Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце: як і навошта?

Рэпутацыйны менеджмент ў інтэрнэце – гэта праца над іміджам кампаніі, якая дапамагае не толькі ўтрымаць кліентаў, прыцягнуць новых, але і не вылецець з першых пазіцый выдачы пошукавай сістэмы. Няма кампаній, для якіх дадзеная паслуга апынецца бескарыснай. Калі вы працуеце онлайн, прыгатуйцеся да таго, што вас будуць выбіраць не толькі па цане, але і па водгуках.

Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце ў прафесійнай асяроддзі называецца ORM (Online Reputation Management). Больш вузкае адгалінаванне – SERM (Search Engine Reputation Management), у кантэксце якога пераважны ўвага надаецца пошукавікам. Гэта значыць адсочваюцца публікацыі сярод першых 10-20 вынікаў выдачы па адпаведным ключавым слове / фразе. Сёння Серма даўно выйшаў за рамкі “манипулирования” пошукавай выдачай - гэта ўжо паўнавартасны маркетынгавы інструмент, які павышае продажу.

Паслугі SERM ў агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык і інструментаў.

З iMedia Solutions вы атрымліваеце :
  • базу пляцовак пад любую тэматыку ;
  • аўтаматычныя сістэмы маніторынгу ;
  • прапампаваць сацыяльныя акаўнты ;
  • дынамічную рэкламу пад рэпутацыйнага мэты ;
  • водгукі, якія выклікаюць давер ;
  • поўную канфідэнцыяльнасць – ніхто не даведаецца, што вы купілі водгукі.
Паслугі SERM ў агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык, інструментаў – не толькі працу з гатовымі водгукамі, але і матывацыю карыстальнікаў пакідаць станоўчую ацэнку. А гэта – асобная стратэгія дзеянняў.




Управление репутацией компании

5 метадаў работы з рэпутацыяй ў інтэрнэце

Крытыка – рэч непазбежная, незалежна ад таго, наколькі якасны ў вас прадукт і папулярны брэнд. Каб своечасова адсочваць паток каментароў, якія тычацца вашага тавару / паслугі, адказваць і карэктаваць – мы выкарыстоўваем шэраг спосабаў :


1
Даследаванне згадак пра брэнд

Адсочваем крыніцы, якія больш за ўсё ўплываюць на фарміраванне меркавання аб тавары, кампаніі ў спажыўцоў. У першую чаргу, гэта тэматычныя рэсурсы, буйныя пляцоўкі. Каб выявіць такія крыніцы, мы выкарыстоўваем пошукавыя сістэмы, сацыяльныя сеткі, спецыяльныя сэрвісы.

2
Праца з водгукамі

Рэагуем на каментары, каб нівеліраваць негатыў. У залежнасці ад характару адклікання (станоўчы, нейтральны, адмоўны, ілжывы) адказваем пэўным чынам: дзякуем, высвятляем, што можна палепшыць, просім прабачэнне, прапануем рашэнні, як ўрэгуляваць канфлікт. Складаней за ўсё, калі каментар пакінуў канкурэнт, і інфармацыя не адпавядае праўдзе – тады трэба шукаць спосаб даказаць гэта адміністрацыі сайта.

3
SMM (праца з сацыяльнымі сеткамі)

Гаворка ідзе не толькі аб маніторынгу водгукаў і рэакцыяй на іх, але і аб стварэнні станоўчага вобразу кампаніі. Для гэтага мы ствараем цікавы кантэнт, хутка рэагуем на каментары, адказваем на звароты, блакуем заведама канфліктную гутарку, перанакіроўваючы ўвагу карыстальнікаў.

4
PR

Каб стварыць станоўчы вобраз кампаніі ў інтэрнэце, праца вядзецца ў двух кірунках – цікавы кантэнт, апублікаваны на падыходных пляцоўках, і ўзаемадзеянне з спажыўцом.

5
SERM (Серма)

Як мы ўжо казалі, SERM – кіраванне рэпутацыяй ў сеткі, у прыватнасці – ў пошукавіках. Мы кантралюем выдачу на першых 1-2 старонках выдачы па адпаведных запытах. Наша задача – нейтралізаваць негатыў, узмацніць станоўчы вобраз кампаніі. З гэтай мэтай мы распрацоўваем, размяшчаем ў сетцы кантэнт, які характарызуе вас з лепшага боку, загадзя вызначаючы тып, характар і аб'ём матэрыялу.

Стратэгія працы
Калі вы вырашыце замовіць SERM ў Мінску ў кампаніі iMedia Solutions, методыка работы будзе распрацоўвацца канкрэтна пад вас. Але ёсць агульныя этапы, якія ўваходзяць у любую стратэгію, незалежна ад тэматыкі, зыходнай сітуацыі і жаданага выніку.
1
Аналіз выдачы ў пошукавіках
1-2 разы на тыдзень наш спецыяліст адсочваем згадкі пра кампанію, шукае новыя водгукі, разбівае іх на групы
2
Складанне спісу запытаў
Ствараем рэлевантны кантэнт, аптымізуем, размяшчаем на тэматычных пляцоўках
3
Праца з сацыяльнымі сеткамі
Вядзем блог, групы. Маем зносіны з карыстальнікамі, адказваем на пытанні
4
Збор водгукаў
Выкарыстоўваем шэраг методык, каб атрымаць рэальныя водгукі ад існуючых кліентаў. Вядома, можна купіць каментары, але атрымаць разгорнуты водгук рэальнага кліента – значна больш карысна
5
Стварэнне абмеркаванняў
Падключаемся да тэматычных форумам, каментуем ад асобы экспертаў, ствараем галінкі гутарак, аналізуем запыты карыстальнікаў
6
Праца з негатывам
Пазбаўляемся ад адмоўных і недакладных водгукаў як мага хутчэй. Маем зносіны з уладальнікамі пляцовак, спажыўцамі, якія засталіся незадаволеныя таварам, абслугоўваннем
Кошт працы з рэпутацыяй залежыць ад шэрагу параметраў: зыходная сітуацыя, тэматыка, наяўная база пастаянных кліентаў, наяўнасць раскручаных груп, блога і т.д. Нашы спецыялісты аналізуюць імідж вашай кампаніі, распавядаюць аб далейшым ходзе работ, прапануюць стратэгію працы, якая нацэлена на рашэнне менавіта вашых задач.
Больш за 30 прафесіяналаў сваёй справы будуць працаваць з вашым праектам

Знаёмцеся з нашай камандай

Раскажыце нам аб задачах вашага будучага праекта
і мы зробім самае выгаднае прапанову!
Дзiяна
Project manager
Дзiяна
МАГЧЫМА, ВАС таксама зацікаўленых