Што такое фірмовы стыль кампаніі?

Фірмовы стыль – гэта пісьменна падабраныя па сэнсе пастаянныя графічныя і тэкставыя элементы, з дапамогай якіх можна ўсталяваць прыналежнасць таго ці іншага прадмета да пэўнай кампаніі. Такім чынам, фірмовы стыль мае на ўвазе афармленне ў адной каляровай гаме, адным стылі прадукцыі кампаніі, яе рэкламы, памяшканняў, формы адзення супрацоўнікаў, паліграфіі і т.д.

Фірмовы стыль кампаніі – гэта яе своеасаблівы апазнавальны знак на рынку. Акрамя таго, ён уяўляе сабой магутны маркетынгавы інструмент, Спрыяючы ўмацаванню яе станоўчага вобразу ў вачах кліентаў і выклікаючы давер партнёраў, фармуючы пэўны фірмовы імідж, павялічваючы эфектыўнасць якія праводзяцца рэкламных акцый. Нельга забываць пра тое, што ствараючы фірмовы стыль кампаніі, вы тым самым робіце яе вядомай для сваіх кліентаў і партнёраў.

Варта звярнуць увагу і на тое, што распрацоўка фірмовага стылю для кампаніі ў Мінску - гэта праца не аднаго чалавека, а цэлай каманды спецыялістаў – ад копірайтэр да маркетолагаў, што дазваляе стварыць сапраўды эфектыўна працуе «продукт».

Этапы стварэння фірмовага стылю

1
Падрыхтоўка
Папярэдні этап, на якім выдаецца тэхнічнае заданне і збіраецца ўся неабходная інфармацыя аб дзейнасці кампаніі, месцы, якое яна займае на рынку, перспектывах развіцця і т.д.
2
Фарміраванне стратэгіі
Фарміраванне стратэгіі і яе асноўнай канцэпцыі - аналіз сабраных дадзеных, фарміраванне ідэі адносна будучыні фірмовага іміджу, распрацоўка некалькі варыянтаў плана дзеянняў.
3
Выпрацоўка ідэі
Тут адбываецца выбар асноўнай ідэі, якая і будзе асновай для ўсіх элементаў фірмовага стылю. Таксама сюды можна аднесці стварэнне гучнага і запамінальнага назвы кампаніі, яе слогана. Пасля чаго ўсе напрацоўкі перадаюць заказчыку для азнаямлення і ўзгаднення.
4
Дызайнерскія рашэнні
Тут ажыццяўляецца распрацоўка графічнага ўвасаблення абранай ідэі, вызначаецца колеравая гама, выбіраецца шрыфт і тып падачы інфармацыі аб кампаніі.
5
Стварэнне лагатыпа
Стварэнне лагатыпа – гэта наступны этап, да якога варта падыходзіць ўважліва і адказна, бо менавіта з яго дапамогай ўвасабляецца ідэйны крэда фірмы. Больш падрабязна аб распрацоўцы фірмовага стылю і лагатыпа можна даведацца тут.
6
Дызайн і распрацоўка элементаў
Стварэнне і распрацоўка асноўных носьбітаў фірмовага стылю прадпрыемства: візітныя карткі, канверты, бланкі і іншыя элементы, без якіх цяжка ўявіць сабе дзейнасць фірмы.
7
Brandbook
Завяршальны этап стварэння фірмовага стылю кампаніі – гэта брендбук, які з'яўляецца асноўным дакументам для далейшага вырабу рознай рэкламнай прадукцыі. Гэты этап не з'яўляецца асноўным, але рэкамендуецца, таму ў дамове з заказчыкам ён агаворваецца асобна і можа быць выкананы толькі з яго згоды.
Чым раней вы вырашыце распрацоўваць фірмовы стыль свайго бізнесу ,
тым хутчэй ваш брэнд будзе зарабляць вам грошы!

Элементы фірмовага стылю

Фирменное лого
Фирменный стиль для очков
Фирменный слоган
Фирменный стиль для iphone
Фирменный стиль для бумаги
Фирменный стиль для бланка
Фирменный стиль для папки
Фирменная папка - текст
Фирменный стиль для конверта
Фирменный стиль для карандашей
фирменный конверт
Фирменный стиль для визиток
Акрамя асноўных элементаў , існуюць таксама і дадатковыя, распрацоўку якіх мы таксама можам прапанаваць сваім кліентам :
  • Фірмовая паліграфія (буклеты, плакаты, ўпакоўка, у тым ліку і пакеты)
  • Сувенірная карпаратыўная прадукцыя, POS-матэрыялы
  • Мультымедыйная прэзентацыя
  • Прайс-лісты
  • Распрацоўка фірмовай уніформы для супрацоўнікаў
  • Брендирование аўтатранспартных сродкаў кампаніі
  • Афармленне кропак рознічных продажаў
  • Вонкавая рэклама

Усе гэтыя элементы, як асноўныя, так і дадатковыя, важныя для стварэння фірмовага стылю прадпрыемствы, паколькі дазваляюць ёй замацаваць свае пазіцыі на рынку, атрымаць перавагу ў канкурэнтнай барацьбе за кліентаў.

Кошт бізнес-пакета фірмовага стылю кампаніі складае ад 1500 руб. Замовіць стварэнне фірмовага стылю або даведацца кошт яго распрацоўкі можна любым зручным для вас спосабам: па тэлефоне, skype ці e-mail.

Часта задаюць пытанні

?
Якая інфармацыя неабходная, каб распрацаваць фірмовы стыль?

Паказаць адказ

Абавязковая ўмова для распрацоўкі фірмаў.стылю - гэта добра запоўнены брыф, які Заказчык атрымлівае перад пачаткам работ. Чым больш пытанняў запоўнена - тым дакладней мы зможам патрапіць у вашы патрэбы. Таксама пажадана даць пабольш рэферэнсаў (прыкладаў) таго, што вам падабаецца. Усю гэтую інфармацыю аналізуюць нашы дызайнеры і распрацоўваюць якасны прадукт.

?
Якія элементы ўваходзяць у распрацоўку фірмовага стылю?

Паказаць адказ

Спіс элементаў вельмі вялікі: усе віды канцылярыі (тэчкі, канверты, алоўкі і іншае) рэкламныя ўлёткі і плакаты, брендирование адзення і транспарту. Таксама заўсёды можам разгледзець варыянты распрацоўкі элементаў, якія не ўключаны ў наш базавы спіс элементаў.

?
Ці ёсць зніжка калі адначасова заказваць лагатып і ўсе элементы фірмовага стылю?

Паказаць адказ

Так, мы заўсёды ідзем насустрач нашым Заказчыкам. Канкрэтны памер зніжкі залежыць ад аб'ёмаў патрэбных работ і заўсёды абмяркоўваецца ў працэсе падрыхтоўкі дакументаў.

?
Як праходзіць ўзгадненне фірмовага стылю?

Паказаць адказ

Калі ў вас ужо ёсць распрацаваны лагатып, які вам падабаецца і не патрабуе дапрацовак, то на прыкладзе аднаго з элементаў фірмовага стылю (напрыклад, тэчка, нататнік або візітоўка) мы ствараем канцэпт фірмаў.стылю абапіраючыся на канцэпцыю лога. Далей мы прэзентуем Заказчыку получившеюся канцэпцыю.


Калі распрацоўка фірмаў.стылю неабходная “с нуля” (без лагатыпа) - можам пачынаць з мудборда (дошкі настрою), каб лепш зразумець, што вам падабаецца. І далей гэтак жа прыступаем да стварэння канцэпцыі на прыкладзе аднаго з элементаў.


Пасля таго, як ўзгоднена канцэпцыя мы бярэм яе афармленне за аснову і распрацоўваем іншыя элементы фірмаў.стылю

?
Калі ёсць ўласная канцэпцыя, вы будзеце выкарыстоўваць яе ў працы?

Паказаць адказ

Так, ідэі Заказчыка заўсёды прымаюцца. Але часцей за ўсё такія канцэпцыі патрабуюць дэталёвай прапрацоўкі. І пасля працы дызайнера Заказчык ў 99% выпадкаў атрымлівае менавіта тое, што хоча.

компьютерная клавиатура apple
компьютерная мышь apple
Яшчэ засталіся складаныя пытанні?
Больш за 30 прафесіяналаў сваёй справы будуць працаваць з вашым праектам

Знаёмцеся з нашай камандай

чым раней мы даведаемся аб задачах вашага бізнесу,
тым хутчэй вы атрымаеце патрэбны прадукт!
Алена
Sales менеджэр
Алена
Прыклады нашых работ

Праекты, якімі мы ганарымся!

Хочаце даведацца колькі каштуе замовіць фірмовы стыль у Мінску?
Замоўце званок эксперта і атрымаеце выгаднае прапанову!