+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Кіраванне рэпутацыяй

Рэпутацыйны менеджмент у інтэрнэце — гэта праца над іміджам кампаніі, якая дапамагае не толькі ўтрымаць кліентаў, прыцягнуць новых, але і не вылецець з першых пазіцый выдачы пошукавай сістэмы.

Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце: як і навошта?

карцінка
Няма кампаній, для якіх дадзеная паслуга будзе бескарыснай. Калі вы працуеце онлайн, прыгатуйцеся да таго, што вас будуць выбіраць не толькі па цане, але і па водгуках. Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце ў прафесійнай асяроддзі называецца ORM (Online Reputation Management). Вузейшае адгалінаванне - SERM (Search Engine Reputation Management), у кантэксце якога пераважная ўвага надаецца пошукавікам. Гэта значыць адсочваюцца публікацыі сярод першых 10-20 вынікаў выдачы па адпаведным ключавым слове / фразе.

Сёння SERM даўно выйшаў за рамкі «маніпулявання» пошукавай выдачай – гэта ўжо паўнавартасны маркетынгавы інструмент, які падвышае продажу.

Паслугі SERM у агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык і прылад.

З iMedia Solutions вы атрымаеце:

іконка
Базу пляцовак пад любую тэматыку
іконка
Прапачанныя сацыяльныя акаўнты
іконка
Дынамічную рэкламу пад рэпутацыйныя мэты
іконка
Аўтаматычныя сістэмы маніторынгу
Паслугі SERM у агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык, прылад – не толькі працу з гатовымі водгукамі, але і матывацыю карыстачоў пакідаць дадатную адзнаку. А гэта - асобная стратэгія дзеянняў.
карцінка

5 метадаў працы з рэпутацыяй у інтэрнэце

Крытыка - рэч непазбежная, незалежна ад таго, наколькі якасны ў вас прадукт і папулярны брэнд. Каб своечасова адсочваць паток каментароў, якія датычацца вашага тавару/паслугі, адказваць і карэктаваць – мы выкарыстоўваем шэраг спосабаў:
  • 01
    Даследаванне згадак пра брэнд
    Адсочваем крыніцы, якія больш за ўсё ўплываюць на фармаванне меркавання аб тавары, кампаніі ў спажыўцоў. У першую чаргу гэта тэматычныя рэсурсы, буйныя пляцоўкі. Каб выявіць такія крыніцы, мы выкарыстоўваем пошукавыя сістэмы, сацыяльныя сеткі, спецыяльныя сэрвісы.
  • 02
    Праца з водгукамі
    Рэагуем на каментары, каб нівеліраваць негатыў. У залежнасці ад характару водгуку (станоўчы, нейтральны, адмоўны, ілжывы) адказваем пэўным чынам: дзякуем, высвятляем, што можна палепшыць, просім прабачэнне, прапануем рашэнні, як урэгуляваць канфлікт. Складаней за ўсё, калі каментар пакінуў канкурэнт, і інфармацыя не адпавядае праўдзе - тады трэба шукаць спосаб даказаць гэта адміністрацыі сайта.
  • 03
    SMM (праца з сацыяльнымі сеткамі)
    Гаворка ідзе не толькі аб маніторынгу водгукаў і рэакцыяй на іх, але і аб стварэнні дадатнай выявы кампаніі. Для гэтага мы ствараем цікавы кантэнт, хутка рэагуем на каментары, адказваем на звароты, блакуем загадзя канфліктную гутарку, перанакіроўваючы ўвагу карыстальнікаў.
  • 04
    PR
    Каб стварыць станоўчую выяву кампаніі ў інтэрнэце, праца вядзецца ў двух кірунках – цікавы кантэнт, апублікаваны на падыходных пляцоўках, і ўзаемадзеянне са спажыўцом.
  • 05
    SERM (СЭРМ)
    Як мы ўжо казалі, SERM - кіраванне рэпутацыяй у сетцы, у прыватнасці - у пошукавіках. Мы кантралюем выдачу на першых 1-2 старонках выдачы па адпаведных запытах. Наша задача - нейтралізаваць негатыў, узмацніць станоўчы вобраз кампаніі. З гэтай мэтай мы распрацоўваем, размяшчаем у сетцы кантэнт, які характарызуе вас з лепшага боку, загадзя вызначаючы тып, характар ​​і аб'ём матэрыялу.
*

Кошт рэкламнага пакета ўключае размяшчэнне аб'яў і поўную наладу кампаніі.

Стратэгія працы

Калі вы вырашыце замовіць SERM у Мінску ў кампаніі iMedia Solutions, методыка працы будзе распрацоўвацца канкрэтна пад вас. Але ёсць агульныя этапы, якія ўваходзяць у любую стратэгію, незалежна ад тэматыкі, зыходнай сітуацыі і жаданага выніку.
  • 01
    Аналіз выдачы ў пошукавіках
    1-2 разы на тыдзень наш спецыяліст адсочваем згадкі пра кампанію, шукае новыя водгукі, разбівае іх на групы
  • 02
    Складанне спісу запытаў
    Ствараем рэлевантны кантэнт, аптымізуем, размяшчаем на тэматычных пляцоўках
  • 03
    Праца з сацыяльнымі сеткамі
    Вядзём блог, гурты. Маем зносіны з карыстальнікамі, адказваем на пытанні
  • 04
    Збор водгукаў
    Выкарыстоўваем шэраг методык, каб атрымаць рэальныя водгукі ад існуючых кліентаў. Вядома, можна купіць каментары, але атрымаць разгорнуты водгук рэальнага кліента - значна карысней
  • 05
    Стварэнне абмеркаванняў
    Падключаемся да тэматычных форумаў, каментуем ад асобы экспертаў, ствараем галіны гутарак, аналізуем запыты карыстальнікаў
  • 06
    Праца з негатывам
    Пазбаўляемся ад адмоўных і недакладных водгукаў як мага хутчэй. Маем зносіны з уладальнікамі пляцовак, спажыўцамі, якія засталіся незадаволеныя таварам, абслугоўваннем
Цена работы с репутацией зависит от ряда параметров: исходная ситуация, тематика, имеющаяся база постоянных клиентов, наличие раскрученных групп, блога и т.д. Наши специалисты анализируют имидж вашей компании, рассказывают о дальнейшем ходе работ, предлагают стратегию работы, которая нацелена на решение именно ваших задач.