стварэнне лагатыпа
фірмы

Імідж кампаніі ствараецца з дапамогай розных складнікаў, адным з якіх з'яўляецца арыгінальны, непаўторны, унікальны лагатып, які неабходны для таго, каб кампанію і яе прадукцыю можна было прасцей ідэнтыфікаваць на рынку.

Замовіць лагатып вашай кампаніі азначае атрыманне іміджавага прадукту, які будзе тварам вашага бізнесу, падкрэсліць яго перавагі і высокі ўзровень.

Стварэнне лагатыпа фірмы – гэта адказнае заданне, сапраўднае мастацтва, якое патрабуе не толькі ўмення маляваць, наяўнасці мастацкага густу і ўменні карыстацца графічнымі кампутарнымі праграмамі, але таксама ведаў псіхалагічных асаблівасцяў спажыўцоў, сітуацыі на рынку таго ці іншага віду прадукцыі. Менавіта таму такое адказнае заданне лепш давяраць прафесіяналам, якія валодаюць неабходнымі ведамі і ўменнямі. У нашым штаце знаходзяцца вопытныя спецыялісты па дызайне, таму Вы застанецеся задаволеныя распрацаваным лагатыпам для вашай кампаніі.

Распрацоўка лагатыпаў звычайна не мае строгіх абмежаванняў і правілаў. Лагатып можа ўяўляць сабой унікальны знак, малюнак або шрыфтавое напісанне, а часам усё гэта разам. Але ўсё ж ёсць некалькі патрабаванняў, якім павінны адпавядаць гэтыя фірмовыя знакі: лагатып павінен быць вядомым, лёгка запамінальным, унікальным. Акрамя таго, ён павінен быць зразумелым, лаканічным і чытэльным. І самае асноўнае – лагатып павінен асацыявацца ў спажыўца з вашай кампаніяй Пры выкананні ўсіх гэтых патрабаванняў можна казаць пра правільна выкананай працы.

Разработка логотипа в Минске
Креатив для создания логотипа

Парадак работ па распрацоўцы лагатыпа

Працэс распрацоўкі лагатыпа кампаніі ўключае ў сябе некалькі асноўных этапаў :

1
ўдакладненне патрабаванняў і запаўненне брыфа
2
адзнака лагатыпаў канкуруючых кампаній
3
карэкціроўка брыфу
4
распрацоўка некалькіх канцэпцый лагатыпа
5
дапрацоўка зацверджанай канцэпцыі
Наборы канцелярских принадлежностей для создания логотипа
ЧЫМ РАНЕЙ МЫ пазналі аб задачы ВАШАГА БІЗНЭСУ ,
ТЫМ ХУТЧЭЙ ВЫ АТРЫМАЕ патрэбныя прадукты!
Магчыма Вас таксама зацікавіць
Распрацоўка фірмовага стылю. Брэндынг.
Займаючыся распрацоўкай лагатыпа, мы рэкамендуем кліентам адразу ўключаць у праект фірмовы стыль (Бланкі, візітоўкі, фірмовыя колеру, шрыфты), а таксама брендбук, куды ўваходзіць пералік правілаў, патрабаванняў і прыкладаў распрацоўкі фірмовага стылю кампаніі.
Колькі будзе каштаваць стварэнне лагатыпа для вашай кампаніі

Кошт распрацоўкі лагатыпа складае ад 1000 руб. Сюды ўваходзіць распрацоўка трох (і больш) варыянтаў лагатыпа і дапрацоўка абранай канцэпцыі. Калі паслуга распрацоўкі лагатыпа ідзе ў комплексе з паслугай стварэння сайта, то вы атрымліваеце на яе дадатковую зніжку, памер якой вызначаецца індывідуальна.

Распрацоўка лагатыпа і фірмовага стылю можа таксама ісці ў комплексе. У гэтым выпадку кошт гэтай паслугі складзе ад 900 руб. Сюды ўваходзіць непасрэдна распрацоўка лагатыпа, падбор фірмовых кветак, стварэнне "макетов" візітовак, фірмовых канвертаў, дыскаў, тэчак, бланкаў.

Перавагі супрацоўніцтва з imedia.by
  • Кваліфікаваныя вопытныя спецыялісты
  • Індывідуальны падыход да кожнага кліента
  • Аптымальнае спалучэнне крэатыўнасці і самавітасці
  • Разнастайнасць прапанаваных канцэпцый дызайну
  • Зніжкі на комплексныя паслугі

Часта задаюць пытанні

?
Колькі розных канцэпцый лагатыпаў вы прапануеце для выбару?

Паказаць адказ

Перад пачаткам работ Заказчык запаўняе просты брыф у якім прадстаўлены варыянты лагатыпаў у розных стылях: шрыфтавы, з упорам на графіку, эмблема, каліграфія і пр. паказвае якія варыянты яму бліжэй. На падставе запоўненай брыфа мы распрацоўваем звычайна 3 унікальныя канцэпцыі. Але можам і больш (5-7), усё залежыць ад заяўленых патрабаванняў і колькасці адказных асоб з боку Заказчыка, якія прымаюць рашэнні.

?
Як хутка вы дае першыя канцэпцыі лагатыпа?

Паказаць адказ

Мы прэзентуем Заказчыку адначасова ўсе канцэпцыі, каб была магчымасць параўнаць і выбраць. Тэрміны на рэалізацыю канцэпцый складаюць ад 7 рабочых дзён.

?
Колькі правак можна ўносіць у выбраную канцэпцыю лагатыпа?

Паказаць адказ

Пасля таго як вызначыліся з канцэпцыяй, пачынаецца праца над “индивидуальностью” будучага лагатыпа, таму што канцэпцыя гэта не выніковы гатовы лагатып. На гэтым этапе можна ўносіць розныя праўкі па колеры, памеры і іншым якасным характарыстыках - галоўная ўмова не мяняць зацверджаную канцэпцыю. Звычайна хапае некалькіх правак, каб атрымаць выдатны лагатып.

?
У якім фармаце вы дае распрацаваны лагатып?

Паказаць адказ

Мы даем гатовыя лагатыпы ў вектарным фармаце .ai або .cdr, а таксама ў фармаце .png або .jpg ў высокім дазволе.

?
Ці можна аплаціць распрацоўку лагатыпа па факце выканання работ?

Паказаць адказ

Без атрымання перадаплаты мы сумесна з Заказчыкам можам пачаць запаўняць брыф, каб вызначыцца, якая канцэпцыя бліжэй, абмеркаваць тэхнічныя моманты і ўзгадніць ўмовы дагавора. Але непасрэдна да рэалізацыі канцэпцый лагатыпа мы пачынаем толькі пасля заключэння дагавора і атрымання перадаплаты (звычайна 50-70% ад агульнай кошту).

компьютерная клавиатура apple
компьютерная мышь apple
Яшчэ засталіся складаныя пытанні?
Больш за 30 прафесіяналаў сваёй справы будуць працаваць з вашым праектам

Знаёмцеся з нашай камандай

Раскажыце нам аб задачах вашага будучага праекта
і мы зробім самае выгаднае прапанову!
Алена
Sales менеджэр
Алена
Магчыма, вас таксама зацікавіць
Прыклады нашых работ

Лагатыпы, якія зрабілі мы!

Хочаце даведацца колькі каштуе замовіць распрацоўку лагатыпа ў Мінску?
Замоўце званок эксперта і атрымаеце выгаднае прапанову!