Прома-сайт, яго задачы
і асаблівасці распрацоўкі

Стварэнне прома-сайта мае на ўвазе стварэнне асаблівай эмоцыі, якая прываблівае ўвагу пакупніка да новага тавару або паслузе кампаніі. З дапамогай такога сайта можна матываваць пакупніка ўдзельнічаць у якія праводзяцца рэкламных акцыях. А гэта ў сваю чаргу прывядзе да росту продажаў і фармаванню ўстойлівага спажывецкага цікавасці да вашай кампаніі.

Асаблівасці прома-сайтаў

Варта адзначыць важную асаблівасць іміджавых і інфармацыйных прома-сайтаў – адрозненне выконваемых імі функцый ад задач, якія пастаўлены перад карпаратыўнымі сайтамі.

Тут на першым месцы стаіць не пісьменнае прадстаўленне інфармацыі наведвальнікам рэсурсу, а яркая, якая прываблівае ўвагу, эмацыйная складнік дызайну.

Прома-сайты актуальныя тады, калі неабходна асвятліць якія праводзяцца кампаніяй акцыі, калі трэба прасунуць на рынак яе новыя тавары ці паслугі, падтрымаць рэкламную кампанію.

У аснову такога сайта ўваходзіць графічнае афармленне, таму звычайна ён змяшчае не больш за 10 старонак, галоўная задача якіх – твор ўражанні на наведвальніка. Для гэтага выкарыстоўваюцца тыя тэхналогіі вэб-дызайну, дзе прымяняюцца анімацыя, гукавое суправаджэнне і т.п. Асаблівая ўвага надаецца прасоўванні прома-сайта пасля яго распрацоўкі.

Landing-page с высокой конверсией в Минске
Задачы, якія вырашае прома-сайт

Такім чынам, прома-сайт павінен выконваць такія функцыі, як :

  • прыцягненне ўвагі карыстальнікаў да кампаніі і яе прадукцыі / паслуг ;
  • фарміраванне ладу аднаго тавару / паслугі або кампаніі ў цэлым ;
  • матываванасьць наведвальнікаў на здзяйсненне куплі або заключэнне здзелкі.

Пры гэтым прома-сайт можа быць самастойным рэсурсам, які створаны для падтрымкі якая праводзіцца кампаніяй акцыі або дапаможным інструментам для яе карпаратыўнага сайта.

Таксама часта прома-сайты выконваюць ролю асноўнага рэсурсу кампаніі, які спецыялізуецца на адным яе тавары ці паслугі.

Сайт можа быць створаны на некалькі тыдняў, на працягу якіх праводзіцца акцыя, а можа існаваць і некалькі гадоў. Усё будзе залежаць ад мэтаў заказчыка і патрабаванняў па прасоўванні рэсурсу ў інтэрнэт-сеткі.

Стварэнне прома-сайта ўключае ў сябе
1
Стварэнне рэкламнай кампаніі
2
Распрацоўка яркага дызайну
3
Стварэнне сістэмы кіравання сайтам
4
Сістэма аўтарызацыі

Кошт распрацоўкі прома-сайта

Кошт стварэння прома-сайта пачынаецца з 4000 бел. руб. і ўключае ў сябе :

  • Стварэнне унікальнага дызайну сайта ;
  • Праграмаванне ;
  • Размяшчэнне сайта на хостынгу ;
  • Вёрстку макетаў ;
  • Наладу CMS ;
  • Напаўненне сайта кантэнтам.
Стэк выкарыстоўвальных тэхналогій
  • html5
  • css3
  • js
  • stylus
  • sass
  • less
  • gulp
  • webpack
  • react
  • angular js
  • drupal 8
  • bitrix
  • Magento
  • git
  • Yii
Больш за 30 прафесіяналаў сваёй справы будуць працаваць з вашым праектам

Знаёмцеся з нашай камандай

Канстанцін
Выканаўчы дырэктар
Канстанцін
Магчыма, вас таксама зацікавіць