Распрацоўка фірмовага стылю

Што такое фірмовы стыль кампаніі?
Этапы стварэння фірмовага стылю
-
01ПадрыхтоўкаПапярэдні этап, на якім выдаецца тэхнічнае заданне і збіраецца ўся неабходная інфармацыя аб дзейнасці кампаніі, месцы, якое яна займае на рынку, перспектывах развіцця і г.д.
-
02Фарміраванне стратэгііФарміраванне стратэгіі і яе асноўнай канцэпцыі— аналіз сабраных дадзеных, фарміраванне ідэі адносна будучага фірмовага іміджу, распрацоўка некалькі варыянтаў плана дзеянняў.
-
03Выпрацоўка ідэіТут адбываецца выбар асноўнай ідэі, якая і будзе асновай для ўсіх элементаў фірмовага стылю. Таксама сюды можна аднесці стварэнне гучнай і запамінальнай назвы кампаніі, яе слогана. Пасля чаго ўсе напрацоўкі перадаюць замоўцу для азнаямлення і ўзгадненні.
-
04Дызайнерскія рашэнніТут ажыццяўляецца распрацоўка графічнага ўвасаблення выбранай ідэі, вызначаецца каляровая гама, выбіраецца шрыфт і тып падачы інфармацыі аб кампаніі.
-
05Стварэнне лагатыпаСтварэнне лагатыпа - гэта наступны этап, да якога варта падыходзіць уважліва і адказна, бо менавіта з яго дапамогай увасабляецца ідэйнае крэда фірмы. Больш падрабязна аб распрацоўцы фірмовага стылю і лагатыпа можна даведацца тут.
-
06Дызайн і распрацоўка элементаўСтварэнне і распрацоўка асноўных носьбітаў фірмовага стылю прадпрыемства: візітныя карткі, канверты, бланкі і іншыя элементы, без якіх цяжка ўявіць сабе дзейнасць фірмы.
-
07BrandbookЗавяршальны этап стварэння фірмовага стылю кампаніі - гэта брэндбук, які з'яўляецца асноўным дакументам для далейшага вырабу рознай рэкламнай прадукцыі. Гэты этап не з'яўляецца асноўным, але рэкамендуецца, таму ў дамове з замоўцам ён агаворваецца асобна і можа быць выкананы толькі з яго згоды.

Элементы фірмовага стылю
Часта задаюць пытанні
-
Якая інфармацыя неабходна, каб распрацаваць фірмовы стыль?
Абавязковая ўмова для распрацоўкі фірмовага стылю - гэта добра запоўнены брыф, які Заказчык атрымлівае перад пачаткам прац. Чым больш пытанняў запоўнена - тым дакладней мы зможам патрапіць у вашыя запатрабаванні. Таксама пажадана падаць пабольш рэферэнсаў (прыкладаў) таго, што вам падабаецца. Усю гэтую інфармацыю аналізуюць нашы дызайнеры і распрацоўваюць якасны прадукт.
-
Якія элементы ўваходзяць у распрацоўку фірмовага стылю?
Спіс элементаў вельмі вялікі: усе віды канцылярыі (тэчкі, канверты, алоўкі і іншае) рэкламныя ўлёткі і плакаты, брэндаванне адзення і транспарта. Таксама заўсёды можам разгледзець варыянты распрацоўкі элементаў, якія не ўключаны ў наш базавы спіс элементаў.
-
Ці ёсць скідка калі адначасова заказваць лагатып і ўсе элементы фірмовага стылю?
Так, мы заўсёды ідзем насустрач нашым Заказчыкам. Канкрэтны памер скідкі залежыць ад аб'ёмаў патрабаваных работ і заўсёды абмяркоўваецца ў працэсе падрыхтоўкі дакументаў.
-
Як праходзіць узгадненне фірмовага стылю?
Калі ў вас ужо ёсць распрацаваны лагатып, які вам падабаецца і не патрабуе дапрацовак, то на прыкладзе аднаго з элементаў фірмовага стылю (напрыклад, тэчка, нататнік ці візітоўка) мы ствараем канцэпт фірм.стылю абапіраючыся на канцэпцыю лога. Далей мы прэзентуем Заказчыку атрыманую канцэпцыю.
-
Калі ёсць уласная канцэпцыя, вы будзеце выкарыстоўваць яе ў працы?
Так, ідэі Заказчыка заўсёды прымаюцца. Але найчасцей такія канцэпцыі патрабуюць дэталёвай прапрацоўкі. І пасля працы дызайнера Заказчык у 99% выпадкаў атрымлівае менавіта тое, што жадае.
