+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Гэты рэкламны інструмент карысны, калі трэба хутка прасунуць прадукт на новым рынку, распавесці пра яго максімальна шырокаму колу людзей, хутка прадаць паслугу або тавар. Гэты артыкул – кароткі экскурс у кантэкстную рэкламу Google Ads: што гэта, як працуе, якія перавагі і якія складанасці могуць паўстаць пры наладзе.

Як работает кантэкстная рэклама Google Ads

Ёсць два спосабу прасоўвання кампаніі і яе прадукцыі з дапамогай рэкламнага кабінета Google Ads: пошукавая рэклама і прасоўванне ў кантэкстна-медыйнай сеткі.

Пошукавая рэклама

Гэта рэкламныя аб'явы, якія паказваюцца ў выдачы пошуку. Яны размяшчаюцца уверсе і ўнізе старонкі, з'яўляюцца справа ад асноўнай выдачы.

Пазіцыя аб'явы ў выдачы вызначаецца па яго рэйтынгу. Рэйтынг залежыць ад двух фактараў :

  1. Цэны кліка. Пазіцыі вызначаюцца па аўкцыённай сістэме: чым вышэй ўстаноўлена цана за клік, тым вышэй размяшчаецца аб'ява.
  2. Правільнасці падбору ключавых слоў.

Як выглядаюць рэкламныя аб'явы :

картинка

1 – верхні блок рэкламных аб'яваў, 2 – арганічная выдача: 10 адказаў
картинка
1 – арганічная выдача, 2 – ніжні рэкламны блок, 3 – пошукавыя падказкі

Аб'явы ў верхнім блоку – самыя прыкметныя, для траплення ў гэтую вобласць, за клік даводзіцца плаціць больш за ўсё. Ніжні рэкламны блок – менш прыкметны, але клікаў па аб'явах у ім таксама досыць шмат.

Рэклама ў кантэкстна-медыйнай сети Google

Такія аб'ява не паказваюцца ў выдачы пошуку. Яны размяшчаюцца на партнёрскіх сайтах сеткі Google. У КМС ўваходзяць навінавыя сайты, забаўляльныя парталы, видеохостинги, у іх ліку такія пляцоўкі як: YouTube, Avito, Onliner, mail.ru і многія іншыя.

Прыклад рэкламных блокаў кантэкстна-медыйнай сеткі Google і аналага Рэкламнай сеткі Яндэкса :

КМС дазваляе ахопліваць карыстальнікаў, якія наўпрост цікавяцца вашым таварам – для гэтага выкарыстоўваецца паводніцкая мадэль. Карыстальнік ўводзіць у пошукавую радок запыт, напрыклад, «купить фотаапарат Canon». Пошукавая сістэма запомніць гэта і будзе паказваць яму рэкламу, рэлевантную гэтаму запыце на розных пляцоўках.

Таксама КМС дазваляе ахопліваць карыстальнікаў па інтарэсам – тэматычная рэклама Напрыклад, паказваючы сваю рэкламу аб продажы фотаапаратаў на сайце прысвечаным фотамастацтва, вы можаце зачапіць ёй патэнцыйнага кліента, які пяройдзе на сайт і аформіць заказ.

Яшчэ ёсць ремаркетинг Гэта спецыяльная функцыя для фарміравання пастаяннай аўдыторыі вакол крамы або сайта. Ремаркетинг – функцыя для паказаў рэкламы карыстальнікам, якія ўжо датыкаліся з кампаніяй: пераходзілі на сайт, афармлялі заказ, пакідалі заяўку на зваротны званок.

Выкарыстоўваць кантэкстна-медыйную сетку можна па-рознаму: паказваць аб'явы толькі на канкрэтных сайтах або выдзеленых старонках, сегментаваць аўдыторыю, якой вы хочаце паказваць гэтыя аб'явы. Акрамя гэтага, у КМС ёсць розныя фарматы аб'явы: тэкставыя, графічныя, мультымедыя, відэа.

З дапамогай КМС можна ахапіць значна больш шырокае кола аўдыторыі, чым пры выкарыстанні пошукавай рэкламы.

Преимущества кантэкстнай рэкламы Google Ads

  1. Маментальны вынік Пасля запуску рэкламы, яна пачынае прыносіць вынік адразу, літаральна праз некалькі хвілін. Гэта галоўная перавага кантэкстнай рэкламы над SEO .
  2. Выразныя налады Можна выбраць дзе, калі і як паказваць аб'явы: не толькі ў пошукавай сістэме, але і на іншых пляцоўках.
  3. Кантроль бюджэтаў і гнуткія налады Сэрвіс прагназуе выдаткі на аснове выбраных налад. Плаціце толькі за мэтавыя дзеянні: зграі па рэкламных аб'явах і пераходах на сайт. У КМС могуць прызначацца цэны за паказы аб'яваў.
  4. Шырокія магчымасці аналізу У рэкламным кабінеце Google Ads досыць шырокі аналітычны функцыянал, для больш глыбокага вывучэння можна выкарыстоўваць Google Analytics.

Кантэкстная рэклама Google Ads, пры правільным яе выкарыстанні, – эфектыўны інструмент прыцягнення мэтавай аўдыторыі і хуткай рэалізацыі прадукцыі.

Як хутка наладзіць рэкламу Google Ads, каб атрымаць першых кліентаў

Каб карыстацца сэрвісам налады рэкламных кампаній Google Ads вам патрэбна пошта Google. Калі яе яшчэ няма, зарэгіструйце. Гэтая працэдура простая і займае некалькі хвілін, спыняцца тут не будзем, пяройдзем адразу да налады рэкламы, клікайце ў спасылку – налада Google ADS, цісніце «Начать» і рухайцеся па плане ніжэй.

Першасныя налады : спосаб прасоўвання, геаграфія, стаўкі

картинка

1. Прыдумайце назву (1) і выберыце спосаб прасоўвання (2). Пошукавая – для рэкламы ў пошуку, кантэкстна-медыйная – для максімальнага ахопу. У нашым прыкладзе будзем разглядаць толькі пошукавае прасоўванне: прыбіраем галачку насупраць «Включить кантэстнай-медыйную сеть».

2. Выбар геаграфіі, мовы, аўдыторыі. Рассмотрим налады на прыкладзе рэкламнай кампаніі пад грузаперавозкі. Выкажам здагадку, што ўладальнік кампаніі збіраецца аказваць паслугі ў Мінску і вобласці, але не хоча вазіць грузы ў Дзяржынск па якіх-небудзь прычынах.

картинка

Мова па змаўчанні – руская. Яго і пакідаем. Што тычыцца ўкладкі аўдыторыі, яна патрэбна для таргетынгу, у пошукавай рэкламе гэтыя дадзеныя слаба дастасавальныя, пакідаем як ёсць.

3. Абмежаванні бюджэтаў, стратэгія
Пакажыце стаўку, якую вы гатовыя марнаваць на рэкламу ў дзень. Гэта абмяжуе выдаткі на зграі. Каб выбраць стратэгію расходавання сродкаў, лепш націснуць на кнопку «Перейти да стандартнай стратегии». Без падлучэння Google Analytics, даступна два аўтаматычных спосабу размеркавання бюджэтаў :

  • зграі – максімум паказаў, максімум пераходаў на сайт, высокія выдаткі на рэкламу. Вашы аб'явы будзе бачыць вялікая частка аўдыторыі ;
  • мэтавай працэнт атрыманых паказаў – сістэма будзе рабіць так, каб вашы аб'явы паказваліся толькі ў пэўным працэнтных суадносінах. Гэта значыць, паказаўшы 30%, вы атрымаеце паказы па 30% запытаў. Пры гэтым тут можна паказаць абмежаванне па цане кліка. Такая налада больш шырокая і дазваляе эканоміць бюджэты.

Таксама ёсць варыянт прызначэння цэны за клік ўручную. Вы самі будзеце задаваць максімальныя стаўкі.

Налада груп аб'яваў

Групы аб'яваў – інструмент, з дапамогай якога вы можаце стварыць аб'явы пад розныя ключавыя запыты. Адразу пасля ўводу адрасу сайта, гугл рэклама вызначыць яго тэматыку і прапануе ключавыя запыты для прасоўвання. Для хуткай налады гэтага дастаткова. Можна прыбраць або дадаць запыты ў падлогу ключавых запытаў. Сабраць ключы можна з дапамогай сэрвісу WordStat. Зробім некалькі груп: офісны пераезд, кватэрны пераезд, і агульную – дастаўка грузаў :

Група 1 – офісы
картинка
1 – назву, каб не заблытацца ў будучыні ;
2 – стаўка, можна рэгуляваць у далейшым ;
3 – адрас сайта і тэматыка для ключоў: увядзіце патрэбныя дадзеныя і націсніце «Получить ключы»
4 – поле запытаў. Можна дадаваць і выдаляць ключы.

Група 2 – кватэрны пераезд
картинка
У выніку атрымліваем вось такі спіс ключоў :
картинка
У далейшым, пасля аналітыкі рэкламнай кампаніі вы зможаце выявіць эфектыўныя, танныя і дарагія запыты. Прыбраць дарагія і неэфектыўныя.

Група 3 – дастаўка грузаў
картинка
Ствараць некалькі груп аб'яваў вельмі важна па дзвюх прычынах :
1. Вы дакладней трапляеце ў аўдыторыю, зніжаючы тым самым выдаткі на рэкламу.
2. Так прасцей і зручней кантраляваць рэкламныя кампаніі.
Адзін раз патрацілі час на якаснае размеркаванне запытаў і стварэнне якасных аб'яваў, атрымалі меншыя выдаткі і больш якасны водгук ад аўдыторыі.

Стварэнне аб'яваў

Гэта важны этап, які робіць вашу рэкламу якая прадае. Ён жа напрамую ўплывае на цэны кліка і канчатковыя вынікі кампаніі.

Сам сэрвіс падкажа вам наколькі добра вы запоўнілі поля і наколькі эфектыўнай будзе ваша рэкламная кампанія, для гэтага ёсць спецыяльнае поле з рэкамендацыямі. Па меры запаўнення загалоўкаў і апісанняў, вы будзеце бачыць як выглядае аб'ява і наколькі яно якаснае.

картинка

А вось прыклад часткова запоўненай офіснага пераезду :

картинка

Гэтая група аб'яваў яшчэ патрабуе дапрацоўкі

Запаўненне плацежных дадзеных і запуск кампаніі

Калі вы скончылі працу з аб'явамі, трэба проста ўнесці плацяжы і адправіць аб'явы на мадэрацыю.

Найважнейшы момант у наладах плацёжнага акаўнта!

Каб пазбегнуць празмерных марнаванняў пры самастойнай наладзе, змяніць «Автоматические платежи» на «Платежи па предоплате» :

картинка

Так бюджэты на рэкламную кампанію будуць спісвацца з тых сродкаў, якія вы ўжо ўнеслі на пляцоўку. Калі яны скончацца, кампанія спыніцца да таго часу, пакуль вы не папоўніце баланс ўручную.

Калі пакінеце «Автоматические платежи», рэкламная кампанія будзе працаваць да таго часу, пакуль на аплатнай карце, прывязанай да акаўнта будуць сродкі.

Апошняе важнае заўвага – гэтая інструкцыя не можа быць выкарыстана для налады якасных рэкламных кампаній, яна паказвае прынцып налады. Тут не ўлічваюцца асаблівасці нішы і мэтавай аўдыторыі. Такім спосабам рэклама наладжваецца хутка, але і бюджэты будуць расходавацца з такой жа хуткасцю.

Калі вы хочаце атрымаць якасную рэкламную кампанію, не патрабавальную вялікіх укладанняў, трэба ўдзел прафесіяналаў. Даверце наладу рэкламы ў Google у Google Adwords iMedia. Выканаем аўдыт сайта, прааналізуем рынак і аўдыторыю, вызначаем лепшыя інструменты для дасягнення вашых мэтаў. Зробім рэкламу, якая будзе прадаваць і прыносіць прыбытак. Пакідайце заяўку на зваротную сувязь, кансультанты адкажуць на ўсе вашы пытанні.

Падзяліцца:

Вы готовы начать работу или получить консультацию?