе месца ў пошукавых выдачах або забяспечыць годны ўзровень продажаў? Калі для вас, усё ж такі, больш важны другое пытанне, тады трэба звярнуць увагу і на іншыя спосабы для прыцягнення трафіку. Выдатным варыянтам стане выкарыстанне кантэкстнай рэкламы або падлучэнне іншых эфектыўных digital-тэхналогій.
Праца прафесійнай каманды як заклад поспеху
Для развіцця сайта акрамя прымянення розных digital-інструментаў вялікую ролю адыгрывае і звязак прафесіяналаў, якія выконваюць работы. Вы можаце быць кваліфікаваным спецыялістам у той вобласці, прадукцыю ці паслугі якой будзеце прапаноўваць. Але задачы SEO-прасоўвання лепш даручыць прафесіяналам. Іх парады, вопыт і дапамогу не толькі падкажуць вам верны шлях да прыцягнення трафіку, але і стануць залогам паспяховага росквіту вашага маладога бізнесу.
Выконвайце нашым рэкамендацый і навучыцеся правільна ставіць мэты развіцця ўласнай інтэрнэт-пляцоўкі, дакладна фармуляваць найбольш запатрабаваныя запыты. Такім чынам, за кароткі час вы не толькі атрымаеце поспех у SEO-прасоўванні, Але і зможаце адзначыць істотныя станоўчыя змены на карысць росту продажаў.