Стварэнне лагатыпа
Стварэнне лагатыпа кампаніі
Адказнае заданне, якое патрабуе не толькі ўменні маляваць, наяўнасці мастацкага густу і ўмення карыстацца графічнымі кампутарнымі праграмамі, але таксама ведаў псіхалагічных асаблівасцяў спажыўцоў, сітуацыі на рынку таго ці іншага віду прадукцыі. Менавіта таму такое адказнае заданне лепш давяраць прафесіяналам, якія валодаюць неабходнымі ведамі і ўменнямі. У нашым штаце знаходзяцца вопытныя спецыялісты па дызайне, таму Вы застанецеся задаволены распрацаваным лагатыпам для вашай кампаніі.
Распрацоўка лагатыпаў звычайна не мае строгіх абмежаванняў і правілаў. Лагатып можа ўяўляць сабой унікальны знак, малюнак або шрыфтавое напісанне, а часам усё гэта разам. Але ўсё ж ёсць некалькі патрабаванняў, якім павінны адпавядаць гэтыя фірмовыя знакі: лагатып павінен быць вядомым, лёгка запамінальным, унікальным. Акрамя таго, ён павінен быць зразумелым, лаканічным і чытальным. І самае асноўнае - лагатып павінен асацыявацца ў спажыўца з вашай кампаніяй. Пры выкананні ўсіх гэтых патрабаванняў можна казаць аб правільна выкананай працы.
Парадак распрацоўкі лагатыпа
-
01
Удакладненне патрабаванняў і запаўненне брыфа
-
02
Ацэнка лагатыпаў канкуруючых кампаній
-
03
Карэктаванне брыфа
-
04
Распрацоўка некалькіх канцэпцый лагатыпа
-
05
Дапрацоўка зацверджанай канцэпцыі
Чым раней мы даведаемся аб задачах вашага бізнесу, тым хутчэй вы атрымаеце патрэбны прадукт
Магчыма, вас таксама зацікавіць
Колькі будзе каштаваць стварэнне лагатыпа для вашай кампаніі?
Перавагі супрацоўніцтва з imedia.by
Часта задаюць пытанні
-
Колькі розных канцэпцый лагатыпаў вы прапануеце для выбару?
Перад пачаткам прац Замоўца запаўняе просты брыф у якім прадстаўлены варыянты лагатыпаў у розных стылях: шрыфтавы, з упорам на графіку, эмблема, каліграфія і інш. паказвае якія варыянты яму бліжэй. На падставе запоўненага бріфа мы распрацоўваем звычайна 3 унікальныя канцэпцыі. Але можам і больш (5-7), усё залежыць ад заяўленых патрабаванняў і колькасці адказных асоб з боку Заказчыка, якія прымаюць рашэнні.
-
Як хутка вы дае першыя канцэпцыі лагатыпа?
Мы прэзентуем Заказчыку адначасова ўсе канцэпцыі, каб была магчымасць параўнаць і абраць. Тэрміны на рэалізацыю канцэпцый складаюць ад 7 працоўных дзён.
-
Колькі правак можна ўносіць у выбраную канцэпцыю лагатыпа?
Пасля таго як вызначыліся з канцэпцыяй, пачынаецца праца над "індывідуальнасцю" будучыні лагатыпа, таму што канцэпцыя гэта не выніковы гатовы лагатып. На гэтым этапе можна ўносіць розныя праўкі па колеры, памеры і іншым якасным характарыстыкам - галоўная ўмова не мяняць зацверджаную канцэпцыю. Звычайна хапае некалькіх правак, каб атрымаць выдатны лагатып.
-
У якім фармаце вы дае распрацаваны лагатып?
Мы даем гатовыя лагатыпы ў вектарным фармаце .ai ці .cdr, а таксама ў фармаце .png ці .jpg у высокім дазволе.
-
Ці можна аплаціць распрацоўку лагатыпа па факце выканання прац?
Без атрымання перадаплаты мы сумесна з Замоўцам можам пачаць запаўняць брыф, каб вызначыцца, якая канцэпцыя бліжэй, абмеркаваць тэхнічныя моманты і ўзгадніць умовы дамовы. Але непасрэдна да рэалізацыі канцэпцый лагатыпа мы пачынаем толькі пасля заключэння дагавора і атрымання перадаплаты (звычайна 50-70% ад агульнага кошту).