Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00
Адрас офіса:
г.Мінск, Интернацыянальная 36
Час працы:
пн-пт 9.00 - 19.00

Прома-сайт

картинка

Прома-сайт, яго задачы
і асаблівасці распрацоўкі

Стварэнне прома-сайта мае на ўвазе стварэнне асаблівай эмоцыі, якая прываблівае ўвагу пакупніка да новага тавару або паслузе кампаніі. З дапамогай такога сайта можна матываваць пакупніка ўдзельнічаць у якія праводзяцца рэкламных акцыях. А гэта ў сваю чаргу прывядзе да росту продажаў і фармаванню ўстойлівага спажывецкага цікавасці да вашай кампаніі.

Асаблівасці прома-сайтаў

Варта адзначыць важную асаблівасць іміджавых і інфармацыйных прома-сайтаў – адрозненне выконваемых імі функцый ад задач, якія пастаўлены перад карпаратыўнымі сайтамі. Тут на першым месцы стаіць не пісьменнае прадстаўленне інфармацыі наведвальнікам рэсурсу, а яркая, якая прываблівае ўвагу, эмацыйная складнік дызайну.
Прома-сайты актуальныя тады, калі неабходна асвятліць якія праводзяцца кампаніяй акцыі, калі трэба прасунуць на рынак яе новыя тавары ці паслугі, падтрымаць рэкламную кампанію. У аснову такога сайта ўваходзіць графічнае афармленне, таму звычайна ён змяшчае не больш за 10 старонак, галоўная задача якіх – твор ўражанні на наведвальніка. Для гэтага выкарыстоўваюцца тыя тэхналогіі вэб-дызайну, дзе прымяняюцца анімацыя, гукавое суправаджэнне і да т.п. Асаблівая ўвага надаецца прасоўванні прома-сайта пасля яго распрацоўкі.
картинка

Задачы, якія вырашае прома-сайт

картинка
Такім чынам, прома-сайт павінен выконваць такія функцыі, як:
  • прыцягненне ўвагі карыстальнікаў да кампаніі і яе прадукцыі / паслуг;

  • фарміраванне ладу аднаго тавару / паслугі або кампаніі ў цэлым;

  • матываванасьць наведвальнікаў на здзяйсненне куплі або заключэнне здзелкі.

Пры гэтым прома-сайт можа быць самастойным рэсурсам, які створаны для падтрымкі якая праводзіцца кампаніяй акцыі або дапаможным інструментам для яе карпаратыўнага сайта. Таксама часта прома-сайты выконваюць ролю асноўнага рэсурсу кампаніі, які спецыялізуецца на адным яе тавары ці паслугі. Сайт можа быць створаны на некалькі тыдняў, на працягу якіх праводзіцца акцыя, а можа існаваць і некалькі гадоў. Усё будзе залежаць ад мэтаў заказчыка і патрабаванняў па прасоўванні рэсурсу ў інтэрнэт-сеткі.

Стварэнне прома-сайта ўключае ў сябе

  1. 01
    Стварэнне рэкламнай кампаніі
  2. 02
    Распрацоўка яркага дызайну
  3. 03
    Стварэнне сістэмы кіравання сайтам
  4. 04
    сістэма аўтарызацыі

Кошт распрацоўкі прома-сайта

Кошт стварэння прома-сайта пачынаецца з 4000 бел. руб. і ўключае ў сябе:
иконка
Стварэнне унікальнага дызайну сайта
иконка
праграмаванне
иконка
Размяшчэнне сайта на хостынгу
иконка
вёрстку макетаў
иконка
наладу CMS
иконка
Напаўненне сайта кантэнтам

Стэк выкарыстоўвальных тэхналогій

1С-Битрикс
HTML5
CSS3
JS
Stylus
Less
Gulp
Webpack
React
Angular js
Drupal 8
Magento
Git
Yii
Юзаем cookies, каб карыстацца сайтам было спадручна