07.28.2016

На многіх сайтах, якія займаюцца продажам паслуг або тавараў, якія вырабляюцца па індывідуальных памерах, можна ўбачыць онлайн-калькулятары.

Такі функцыянал прызначаны для самастойнага правядзення пакупніком папярэдняга разліку кошту прадукцыі згодна неабходным параметрах.Калькулятор стоимости

Наяўнасць такога сэрвісу можна лёгка растлумачыць тым фактам, што стварэнне вэб-сайтаў па продажы тавараў і паслуг, у першую чаргу, ставіць перад сабой задачу прыцягнуць кліента і спрыяць афармленні заказу з прапанаванага асартыменту. Вось толькі, калькулятар здольны таксама згуляць злы жарт з уладальнікам гандлёвага сайта, адпужваючы патэнцыйных пакупнікоў. Таму, да распрацоўкі онлайн-калькулятара варта паставіцца вельмі адказна. Разгледзім слабыя і моцныя бакі гэтага функцыяналу.

Мінусы онлайн-памочніка

Як правіла, прынцып працы калькулятара зводзіцца да папярэдніх разлікаў агульнай кошту пакупкі згодна з названым на сайце цэнах і ўмовах продажу, дастаўкі тавару. На гэтым этапе цалкам заканамерна могуць узнікнуць некаторыя праблемы, здольныя адмоўна паўплываць на меркаванне пакупніка.

Па-першае, Калькулятар не заўсёды правільна працуе. Прычынай такіх непаладак можа стаць несвоечасовае абнаўленне цэн, вынікам якога будзе розніца ў выніку падлікаў сэрвісу і выніковым рахунку да аплаты. Неабходнасць плаціць вялікую суму прывядзе да таго, што кліент можа адмовіцца ад замовы ці пакінуць негатыўны водгук аб супрацоўніцтве з сайтам. У любым выпадку, для далейшых пакупак ён, хутчэй за ўсё, абярэ іншую пляцоўку.

Па-другое, Параметры калькулятара могуць быць спецыфічнымі і таму не зусім зразумелымі звычайнаму наведвальніку. Патэнцыйны пакупнік не зможа правільна запоўніць усе палі функцыяналу, што стане прычынай няслушнай выніковай сумы. Адзіна правільнае рашэнне ў такім выпадку – рабіць сэрвіс максімальна даступным для кліентаў.

калькулятор расчета стоимости

Па-трэцяе, Памер агульнай сумы куплі можа прымусіць кліента працягнуць у Інтэрнэце пошукі больш выгаднай здзелкі. Бо, наведвальнік сайта звяртае адразу ўвагу на цэны, не задумваючыся аб якасці тавару і ўзроўні паслуг. Да таго ж, наяўнасць больш выгадных прапаноў у канкурэнтаў можа перацягнуць вашых патэнцыйных пакупнікоў да сябе. Таму, калі на вашым сайце устаноўлены высокія цэны, тады больш рацыянальным будзе ўдакладненне кошту замовы не з дапамогай калькулятара, а звязаўшыся з мэнэджэрамі кампаніі па тэлефоне. У гэтым выпадку, вы зможаце расказаць кліенту ўсе вартасці вашага тавару і растлумачыць яму асаблівасці фарміравання цэн на яго.

Правілы распрацоўкі эфектыўнага калькулятара

Разгледзеўшы ўсе мінусы наяўнасці калькулятараў, усё ж, варта адзначыць, што прасоўванне сайта у пэўных тэматыках немагчыма без такога дзейснага функцыяналу. У першую чаргу, гаворка ідзе пра сайты, якія прапануюць прадукты банкаўскай дзейнасці або страхавання. Калькулятар таксама будзе зручнай функцыяй пры разліку кошту паслуг дастаўкі.

Разам з гэтым, можна распрацаваць калькулятар для любых сайтаў, які дазволіць прыцягнуць кліента, падаючы магчымасць зносін з ім пасля запаўнення формаў разліковага функцыяналу. Для гэтага неабходна замяніць поле з выніковай коштам на кнопку з запытам тэлефона або e-mail кліента. Ведаючы ўсе параметры яго пакупкі, вы зможаце звязацца з ім па ўказаных кантактам і абмеркаваць усе пытанні выніковай цаны замовы. Прамое зносіны са спецыялістамі, прафесійныя парады па выбары тавару і тлумачэнне выгады яго набыцця на вашым сайце стануць залогам пакупкі, што пацвердзіць эфектыўнасць такога варыянту калькулятара.

калькулятор стоимости онлайн

Калькулятар на сайце можа быць прадстаўлены як асобны модуль або ў якасці фішкі. Ён можа мець розную структуру: аднолькавай папулярнасцю карыстаюцца як одностраничные функцыяналы, так і шматкрокавая. Калі вы жадаеце, каб калькулятар прыносіў карысць вашаму сайту, тады яго распрацоўку варта замовіць прафесіяналам. Выдатным рашэннем стане стварэнне калькулятара пад заказ спецыялістамі нашай кампаніі «Аймедиа Солюшнс». Наш досвед працы з мноствам сістэм кіравання дапаможа стварыць калькулятар, найбольш эфектыўны для прасоўвання вашых тавараў і паслуг у інтэрнэт-прасторы!

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.