02.26.2021

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.

Зацікаўленасць вызначаецца па ключавых запытах, якія пакідаюць або раней пакідалі карыстальнікі ў пошукавай сістэме Яндэкс. У гэтым артыкуле мы разбяром перавагі інструмента, разгледзім як ён працуе і якія складанасці ў наладах можа сустрэць ўладальнік бізнесу.

Змест артыкула

Настройка Яндэкс Дырэкт
Як працуе рэклама ў Яндэкс Дырэкт
Пошукавая рэклама
Тэматычная рэклама
Перавагі прасоўвання з дапамогай кантэкстнай рэкламы ў Яндэкс. Дырэкт
Як хутка наладзіць і запусціць рэкламу ў Яндэкс Дырэкт
Першасныя налады
Падбор аўдыторыі і ўмоў паказу
Даданне аб'явы
Чаму налада рэкламы не так простая, як здаецца

Як працуе рэклама ў Яндэкс Дырэкт

Ёсць два спосабу паказу рэкламы :

  1. Пошукавы па запытах
  2. Тэматычны па інтарэсам карыстальніка

Пошукавая рэклама

Для налады такой рэкламы патрэбныя ключавыя запыты. Ключы – сігналы для пошуку, што чалавеку цікавы той ці іншы тавар.

Глядзіце на прыкладзе :

Чалавек хоча купіць ровар Stels, ён прыходзіць у пошук і ўводзіць ключавы запыт «Купить ровар Stels» ў пошукавую радок, атрымлівае адказ :

1, 2, 3, 4 – усё гэта кантэкстная рэклама.

Далей ідзе топ-10 сайтаў з добрым SEO. На іх няма паметак «реклама».

Затым зноў рэкламныя аб'явы :

1 – канец арганічнай выдачы, 2 – рэкламны блок.

Такім чынам, рэкламныя аб'явы ў пошуку дакладна адказваюць на запыты карыстальніка. Пры наладзе трэба вызначыць спіс ключавых запытаў, па якіх карыстальнік будзе шукаць ваш тавар або паслугу.

Гэтыя аб'явы могуць паказвацца не толькі ў Яндэксе, але і ў партнёрскіх пошукавых сістэмах: rambler, go.mail, bing.

Такая рэклама адрозніваецца больш шырокім ахопам. Для яе паказаў выкарыстоўваюцца сайты-партнёры, якія ўваходзяць у Рэкламную сетку Яндэкса (РСЯ).

Як гэта працуе :

  1. Рэклама на аснове паводніцкай актыўнасці карыстальніка Пошукавая сістэма запамінае, што шукае карыстальнік з дапамогай Яндэкса. Ствараецца паводніцкі аватар і на аснове гэтага карыстачу паказваюцца аб'явы на розных пляцоўках.
  2. Ретаргетинг Гэты тып рэкламы накіраваны на фарміраванне пастаяннай аўдыторыі сайта. Ретаргетинг – паказы рэкламы карыстальнікам, якія ўжо наведвалі сайт або здзяйснялі пакупкі ў краме.

Сутнасць рся – рэклама, як бы перасьледуе карыстальніка, куды б ён ні зайшоў.

Перавагі прасоўвання з дапамогай

кантэкстнай рэкламы ў Яндэкс. Дырэкт

  1. Хуткі вынік Налада рэкламы займае некалькі гадзін і прыносіць вынік практычна маментальна. Наладзілі, запусцілі, праз некалькі хвілін аб'явы ўжо паказваюцца, прымайце першыя званкі.
  2. Дакладнасць Калі вы правільна вызначылі аўдыторыю, не памыліліся з ключавымі запытамі, рэклама прывядзе зацікаўленых карыстальнікаў.
  3. Зручная схема аплаты Вы плаціце толькі за мэтавыя дзеянні, гэта значыць за клік па аб'яве і пераход на сайт у пошукавай рэкламе ці за паказы аб'яў у тэматычнай РСЯ.
  4. Гнуткія налады Карэктаваць рэкламную кампанію можна ў любы момант.
  5. Зручная аналітыка Колькасць клікаў па рэкламе, бюджэты, нават паводзіны карыстальнікаў – усё можна адсачыць. Для гэтага ў рэкламным кабінеце прадугледжаны аналітычныя сродкі, для больш глыбокага вывучэння выкарыстоўваецца сэрвіс Яндэкс.Метрыка.

Як хутка наладзіць і запусціць рэкламу ў Яндэкс Дырэкт

Каб выкарыстоўваць сэрвісы Яндэкса, у тым ліку Дырэкт, вам патрэбен рахунак на сістэме. Проста пераходзіце на старонку Яндэкс Дырэкт і націсніце кнопку запусціць рэкламу.

Пасля гэтага сэрвіс прапануе вам аўтарызавацца або завесці рахунак. Пасля рэгістрацыі або аўтарызацыі вы адразу трапіце ў кабінет Яндэкс Дырэкт.

Першасныя налады

1. Прыдумайце назву рэкламнай кампаніі.
2. Калі ласка, увядзіце адрас сайта.


3. Лічыльнік мэтавых дзеянняў прапускайце Гэта больш глыбокія налады, якія патрабуюць падлучэння Яндэкс Метрыкі.
4. Бюджэты і стратэгія – самы важны пункт у бягучых наладах Тут трэба выбраць, якім метадам вы будзеце прасоўвацца і якія максімальныя бюджэты гатовыя марнаваць.
Стратэгіі тры :
(1) толькі ў пошуку
(2) толькі ў рся
(3) і ў пошуку, і ў РСЯ.

Акрамя таго, трэба выбраць , (4) за што вы будзеце плаціць: За пераходы або мэтавыя дзеянні, і паказаць бюджэт. Каб плаціць толькі за мэтавае дзеянне, трэба падключаць метрыку і наладжваць мэты, гэта глыбокія налады, таму іх прапусцім. Калі хочаце разабрацца глядзіце даведку Яндэкса.

5. Задайце абмежаванні на кампанію Адзін з найважнейшых момантаў тут – пазначыць дні і час паказаў рэкламы.


6. Астатнія пункты зноў прапускайце, гэта паглыбленыя налады.

Падбор аўдыторыі і ўмоў паказу

Выбар рэгіёну
Адразу ж на гэтай старонцы прыбярыце галачку насупраць «Использовать автотаргетинг».
Першасная налада тут – геаграфія паказу. Выберыце рэгіён, у якім працуе ваш бізнес, дапусцім вы працуеце толькі ў Магілёве, выключаючы вобласць :


Падбор ключавых слоў

Для збору ключавых слоў выкарыстоўвайце сэрвіс Yandex Wordstat :

1. Выберыце рэгіён прасоўвання, Прайдзіце па ўсіх пунктах на малюнку і націсніце «Выбрать» :



2. Дапусцім вы збіраецеся запускаць рэкламу для грузаперавозак. Ўводзіце ў пошукавую радок словы: перавозкі, грузаперавозкі, дастаўка грузаў. Сэрвіс пакажа ўсе запыты, якія карыстальнікі пакідалі ў пошукавым радку Яндэкса. Па слове перавозкі ў Магілёве, Wordstat выдае наступныя дадзеныя :



Памятаеце: падыходзяць не ўсе запыты. Для рэкламнай кампаніі патрэбныя камерцыйныя, якія адлюстроўваюць тое, што карыстальнік хоча замовіць паслугу. Сігналы, што запыт дакладна падыходзіць –приставки: цана, замовіць, купіць.
Выберыце запыты і ўвядзіце іх у адпаведнае поле. Ва ўкладцы «Прогноз і уточнение» сэрвіс пакажа колькі разоў карыстальнікі пакідалі запыт у пошукавай радку.



3. Мінус-словы У гэтае поле трэба ўвесці ўсе, з чым ваша кампанія не працуе. Зноў да прыкладу з грузаперавозкамі. Выкарыстоўваючы Wordstat, мы ўжо выявілі некаторыя запыты, якія трэба аднесці ў мінус словы :.



Такім чынам, у спіс мінус слоў дакладна патрапяць: небяспечны, міжнародны, пасажыр, дзеці, жд – пры ўмове, што вы не аказваеце паслугі ЖД-перавозак, міжнароднымі, ня возіце людзей і небяспечныя грузы.
4. Ретаргетинг працуе ад мэтаў, устаноўленых у Метрыцы, Калі вы не плануеце выкарыстаць гэты функцыянал і расходаваць бюджэты на паказы рэкламы ў РСЯ, прапускайце пункт.
5. Інтарэсы – таксама налада для РСЯ. У выпадку запуску толькі пошукавай рэкламы, пункт можна прапускаць. Калі будзеце ў далейшым наладжваць паказы ў РСЯ, трэба выбраць тых карыстальнікаў, якім патэнцыйна цікавыя вашыя паслугі.

Даданне аб'явы

Гэта апошні пункт у наладзе рэкламнай кампаніі ў пошуку. Тут дзейнічаюць абмежаванні па кожным пункце: загаловак, дадатковы загаловак, тэкст аб'явы. Справа на экране вы ўбачыце, як будзе выглядаць аб'яву.

У аб'яве трэба даць максімум інфармацыі для карыстальніка. Адносна да нашага прыкладу: колькі каштуе паслуга, дзе працуе кампанія, якія грузы дастаўляе. Таксама важны пункт у змесціве аб'явы – заклік да дзеяння.

На гэтым з хуткай наладай Яндэкс.Дырэкт ўсё. Гэтая інструкцыя дазволіць самастойна стварыць рэкламную кампанію і атрымліваць першых кліентаў.

Заўвага: прыведзеная інструкцыя – толькі кароткі экскурс у налады кантэкстнай рэкламы ў Яндэкс Дырэкт. Яна не адлюстроўвае глыбокія налады, а паказвае прынцып хуткага старту прасоўвання прадукту на рынку.

Чаму налада рэкламы не так простая, як здаецца

Проста запусціць рэкламу па нейкіх запытах нескладана, але гэта шлях да страт бюджэту. Чаму так :

1. Рэклама пачынаецца з сайта Важна, каб пляцоўка, на якую вы прыводзіце трафік добра прадавала. Калі прадаюць фактары не выкананыя, зваротаў будзе мала, рэнтабельнасць рэкламы будзе мінімальнай або мінусовай.
2. Складана трапіць у сваю мэтавую аўдыторыю Глыбокае даследаванне пакупнікоў – важная ўмова эфектыўнай і недарагі рэкламы. Калі вы трапіце не ў тую аўдыторыю, бюджэт будзе страчаны з мінімальнай зваротнай сувяззю.
3. Кошт клікаў залежыць ад масы фактараў На бюджэты рэкламнай кампаніі ўплывае: узровень канкурэнцыі па ключавых запытах, налады таргетынгу, якасці аб'яваў. Важна ведаць, як наладжваць, інакш бюджэты на прасоўванне будуць раздуць.
4. Паглыбленыя налады складаныя для разумення Без спецыяльных ведаў вы не зможаце аптымізаваць рэкламныя кампаніі і эканоміць бюджэты.
5. Цяжкасці падбору запытаў Яны бываюць камерцыйнымі, общетематическими і могуць наогул не трапляць у вашу тэматыку, хоць быццам бы падобныя з ёй. Няправільны падбор запытаў – шлях да сліву бюджэтаў.

Калі вы сапраўды хочаце зрабіць усё правільна, даручыце наладу кантэкстнай рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт прафесіяналам. Мы дапаможам пазбегнуць памылак: зробім аўдыт сайта, вывучым аўдыторыю і рынак, выбудуем пісьменную схему размеркавання бюджэтаў. Нашы паслугі хутка акупяцца. Кансультуйцеся са спецыялістамі iMedia зручным спосабам: па тэлефоне, праз онлайн-чат або ў мессенджер.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Google Tag Manager: налада і вядзенне

Каб пачаць выкарыстанне сістэм вэб-аналітыкі, трэба дадаць іх скрыпты ў код свайго сайта.