Прома-сайт

Прома-сайт, яго задачы
і асаблівасці распрацоўкі
Стварэнне прома-сайта мае на ўвазе стварэнне асаблівай эмоцыі, якая прываблівае ўвагу пакупніка да новага тавару або паслузе кампаніі. З дапамогай такога сайта можна матываваць пакупніка ўдзельнічаць у якія праводзяцца рэкламных акцыях. А гэта ў сваю чаргу прывядзе да росту продажаў і фармаванню ўстойлівага спажывецкага цікавасці да вашай кампаніі.
Асаблівасці прома-сайтаў
Варта адзначыць важную асаблівасць іміджавых і інфармацыйных прома-сайтаў – адрозненне выконваемых імі функцый ад задач, якія пастаўлены перад карпаратыўнымі сайтамі. Тут на першым месцы стаіць не пісьменнае прадстаўленне інфармацыі наведвальнікам рэсурсу, а яркая, якая прываблівае ўвагу, эмацыйная складнік дызайну.
Прома-сайты актуальныя тады, калі неабходна асвятліць якія праводзяцца кампаніяй акцыі, калі трэба прасунуць на рынак яе новыя тавары ці паслугі, падтрымаць рэкламную кампанію. У аснову такога сайта ўваходзіць графічнае афармленне, таму звычайна ён змяшчае не больш за 10 старонак, галоўная задача якіх – твор ўражанні на наведвальніка. Для гэтага выкарыстоўваюцца тыя тэхналогіі вэб-дызайну, дзе прымяняюцца анімацыя, гукавое суправаджэнне і да т.п. Асаблівая ўвага надаецца прасоўванні прома-сайта пасля яго распрацоўкі.

Задачы, якія вырашае прома-сайт

Такім чынам, прома-сайт павінен выконваць такія функцыі, як:
-
прыцягненне ўвагі карыстальнікаў да кампаніі і яе прадукцыі / паслуг;
-
фарміраванне ладу аднаго тавару / паслугі або кампаніі ў цэлым;
-
матываванасьць наведвальнікаў на здзяйсненне куплі або заключэнне здзелкі.
Пры гэтым прома-сайт можа быць самастойным рэсурсам, які створаны для падтрымкі якая праводзіцца кампаніяй акцыі або дапаможным інструментам для яе карпаратыўнага сайта. Таксама часта прома-сайты выконваюць ролю асноўнага рэсурсу кампаніі, які спецыялізуецца на адным яе тавары ці паслугі. Сайт можа быць створаны на некалькі тыдняў, на працягу якіх праводзіцца акцыя, а можа існаваць і некалькі гадоў. Усё будзе залежаць ад мэтаў заказчыка і патрабаванняў па прасоўванні рэсурсу ў інтэрнэт-сеткі.
Стварэнне прома-сайта ўключае ў сябе
- 01
Стварэнне рэкламнай кампаніі
- 02
Распрацоўка яркага дызайну
- 03
Стварэнне сістэмы кіравання сайтам
- 04
сістэма аўтарызацыі
Кошт распрацоўкі прома-сайта
Кошт стварэння прома-сайта пачынаецца з 4000 бел. руб. і ўключае ў сябе: