+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Стварэнне і распрацоўка лагатыпа ў Мінску

Імідж кампаніі ствараецца з дапамогай розных складнікаў, адным з якіх з'яўляецца арыгінальны, непаўторны, унікальны лагатып, які неабходзен для таго, каб кампанію і яе прадукцыю можна было прасцей ідэнтыфікаваць на рынку.
Стварэнне і распрацоўка лагатыпа ў Мінску

Стварэнне лагатыпа кампаніі

Замовіць лагатып вашай кампаніі азначае атрыманне іміджавага прадукта, які будзе тварам вашага бізнесу, падкрэсліць яго перавагі і высокі ўзровень.
Стварэнне лагатыпа — сапраўднае мастацтва

Адказнае заданне, якое патрабуе не толькі ўменні маляваць, наяўнасці мастацкага густу і ўмення карыстацца графічнымі кампутарнымі праграмамі, але таксама ведаў псіхалагічных асаблівасцяў спажыўцоў, сітуацыі на рынку таго ці іншага віду прадукцыі. Менавіта таму такое адказнае заданне лепш давяраць прафесіяналам, якія валодаюць неабходнымі ведамі і ўменнямі. У нашым штаце знаходзяцца вопытныя спецыялісты па дызайне, таму Вы застанецеся задаволены распрацаваным лагатыпам для вашай кампаніі.

Распрацоўка лагатыпаў звычайна не мае строгіх абмежаванняў і правілаў. Лагатып можа ўяўляць сабой унікальны знак, малюнак або шрыфтавое напісанне, а часам усё гэта разам. Але ўсё ж ёсць некалькі патрабаванняў, якім павінны адпавядаць гэтыя фірмовыя знакі: лагатып павінен быць вядомым, лёгка запамінальным, унікальным. Акрамя таго, ён павінен быць зразумелым, лаканічным і чытальным. І самае асноўнае - лагатып павінен асацыявацца ў спажыўца з вашай кампаніяй. Пры выкананні ўсіх гэтых патрабаванняў можна казаць аб правільна выкананай працы.

Парадак распрацоўкі лагатыпа

Працэс распрацоўкі лагатыпа кампаніі ўключае ў сябе некалькі асноўных этапаў:
  • 01
    Удакладненне патрабаванняў і запаўненне брыфа
  • 02
    Ацэнка лагатыпаў канкуруючых кампаній
  • 03
    Карэктаванне брыфа
  • 04
    Распрацоўка некалькіх канцэпцый лагатыпа
  • 05
    Дапрацоўка зацверджанай канцэпцыі

Чым раней мы даведаемся аб задачах вашага бізнесу, тым хутчэй вы атрымаеце патрэбны прадукт

Магчыма, вас таксама зацікавіць

карцінка
Распрацоўка фірмовага стылю. Брэндынг.
Займаючыся распрацоўкай лагатыпа, мы рэкамендуем кліентам адразу ўключаць у праект фірменны стыль (бланкі, візітоўкі, фірмовыя колеры, шрыфты), а таксама брэндбук, куды ўваходзіць пералік правілаў, патрабаванняў і прыкладаў распрацоўкі фірмовага стылю кампаніі.
Падрабязней аб фірмовым стылі

Колькі будзе каштаваць стварэнне лагатыпа для вашай кампаніі?

Кошт распрацоўкі лагатыпа складае ад 5000 руб. Сюды ўваходзіць распрацоўка трох (і больш) варыянтаў лагатыпа і дапрацоўка абранай канцэпцыі. Калі паслуга распрацоўкі лагатыпа ідзе ў комплексе з паслугай стварэння сайта, то вы атрымліваеце на яе дадатковую зніжку, памер якой вызначаецца індывідуальна.
Распрацоўка лагатыпа і фірмовага стылю можа таксама ісці ў комплексе. У гэтым выпадку кошт гэтай паслугі складзе ад 900 руб.
Сюды ўваходзіць непасрэдна распрацоўка лагатыпа, падбор фірмовых кветак, стварэнне "макетаў" візітовак, фірменных канвертаў, дыскаў, тэчак, бланкаў.

Перавагі супрацоўніцтва з imedia.by

іконка
Кваліфікаваныя вопытныя спецыялісты
іконка
Зніжкі на комплексныя паслугі
іконка
Разнастайнасць прапанаваных канцэпцый дызайну
іконка
Індывідуальны падыход да кожнага кліента
іконка
Аптымальнае спалучэнне крэатыўнасці і самавітасці

Часта задаюць пытанні

  1. Колькі розных канцэпцый лагатыпаў вы прапануеце для выбару?

    Перад пачаткам прац Замоўца запаўняе просты брыф у якім прадстаўлены варыянты лагатыпаў у розных стылях: шрыфтавы, з упорам на графіку, эмблема, каліграфія і інш. паказвае якія варыянты яму бліжэй. На падставе запоўненага бріфа мы распрацоўваем звычайна 3 унікальныя канцэпцыі. Але можам і больш (5-7), усё залежыць ад заяўленых патрабаванняў і колькасці адказных асоб з боку Заказчыка, якія прымаюць рашэнні.

  2. Як хутка вы дае першыя канцэпцыі лагатыпа?

    Мы прэзентуем Заказчыку адначасова ўсе канцэпцыі, каб была магчымасць параўнаць і абраць. Тэрміны на рэалізацыю канцэпцый складаюць ад 7 працоўных дзён.

  3. Колькі правак можна ўносіць у выбраную канцэпцыю лагатыпа?

    Пасля таго як вызначыліся з канцэпцыяй, пачынаецца праца над "індывідуальнасцю" будучыні лагатыпа, таму што канцэпцыя гэта не выніковы гатовы лагатып. На гэтым этапе можна ўносіць розныя праўкі па колеры, памеры і іншым якасным характарыстыкам - галоўная ўмова не мяняць зацверджаную канцэпцыю. Звычайна хапае некалькіх правак, каб атрымаць выдатны лагатып.

  4. У якім фармаце вы дае распрацаваны лагатып?

    Мы даем гатовыя лагатыпы ў вектарным фармаце .ai ці .cdr, а таксама ў фармаце .png ці .jpg у высокім дазволе.

  5. Ці можна аплаціць распрацоўку лагатыпа па факце выканання прац?

    Без атрымання перадаплаты мы сумесна з Замоўцам можам пачаць запаўняць брыф, каб вызначыцца, якая канцэпцыя бліжэй, абмеркаваць тэхнічныя моманты і ўзгадніць умовы дамовы. Але непасрэдна да рэалізацыі канцэпцый лагатыпа мы пачынаем толькі пасля заключэння дагавора і атрымання перадаплаты (звычайна 50-70% ад агульнага кошту).

Яшчэ засталіся складаныя пытанні?
faq