Распрацоўка брэндбука
Брэндбук ўтрымлівае сістэматызаваную інфармацыю камерцыйнага характару, якая выкарыстоўваецца пры прасоўванні тавараў, работ і паслуг кампаніі. Тут падрабязна распісаны перавагі брэнда і правілы працы з мэтавай аўдыторыяй.
Калі патрэбен брэндбук?
Брэндбук — перадумова эфектыўнага прасоўвання прадукцыі прадпрыемства. Яго інфармацыяй могуць карыстацца як унутраныя, так і знешнія адносна арганізацыі карыстальнікі. Распрацоўка брендбука і фірмовага стылю кампаніі актуальная ў наступных выпадках.
-
01Кампанія працуе ў розных рэгіёнах/краінахКожнае аддзяленне ўлічвае асаблівасці рынку, каб эфектыўна збываць прадукцыю
-
02Староннія арганізацыі прасоўваюць прадукцыю прадпрыемстваЯны павінны мець выразна прапісаныя прынцыпы працы
-
03Арганізацыя самастойна збывае прадукцыі ў рэгіёне ці краінеУ выпадку звальнення ці хваробы аднаго работніка, іншы павінен атрымаць вычарпальную інфармацыю пра брэнд
Якія задачы вырашае брэндбук?
Брэндбук дапамагае вырашыць шырокі спектр розных праблем. Ён ўлічвае перавагі і недахопы ў працы прадпрыемства. Замовіць стварэнне брендбука ў Мінску можна для вырашэння наступных задач.
Забеспячэнне пазнавальнасці прадукцыі за кошт фірмовага стылю;
Стварэнне сістэмнай рэкламы тавару;
Павелічэнне колькасці пастаянных спажыўцоў;
Памяншэнне часу і намаганняў на распрацоўку графікі і шрыфта новай асартыментнай пазіцыі;
Больш дакладнае прагназаванне кошту макетаў;
Эканомія на збытавых выдатках;
Дакладнае тлумачэнне выкарыстання брэнда кампаніі.
Этапы стварэння брэндбука
Выразная паслядоўнасць дзеянняў — заклад стварэння якаснага брэндбука. Пры гэтым індывідуальна разглядаем праблемы кожнага кліента. У працы прытрымліваемся наступных паслядоўных крокаў.
-
01Збор інфармацыіПатрэбныя дадзеныя пра перавагі і недахопах, мэтах і задачах, фірменным стылі, пазіцыі на рынку, асноўных канкурэнтах, мэтавай аўдыторыі, вытворчасці і збыце тавару.
-
02Аналіз інфармацыіРазгляд прычын паспяховых і няўдалых маркетынгавых мерапрыемстваў.
-
03Абмеркаванне з заказчыкамКарэкціроўка ўтрымання, аб'ёму, прынцыпаў і іншых нюансаў ў адпаведнасці з патрабаваннямі кліента.
-
04Стварэнне брэндбукаСумесная праца маркетолагаў, дызайнераў і іншых вузкаспецыялізаваных спецыялістаў.
-
05Здача працы заказчыкуПрадастаўленне вынікаў у друкаванай і электроннай форме.
Што вы атрымаеце
Можаце выбраць як стандартны, так і пашыраны брендбук. Мы вас пракансультуем і дапаможам падабраць аптымальны варыянт. Асноўнымі складнікамі брендбука з'яўляюцца наступныя элементы.
Наяўнасць апошняга элемента дазваляе назваць брэндбук пашыраным.
Чаму iMedia Solutions?
Прымальны кошт распрацоўкі брэндбука ў Беларусі — адзін з плюсаў супрацоўніцтва з намі. Пастаянныя кліенты адзначаюць і іншыя пазітыўныя моманты. Нашы ключавыя перавагі наступныя.
-
01Вопыт працыНа працягу 7 гадоў існавання рэалізавалі 500 праектаў у краінах Еўропы і СНД. Працуем з інфармацыяй на рускай і англійскай мовах.
-
02Прафесійны падыходСтвараем цікавы дызайн, зразумелы інтэрфейс і прадаюць тэксты згодна абранай стратэгіі маркетынгу.
-
03Павага да кліентаПрацуем адразу пасля атрымання замовы, дапамагаем вырашыць праблемы маркетынгавага характару і прасоўваць сайт.
-
04Даступны коштАптымальныя цэны на распрацоўку брэндбука для кампаніі разлічваем выключна згодна маштабе вырашаемай праблемы. Не навязваем дадатковыя паслугі.
-
05Прыклады работАзнаёмцеся з вынікамі дзейнасці на сайце.
-
06Супрацоўніцтва з вядомымі кампаніяміhadeh_10, РУП «Белагроздравница», РУП «Белгосстрах», ТАА «ОМА», РУП «Центрорт.
*
Брэндбук — неад'емны прыкмета паспяховай кампаніі. Звяжыцеся з мэнэджэрамі нашай кампаніі і атрымаеце поўную кансультацыю па сёння.