05.21.2014

Аддача ад прасоўвання сайта не заўсёды бывае відавочнай. Да таго ж ёсць пэўная няяснасць, якая тычыцца пытання яе падліку. На аснове назапашаных статыстычных дадзеных, мы раскажам вам пра разліку эфектыўнасці ад SEO-прасоўвання вэб-рэсурсу.

Тэарэтычная частка


Першым пунктам у нас ідзе той факт, што прасоўванне сайтаў звычайна праводзяць па некаторай колькасці ключавых запытаў. Часцей за ўсё ў пачатку іх прыкладна 10-20 штук. Але тут варта адзначыць, што колькасць «ключей» - паказчык не першай значнасці. Нашмат важней чашчыннасць запытаў. Менавіта яна паказвае, колькі разоў у месяц карыстальнікі шукаюць адказы на свае пытанні па тым ці іншым запыце. Натуральна, што прасоўваць сайт па «ключу», чашчыннасць якога роўная «0», бессэнсоўнае і нерацыянальнае занятак.

Калі казаць канкрэтна пра нашу кампанію, то, вырашыўшы скарыстацца нашай паслугай прасоўванне сайтаў у Мінску, Вы зможаце ўбачыць, што з усіх запытаў мы падбіраем мінімум 20 штук, чашчыннасць якіх будзе роўная 2500. Продвижение сайта в интернетеЧасам даводзіцца выбіраць «ключи» з меншай частотнасцю, але не ніжэй за 1000.

Пад другім пунктам ідзе рост пазіцый сайта ўжо ў першы месяц прасоўвання. Павышэнне пазіцый будзе паступовым працэсам. Часцей за ўсё за першы тыдзень пазіцыі сайта падымаюцца на 20 пазіцый (з 80-й на 60-ю). Яшчэ праз тыдзень ён ужо будзе знаходзіцца на 50-й пазіцыі, яшчэ праз тыдзень – на 40-й і т.д. Часцей за ўсё ў ТОП 10 вэб-рэсурс, пры правільным прасоўванні, трапляе ўжо праз 3-4 месяцы. ТОП-10 – гэта пункт прызначэння, патрапіць у які імкнуцца ўсе прадаюць тавары ці паслугі сайты, паколькі большая частка кліентаў заходзіць на сайты, якія знаходзяцца ў першай 10-цы.

Трэці тэарэтычны пункт – кожны карыстальнік, які перайшоў на ваш сайт з пошуку, з'яўляецца вашым патэнцыйным кліентам, якому цікавыя тавары ці паслугі, прапанаваныя вашай кампаніяй. Мэта вашага вэб-рэсурсу ў гэтым выпадку – данясенне важнай для пакупніка інфармацыі, падахвочванне ў куплі тавару або звароту да мэнэджэра.

Замовіць сайт у Мінску – практычная частка: ці ёсць вынік

З тэарэтычнай часткай мы разабраліся, пераходзім да практыкі. Такім чынам, мы бярэм вышэйпаказаныя 20 запытаў з частотнасцю 2500 і сочым, як павялічваюцца продажу пасля пачатку прасоўвання вэб-рэсурсу.

Першы месяц – у ТОПе знаходзіцца 10% запытаў, гэта значыць 1 з 10. Статыстыка кажа, што на сайты ў першай 10-цы заходзіць 50% карыстальнікаў. Лічым: 2500х10% х50% = 125 чалавека. Калі хаця б 3 з іх купяць тавар, то ў вас будзе ўжо на 3 продажу больш.

Наступныя 3 месяцы – ў ТОПе знаходзіцца ўжо 60% запытаў. Па статыстыцы на сайт заходзіць больш за 750 чалавек і 18 з іх становяцца вашымі кліентамі.

Па сканчэнні 6 месяцаў пасля выхаду сайта ў ТОП-10, колькасць запытаў павялічваецца да 90%. Гэта азначае, што на сайт заходзіць ужо амаль 1125 чалавек, а пакупнікамі становіцца ўжо 27 чалавек. Аднак тут трэба рабіць акцэнт яшчэ і на якасць сайта Калі яно высокае, то працэнт можа дасягаць 25-30%, а праз паўгода ў вашай кампаніі будзе ўжо больш за 250 новых продажаў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.