+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Распрацоўка слогана

Слоган – кароткая фраза, якая заключае ў сабе рэкламную ідэю і асацыюецца з канкрэтным таварам, паслугай або брэндам. Слоган замацоўваецца ў свядомасці кліента, ўзмацняе рэкламную кампанію і павышае пазнавальнасць гандлёвай маркі.
Спажывец можа забыцца, які тавар і якога брэнда быў паказаны ў рэкламе, але кароткі лозунг надоўга аддрукоўваецца ў памяці на падсвядомым узроўні. Айчынныя маркетолагі запэўніваюць – пісьменная распрацоўка рэкламнага слогана ў Беларусі здольная павялічыць прыбытак на 50 %.
Як слоган дапаможа вашаму бізнесу?
  • 01
    Прыцягне ўвагу мэтавай аўдыторыі да брэнду і прадуктам кампаніі
  • 02
    Сфармуе ў мысленні правільны эмацыйны вобраз, звязаны з кампаніяй.
  • 03
    Акцэнтуе ўвагу спажыўцоў на перавагах тавару / фірмы.

Чаму слоганы iMedia Solutions
сапраўды працуюць?

  • 01
    Унікальнасць
    Стварэнне рэкламнага слогана ўключае аналіз дзейнасці канкурэнтаў, асаблівасцяў і унікальных пераваг кампаніі. Падобнага лёзунгу вы не знойдзеце.
  • 02
    Сумленнасць
    Слоган адлюстроўвае рэальныя перавагі і выгады для кліента. Толькі праўдзівая інфармацыя пра брэнд.
  • 03
    Крэатыўнасць
    Наша каманда выкарыстоўвае простыя, пісьменныя і адначасова цікавыя маўленчыя абароты. Неадназначнасць, гумар, рытм і рыфма – усё гэта выліваецца ў растуць аб'ёмы продажаў.
  • 04
    Прастата
    Галоўнае – ня тэкст, а падтэкст. Знешняя форма лёзунгу спрашчаецца, а змест – ўскладняецца.
  • 05
    Дакладнасць
    Мы даследуем патрэбы мэтавай аўдыторыі і дакладна ведаем, якая фраза зачэпіць спажыўца.

Паслуга па распрацоўцы рэкламных слоганаў ў Мінску складаецца з некалькіх этапаў:

Аналітычны
Мы вызначаем аб'ект слогана (брэнд або канкрэтны тавар), задачу (Павышэнне продажаў, прыцягненне наведвальнікаў), мэтавую аўдыторыю, каналы камунікацыі (ТБ, радыё, інтэрнэт).
Творчы
Даследаваўшы слоганы асноўных канкурэнтаў, мы пачынаем да працэсу генерацыі ідэй. Фінальны штрых – адсейванне варыянтаў, якія не адпавядаюць аналітычным выкладкам.

Які кошт распрацоўкі слогана?

  • 01
    Прымальныя расцэнкі
    Мы не хапаем зоркі з неба, нашы цэны абгрунтаваныя.
  • 02
    Разнастайнасць слоганаў
    Колькасць, памножанае на якасць, прыводзіць да выбару ідэальнага лёзунгу.
  • 03
    Арыгінальныя ідэі
    Наша крэатыўная каманда заўсёды здзівіць вас нестандартным падыходам.
  • 04
    Эфектыўнасць
    Кожная наша задумка – інструмент для павелічэння вашай прыбытку.
Яркі запамінальны слоган - першая ступень на шляху паспяховага развіцця бізнесу. Чаму кліент павінен выбраць менавіта ваш тавар? Чым ваша кампанія лепш за іншых? Якія выгады атрымае пакупнік ад супрацоўніцтва? Адказ на ўсе гэтыя пытанні прадаставіць яркі лозунг. Гучныя эпітэты тут недарэчныя. Галоўнае – прастата, актуальнасць, значнасць.