Кантэкстная рэклама: прынцыпы размяшчэння, складання, ўключэння ключавых слоў
Кантэкстная рэклама ў адрозненне ад іншых рэкламных інструментаў змяшчае толькі тую інфармацыю, якая абавязкова зацікавіць патэнцыйнага пакупніка, паколькі складацца толькі з улікам інтарэсаў пэўнай групы карыстальнікаў. Сярод усіх яе пераваг вылучаецца адно: магчымасць карэктаваць ўтрыманне рэкламнага бакі ў любы момант, калі ў гэтым з'яўляецца неабходнасць. Эканамічнасць кантэкстнай рэкламы – даўно даказаны факт, бо рэкламадаўца аплачвае толькі тыя аб'явы, на якія карыстальнікі звярнулі сваю ўвагу, ды і вялікіх выдаткаў стварэнне такіх рэкламных блокаў з сабой не нясе, у адрозненне ад банэрнай рэкламы.
Размяшчацца кантэкстная рэклама можа на сайтах-партнёрах кампаній, якія займаюцца распаўсюджваннем рэкламных блокаў у інтэрнэце (тэматычная кантэкстная рэклама). Але больш эфектыўнымі зарэкамендавалі сябе аб'явы, якія размяшчаюцца на старонках пошукавых сайтаў (пошукавая кантэкстная рэклама). Прасоўванне сайтаў у Мінску, Як і ў любым іншым горадзе, мае на ўвазе пад сабой выкарыстанне дадзенага рэкламнага сродкі, прычым апошні яго тып выкарыстоўваецца часцей за ўсё.
Ключавыя словы ў рэкламных аб'явах
Вельмі важна правільна скласці тэкст (утрыманне блока) кантэкстнай рэкламы, асабліва калі вы карыстаецеся пошукавай выгляд гэтага рэкламнага інструмента. Сутнасць у тым, што аб'ява пошукавай рэкламы будзе паказана карыстачу толькі пасля таго, як ён увядзе адпаведны запыт у пошукавую радок браўзэра. Менавіта таму, складаючы тэкст для блока рэкламы, улічыце некалькі важных момантаў.
Правілы складання рэкламных аб'яваў :
- выкарыстоўваюцца ключавыя словы павінны адпавядаць агульнаму сэнсу тэксту аб'явы, каб карыстальнік атрымаў правільную інфармацыю на свой запыт ;
- чым больш вы ўключыце ў аб'яву ключавых слоў, тым больш шанцаў на яго паказ (але занадта перабіраць не варта) ;
- найбольш эфектыўныя ключавыя словазлучэння з 2-3 слоў ;
- на кожную групу аднатыпных «ключей» складайце адно рэкламнае аб'яву ;
- калі пасля націску на аб'яву карыстальнік трапляе на адну з старонак вашага сайта, то варта паклапаціцца, каб ён атрымаў там усю неабходную яму інфармацыю аб шуканым тавары / паслугі.
Вы можаце выкарыстоўваць пэўную стратэгію выбару ключавых слоў: прымяняць агульныя або вузканакіраваныя ключавыя словы. Напрыклад, «обувь» (агульнае слова) і «ортопедическая обувь» (узконакіраванае). Перш чым вырашыць канчаткова гэтае пытанне, ўспомніце, што аб'явы з ключавымі словамі агульнага значэння будуць паказаны часцей, аднак іх эфектыўнасць будзе не занадта высокая. Аб'явы з вузканакіраванымі «ключевиками» паказваюць радзей, але эфект ад іх у некалькі разоў вышэй, паколькі дзейнічаюць яны «целенавленно».
Правайдэры (самыя папулярныя - Яндэкс.Дырэкт, Google AdWords, Бягун) звычайна паказваюць усе аб'явы бясплатна. Аплаце падлягаюць толькі тыя з іх, па якіх быў здзейснены пераход на старонку, паказаную рэкламадаўцам. Бюджэт усталёўваецца кожным рэкламадаўцам ў індывідуальным парадку, аднак памятаеце – аб'явы з аднолькавымі «ключами» будуць ранжыраваць па памеры аплаты за іх. Даведацца, колькі пераходаў было зусім па вашаму аб'яве вельмі проста – трэба ўсяго толькі запытаць статыстыку клікаў у правайдэраў.