05.16.2017

У 2017 годзе SEO паслугі працягваюць заставацца недарагім і дзейсным спосабам павелічэння трафіку ,

з прычыны прасоўвання сайта на ТОП-овые пазіцыі пошукавых сістэм. сео умерло

Пра важнасць SEO не гаворыць толькі лянівы

SEO – канал прасоўвання, які будзе працаваць заўсёды. Шмат каму уладальнікам бізнесу прасцей павялічваць канверсію з дапамогай кантэкстнай рэкламы і куплі дарагіх спасылак. Вынік прыходзіць хутчэй, але і фінансавыя выдаткі адпаведныя. Як і раней, SEO ў 2017 – карпатлівая праца, вынікі якога сайт адчуе не на наступны дзень, і нават не праз тыдзень.

Якаснае прасоўванне – гэта :

  • пісьменны сеошник, які выкарыстоўвае механізмы, эфектыўныя ў разрэзе канкрэтнага бізнесу ;
  • матэрыяльныя ўкладанні без гарантыі іх акупнасці ;
  • доўгі чаканне вынікаў.

Вынікі бачаць толькі тыя, хто гатовы ўкладваць, працаваць, мяняцца, сачыць за навінамі і перабудоўвацца ў адпаведнасці са зменамі алгарытмаў пошукавікаў. Жадаючыя ісці па шляху найменшага супраціву не вытрымліваюць канкурэнцыі. Непрапрацаваны дызайн, скупка танных спасылак і няякасны кантэнт працаваць не будуць.

У каго SEO танней?

Рынак SEO 2017 года адрозніваецца пастаянным з'яўленнем новых гульцоў: прыватных фрылансераў, микростудий, буйных агенцтваў. Галіна папаўняюць кампаніі, якія спецыялізуюцца на стварэнні сайтаў, Жадаючы даць поўны спектр паслуг.

Непісьменныя «частники» ўзмацняюць недавер з боку кліентаў: пачаткоўцы гатовыя працаваць па мізэрным расцэнках (ад 100 рублёў), але ўвага спецыяліста да праекту не можа каштаваць танна. Пачаткоўцы бізнесмены, жадаючы атрымаць больш, заплаціўшы менш, ахвотна ідуць на сумнеўныя здзелкі. Дэмпінг сярод кампаній – таксама не рэдкасць.

Расцэнкі адрозніваюцца ў разы, а цэнаўтварэнне залежыць ад кампетэнцыі спецыяліста. Меркаванне, што буйныя кампаніі практыкуюць асаблівы падыход і ўкаранілі бездакорныя механізмы працы – ілюзія. Выніку можна дамагчыся і з фрылансерам, і з буйным гульцом рынку. Пытанне ў прафесіяналізме.

KPI не мяняюцца

KPI SEO перасьледуе ўсё тыя ж :

  • паляпшэнне пазіцый сайта ;
  • генераванне лідаў ;
  • павелічэнне наведвальнасці ;
  • рост брендового трафіку ;
  • павелічэнне канверсіі ;
  • павелічэнне ROI .
KPI SEO

З-за вышэйзгаданых фактараў актыўнасць прадпрымальнікаў у seo-сферы знізілася, і ўдзельнікам рынку для выжывання неабходна быць больш гнуткімі. Кампаніі прапануюць тыя паслугі, на якія ёсць попыт.


Большасць кліентаў цікавяць ТОП-овые пазіцыі і SEO трафік, а канчатковая мэта – рост продажаў. Але з-за адсутнасці CRM-сістэм складана звязаць павелічэнне канверсіі з дзеяннямі сеошника.


Галоўная ўмова – KPI павінны быць зразумелымі абодвум бакам, кліент і падрадчык павінны адчуць вынік ад супрацоўніцтва. Першы – ў выглядзе дасягнення пастаўленых мэтаў, другі – ў выглядзе грашовай узнагароды.


Тыповыя памылкі распрацоўшчыкаў

Лепшы SEO-спецыяліст 2017 года – той, які не дапускае памылак. Адна з галоўных праблем – некарэктная архітэктура рэсурсу. Эфектыўнае сео-прасоўванне хаатычна створанага сайта вельмі цяжка. Дрэнны сайт у выніку ранжыравання заўсёды будзе размешчаны ніжэй.

Seo-спецыяліста варта прыцягваць у самым пачатку развіцця праекта. Ён прапрацоўвае ядро і структуру сайта, акцэнтуе ўвагу на юзабіліці, сцвярджае дызайн, кантралюе працэс распрацоўкі і ўносіць карэктывы перад запускам партала. Калі сайт пераязджае, seo-аптымізатар мінімізуе страты. Праблема ў тым, што не кожная кампанія гатовая марнаваць лішнія сродкі на распрацоўку зручнага сайта.

Іншыя памылкі аптымізатараў :

  • «черное» SEO, накрутка паводніцкіх фактараў і іншыя забароненыя дзеянні ;
  • імклівае нарошчванне нізкагатунковай спасылачныя масы ;
  • канцэнтрацыя ўвагі толькі на пошукавай аптымізацыі ;
  • размяшчэнне на старонках сайта кантэнту, якое не адпавядае тэматыцы.

Апошні промах – прыпынак прасоўвання. Канкурэнты заўсёды будуць дыхаць вам у спіну і ў канчатковым выніку возьмуць верх.

Калі кампанія вырашаецца на SEO прасоўванне па трафіку, яе чакае доўгатэрміновае супрацоўніцтва з аптымізатарам. Паспяховая кааперацыя магчымая толькі ў кантэксце празрыстых даверных адносін.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.