Адрес офиса:
г. Минск, ул. Интернациональная 36
Время работы:
пн-пт 9.00 - 19.00
Адрес офиса:
г. Минск, ул. Интернациональная 36
Время работы:
пн-пт 9.00 - 19.00

Распрацоўка фірмовага стылю

Лагатып, фірмовы стыль і брэндбук як складовыя часткі айдентики
Распрацоўка фірмовага стылю

Што такое фірмовы стыль кампаніі?

Фірмовы стыль — гэта пісьменна падабраныя па сэнсе сталыя графічныя і тэкставыя элементы, з дапамогай якіх можна ўсталяваць прыналежнасць таго ці іншага прадмета да вызначанай кампаніі. Такім чынам, фірмовы стыль мае на ўвазе афармленне ў адной каляровай гаме, адным стылі прадукцыі кампаніі, яе рэкламы, памяшканняў, формы адзення супрацоўнікаў, паліграфіі і г.д.
Фірмовы стыль кампаніі — гэта яе своеасаблівы апазнавальны знак на рынку. Акрамя таго, ён уяўляе сабой магутны маркетынгавы інструмент, спрыяючы ўмацаванню яе станоўчага ладу ў вачах кліентаў і выклікаючы давер партнёраў, фармуючы пэўны фірмовы імідж, павялічваючы эфектыўнасць праводзяцца рэкламных акцый.
Нельга забываць пра тое, што ствараючы фірмовы стыль кампаніі, вы тым самым робіце яе вядомай для сваіх кліентаў і партнёраў. Варта звярнуць увагу і на тое, што распрацоўка фірмовага стылю для кампаніі ў Менску – гэта праца не аднаго чалавека, а цэлай каманды адмыслоўцаў – ад капірайтараў да маркетолагаў, што дазваляе стварыць сапраўды эфектыўна працуючы «прадукт».

Этапы стварэння фірмовага стылю

  • 01
    Падрыхтоўка
    Папярэдні этап, на якім выдаецца тэхнічнае заданне і збіраецца ўся неабходная інфармацыя аб дзейнасці кампаніі, месцы, якое яна займае на рынку, перспектывах развіцця і г.д.
  • 02
    Фарміраванне стратэгіі
    Фарміраванне стратэгіі і яе асноўнай канцэпцыі— аналіз сабраных дадзеных, фарміраванне ідэі адносна будучага фірмовага іміджу, распрацоўка некалькі варыянтаў плана дзеянняў.
  • 03
    Выпрацоўка ідэі
    Тут адбываецца выбар асноўнай ідэі, якая і будзе асновай для ўсіх элементаў фірмовага стылю. Таксама сюды можна аднесці стварэнне гучнай і запамінальнай назвы кампаніі, яе слогана. Пасля чаго ўсе напрацоўкі перадаюць замоўцу для азнаямлення і ўзгадненні.
  • 04
    Дызайнерскія рашэнні
    Тут ажыццяўляецца распрацоўка графічнага ўвасаблення выбранай ідэі, вызначаецца каляровая гама, выбіраецца шрыфт і тып падачы інфармацыі аб кампаніі.
  • 05
    Стварэнне лагатыпа
    Стварэнне лагатыпа - гэта наступны этап, да якога варта падыходзіць уважліва і адказна, бо менавіта з яго дапамогай увасабляецца ідэйнае крэда фірмы. Больш падрабязна аб распрацоўцы фірмовага стылю і лагатыпа можна даведацца тут.
  • 06
    Дызайн і распрацоўка элементаў
    Стварэнне і распрацоўка асноўных носьбітаў фірмовага стылю прадпрыемства: візітныя карткі, канверты, бланкі і іншыя элементы, без якіх цяжка ўявіць сабе дзейнасць фірмы.
  • 07
    Brandbook
    Завяршальны этап стварэння фірмовага стылю кампаніі - гэта брэндбук, які з'яўляецца асноўным дакументам для далейшага вырабу рознай рэкламнай прадукцыі. Гэты этап не з'яўляецца асноўным, але рэкамендуецца, таму ў дамове з замоўцам ён агаворваецца асобна і можа быць выкананы толькі з яго згоды.
Чым раней вы вырашыце распрацоўваць фірмовы стыль свайго бізнэсу, тым хутчэй ваш брэнд будзе зарабляць вам грошы!
картинка

Элементы фірмовага стылю

Акрамя асноўных элементаў, існуюць таксама і дадатковыя, распрацоўку якіх мы таксама можам прапанаваць сваім кліентам:
Фірменная паліграфія (буклеты, плакаты, упакоўка, пакеты)
Распрацоўка фірмовай уніформы для супрацоўнікаў
Сувенірная карпаратыўная прадукцыя, POS-матэрыялы
Брэндзіраванне аўтатранспартных сродкаў кампаніі
Мультымедыйная прэзентацыя
Афармленне кропак рознічных продажаў
Прайс-лісты
Вонкавая рэклама
Кошт бізнэс-пакета фірмовага стылю кампаніі складае ад 5000 руб. Замовіць стварэнне фірмовага стылю або даведацца пра кошт яго распрацоўкі можна любым зручным для вас спосабам: па тэлефоне, skype ці e-mail.

Часта задаюць пытанні

  1. Якая інфармацыя неабходна, каб распрацаваць фірмовы стыль?

    Абавязковая ўмова для распрацоўкі фірмовага стылю - гэта добра запоўнены брыф, які Заказчык атрымлівае перад пачаткам прац. Чым больш пытанняў запоўнена - тым дакладней мы зможам патрапіць у вашыя запатрабаванні. Таксама пажадана падаць пабольш рэферэнсаў (прыкладаў) таго, што вам падабаецца. Усю гэтую інфармацыю аналізуюць нашы дызайнеры і распрацоўваюць якасны прадукт.

  2. Якія элементы ўваходзяць у распрацоўку фірмовага стылю?

    Спіс элементаў вельмі вялікі: усе віды канцылярыі (тэчкі, канверты, алоўкі і іншае) рэкламныя ўлёткі і плакаты, брэндаванне адзення і транспарта. Таксама заўсёды можам разгледзець варыянты распрацоўкі элементаў, якія не ўключаны ў наш базавы спіс элементаў.

  3. Ці ёсць скідка калі адначасова заказваць лагатып і ўсе элементы фірмовага стылю?

    Так, мы заўсёды ідзем насустрач нашым Заказчыкам. Канкрэтны памер скідкі залежыць ад аб'ёмаў патрабаваных работ і заўсёды абмяркоўваецца ў працэсе падрыхтоўкі дакументаў.

  4. Як праходзіць узгадненне фірмовага стылю?

    Калі ў вас ужо ёсць распрацаваны лагатып, які вам падабаецца і не патрабуе дапрацовак, то на прыкладзе аднаго з элементаў фірмовага стылю (напрыклад, тэчка, нататнік ці візітоўка) мы ствараем канцэпт фірм.стылю абапіраючыся на канцэпцыю лога. Далей мы прэзентуем Заказчыку атрыманую канцэпцыю.

  5. Калі ёсць уласная канцэпцыя, вы будзеце выкарыстоўваць яе ў працы?

    Так, ідэі Заказчыка заўсёды прымаюцца. Але найчасцей такія канцэпцыі патрабуюць дэталёвай прапрацоўкі. І пасля працы дызайнера Заказчык у 99% выпадкаў атрымлівае менавіта тое, што жадае.

Яшчэ засталіся складаныя пытанні?
faq