+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Кіраванне рэпутацыяй

Рэпутацыйны менеджмент у інтэрнэце — гэта праца над іміджам кампаніі, якая дапамагае не толькі ўтрымаць кліентаў, прыцягнуць новых, але і не вылецець з першых пазіцый выдачы пошукавай сістэмы.

Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце: як і навошта?

карцінка
Няма кампаній, для якіх дадзеная паслуга будзе бескарыснай. Калі вы працуеце онлайн, прыгатуйцеся да таго, што вас будуць выбіраць не толькі па цане, але і па водгуках. Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце ў прафесійнай асяроддзі называецца ORM (Online Reputation Management). Вузейшае адгалінаванне - SERM (Search Engine Reputation Management), у кантэксце якога пераважная ўвага надаецца пошукавікам. Гэта значыць адсочваюцца публікацыі сярод першых 10-20 вынікаў выдачы па адпаведным ключавым слове / фразе.

Сёння SERM даўно выйшаў за рамкі «маніпулявання» пошукавай выдачай – гэта ўжо паўнавартасны маркетынгавы інструмент, які падвышае продажу.

Паслугі SERM у агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык і прылад.

З iMedia Solutions вы атрымаеце:

іконка
Базу пляцовак пад любую тэматыку
іконка
Прапачанныя сацыяльныя акаўнты
іконка
Дынамічную рэкламу пад рэпутацыйныя мэты
іконка
Аўтаматычныя сістэмы маніторынгу
Паслугі SERM у агенцтве iMedia Solutions мяркуюць аб'яднанне некалькіх методык, прылад – не толькі працу з гатовымі водгукамі, але і матывацыю карыстачоў пакідаць дадатную адзнаку. А гэта - асобная стратэгія дзеянняў.
карцінка

5 метадаў працы з рэпутацыяй у інтэрнэце

Крытыка - рэч непазбежная, незалежна ад таго, наколькі якасны ў вас прадукт і папулярны брэнд. Каб своечасова адсочваць паток каментароў, якія датычацца вашага тавару/паслугі, адказваць і карэктаваць – мы выкарыстоўваем шэраг спосабаў:
  • 01
    Даследаванне згадак пра брэнд
    Адсочваем крыніцы, якія больш за ўсё ўплываюць на фармаванне меркавання аб тавары, кампаніі ў спажыўцоў. У першую чаргу гэта тэматычныя рэсурсы, буйныя пляцоўкі. Каб выявіць такія крыніцы, мы выкарыстоўваем пошукавыя сістэмы, сацыяльныя сеткі, спецыяльныя сэрвісы.
  • 02
    Праца з водгукамі
    Рэагуем на каментары, каб нівеліраваць негатыў. У залежнасці ад характару водгуку (станоўчы, нейтральны, адмоўны, ілжывы) адказваем пэўным чынам: дзякуем, высвятляем, што можна палепшыць, просім прабачэнне, прапануем рашэнні, як урэгуляваць канфлікт. Складаней за ўсё, калі каментар пакінуў канкурэнт, і інфармацыя не адпавядае праўдзе - тады трэба шукаць спосаб даказаць гэта адміністрацыі сайта.
  • 03
    SMM (праца з сацыяльнымі сеткамі)
    Гаворка ідзе не толькі аб маніторынгу водгукаў і рэакцыяй на іх, але і аб стварэнні дадатнай выявы кампаніі. Для гэтага мы ствараем цікавы кантэнт, хутка рэагуем на каментары, адказваем на звароты, блакуем загадзя канфліктную гутарку, перанакіроўваючы ўвагу карыстальнікаў.
  • 04
    PR
    Каб стварыць станоўчую выяву кампаніі ў інтэрнэце, праца вядзецца ў двух кірунках – цікавы кантэнт, апублікаваны на падыходных пляцоўках, і ўзаемадзеянне са спажыўцом.
  • 05
    SERM (СЭРМ)
    Як мы ўжо казалі, SERM - кіраванне рэпутацыяй у сетцы, у прыватнасці - у пошукавіках. Мы кантралюем выдачу на першых 1-2 старонках выдачы па адпаведных запытах. Наша задача - нейтралізаваць негатыў, узмацніць станоўчы вобраз кампаніі. З гэтай мэтай мы распрацоўваем, размяшчаем у сетцы кантэнт, які характарызуе вас з лепшага боку, загадзя вызначаючы тып, характар ​​і аб'ём матэрыялу.
*

Кошт рэкламнага пакета ўключае размяшчэнне аб'яў і поўную наладу кампаніі.

Стратэгія працы

Калі вы вырашыце замовіць SERM у Мінску ў кампаніі iMedia Solutions, методыка працы будзе распрацоўвацца канкрэтна пад вас. Але ёсць агульныя этапы, якія ўваходзяць у любую стратэгію, незалежна ад тэматыкі, зыходнай сітуацыі і жаданага выніку.
  • 01
    Аналіз выдачы ў пошукавіках
    1-2 разы на тыдзень наш спецыяліст адсочваем згадкі пра кампанію, шукае новыя водгукі, разбівае іх на групы
  • 02
    Складанне спісу запытаў
    Ствараем рэлевантны кантэнт, аптымізуем, размяшчаем на тэматычных пляцоўках
  • 03
    Праца з сацыяльнымі сеткамі
    Вядзём блог, гурты. Маем зносіны з карыстальнікамі, адказваем на пытанні
  • 04
    Збор водгукаў
    Выкарыстоўваем шэраг методык, каб атрымаць рэальныя водгукі ад існуючых кліентаў. Вядома, можна купіць каментары, але атрымаць разгорнуты водгук рэальнага кліента - значна карысней
  • 05
    Стварэнне абмеркаванняў
    Падключаемся да тэматычных форумаў, каментуем ад асобы экспертаў, ствараем галіны гутарак, аналізуем запыты карыстальнікаў
  • 06
    Праца з негатывам
    Пазбаўляемся ад адмоўных і недакладных водгукаў як мага хутчэй. Маем зносіны з уладальнікамі пляцовак, спажыўцамі, якія засталіся незадаволеныя таварам, абслугоўваннем
Цена работы с репутацией зависит от ряда параметров: исходная ситуация, тематика, имеющаяся база постоянных клиентов, наличие раскрученных групп, блога и т.д. Наши специалисты анализируют имидж вашей компании, рассказывают о дальнейшем ходе работ, предлагают стратегию работы, которая нацелена на решение именно ваших задач.

Стэк выкарыстоўвальных тэхналогій

HTML5
CSS3
JS
Stylus
Sass
Less
Gulp
Node js
Webpack
React
Vue js
Angular js
PHP
Drupal 8