01.17.2013

На прасторах інтэрнэту на працягу доўгага серфінгу можна сустрэць досыць вялікая колькасць так званых прома-сайтаў – невялікіх прэзентацыйных рэсурсаў тавараў і паслуг. Таксама прома-сайт можа і зусім прадстаўляць выключна брэнд або падзея, напрыклад, прэзентацыю, выставу, вечарыну, канцэрт.

У адрозненне ад сайтаў-візітак і вялікіх навінавых парталаў, прома-сайты не ставяць сваёй задачай масавага данясення да мэтавай аўдыторыі агульнай інфармацыі аб усіх прадстаўляюцца паслугах або рэалізуюцца таварах. Прома-сайт – гэта віртуальная афіша, буклет. Таму і зрабіць прома-сайт куды прасцей і хутчэй.

Прома-сайты апраўданыя ў тым выпадку, калі кампанія прадастаўляе кліентам шырокі асартымент тавараў або паслуг. Яны дазваляюць больш якасна прэзентаваць прадукт, што, з прычыны вялікага патоку інфармацыі, зрабіць на карпаратыўным сайце або навінавым партале значна складаней.

Як правіла , распрацоўка сайта суправаджаецца якаснай візуальнай прэзентацыяй з дапамогай перадавых мультымедыйных сродкаў. Інфармацыя падаецца за ўсё на 1-3 старонках, а сам дызайн прома-сайта можа і адрознівацца ад карпаратыўнага стылю і галоўнага партала кампаніі або брэнда. Прычынай таму з'яўляецца задача прадаваць канкрэтна узяты прадукт, а не брэнд.

Рэклама і прасоўванне прома-сайта


Нягледзячы на тое, што прома-сайт з'яўляецца самым што ні на ёсць сапраўдным і эфектыўным рэкламным сектарам кампаніі, ён патрабуе дадатковага прасоўвання. Больш за тое, аптымізацыя і наступны таргетынг павінны быць максімальна эфектыўнымі, каб прыцягнуць як мага больш наведвальнікаў і будучых партнёраў. Пры гэтым падыдзе і недарагая раскрутка прома-сайта за кошт больш вузкага, але эфектыўнага, спектру сродкаў прасоўвання.

За кошт чаго можна дасягнуць максімальнай эфектыўнасці прома-сайта?


Пошукавая аптымізацыя стане самым эфектыўным сродкам прасоўвання. Менавіта яны прывядуць 3/4 ўсіх наведвальнікаў. Пры гэтым важна эфектыўна выкарыстоўваць “белые” спосабы раскруткі, паколькі парушэнне правілаў пошукавых сістэм пацягне даданне прома-сайта ў чорныя спісы, што паставіць крыж на эфектыўнасці рэкламнай кампаніі.

Эфектыўнай будзе і кантэкстная рэклама на розных парталах. Аднак гэты спосаб трэба выкарыстоўваць абдумана і акуратна – ёсць верагоднасць, што выдаткі на кантэкстную рэкламу не забяспечаць чаканы паток новых кліентаў і партнёраў.

Нядрэнна выкарыстоўваць ненадакучлівыя прадаюць артыкулы, размешчаныя на іншых сайтах і форумах. Пры гэтым максімальны эфект будзе атрыманы з паралельным вядзеннем якаснай пошукавай аптымізацыі.

У сацыяльных сетках выдатным інструментам стане прыхаваная рэклама. Яна не стварае ўражанні “навязывания” паслуг і тавараў, пры гэтым дапамагае дадаткова вельмі дакладна аналізаваць выніковую выбарку па розных паказчыках і крытэрам.

Нарэшце, сур'ёзным зброяй з'яўляецца і партнёрскі менеджмент. Такі сучасны тып сарафаннае радыё дазволіць прывесці пакупнікоў з ужо склаўся за кошт рэкамендацый партнёраў станоўчым успрыманнем тавару ці паслугі.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.