Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00
Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00

Прома-сайт

картинка

Прома-сайт, яго задачы
і асаблівасці распрацоўкі

Стварэнне прома-сайта мае на ўвазе стварэнне асаблівай эмоцыі, якая прываблівае ўвагу пакупніка да новага тавару або паслузе кампаніі. З дапамогай такога сайта можна матываваць пакупніка ўдзельнічаць у якія праводзяцца рэкламных акцыях. А гэта ў сваю чаргу прывядзе да росту продажаў і фармаванню ўстойлівага спажывецкага цікавасці да вашай кампаніі.

Асаблівасці прома-сайтаў

Варта адзначыць важную асаблівасць іміджавых і інфармацыйных прома-сайтаў – адрозненне выконваемых імі функцый ад задач, якія пастаўлены перад карпаратыўнымі сайтамі. Тут на першым месцы стаіць не пісьменнае прадстаўленне інфармацыі наведвальнікам рэсурсу, а яркая, якая прываблівае ўвагу, эмацыйная складнік дызайну.
Прома-сайты актуальныя тады, калі неабходна асвятліць якія праводзяцца кампаніяй акцыі, калі трэба прасунуць на рынак яе новыя тавары ці паслугі, падтрымаць рэкламную кампанію. У аснову такога сайта ўваходзіць графічнае афармленне, таму звычайна ён змяшчае не больш за 10 старонак, галоўная задача якіх – твор ўражанні на наведвальніка. Для гэтага выкарыстоўваюцца тыя тэхналогіі вэб-дызайну, дзе прымяняюцца анімацыя, гукавое суправаджэнне і да т.п. Асаблівая ўвага надаецца прасоўванні прома-сайта пасля яго распрацоўкі.
картинка

Задачы, якія вырашае прома-сайт

картинка
Такім чынам, прома-сайт павінен выконваць такія функцыі, як:
  • прыцягненне ўвагі карыстальнікаў да кампаніі і яе прадукцыі / паслуг;

  • фарміраванне ладу аднаго тавару / паслугі або кампаніі ў цэлым;

  • матываванасьць наведвальнікаў на здзяйсненне куплі або заключэнне здзелкі.

Пры гэтым прома-сайт можа быць самастойным рэсурсам, які створаны для падтрымкі якая праводзіцца кампаніяй акцыі або дапаможным інструментам для яе карпаратыўнага сайта. Таксама часта прома-сайты выконваюць ролю асноўнага рэсурсу кампаніі, які спецыялізуецца на адным яе тавары ці паслугі. Сайт можа быць створаны на некалькі тыдняў, на працягу якіх праводзіцца акцыя, а можа існаваць і некалькі гадоў. Усё будзе залежаць ад мэтаў заказчыка і патрабаванняў па прасоўванні рэсурсу ў інтэрнэт-сеткі.

Стварэнне прома-сайта ўключае ў сябе

  1. 01
    Стварэнне рэкламнай кампаніі
  2. 02
    Распрацоўка яркага дызайну
  3. 03
    Стварэнне сістэмы кіравання сайтам
  4. 04
    сістэма аўтарызацыі

Кошт распрацоўкі прома-сайта

Кошт стварэння прома-сайта пачынаецца з 4000 бел. руб. і ўключае ў сябе:
иконка
Стварэнне унікальнага дызайну сайта
иконка
праграмаванне
иконка
Размяшчэнне сайта на хостынгу
иконка
вёрстку макетаў
иконка
наладу CMS
иконка
Напаўненне сайта кантэнтам

Стэк выкарыстоўвальных тэхналогій

HTML5
CSS3
JS
Stylus
Sass
Less
Gulp
Webpack
React
Angular js
Drupal 8
Bitrix
Magento
Git