Віды і перавагі кантэкстнай рэкламы
Усе ведаюць, што рэклама – гэта важны інструмент развіцця любога бізнесу. І самым галоўным пытаннем тут з'яўляецца яе эфектыўнасць. З'яўленне інтэрнэту дало яшчэ больш магчымасцяў размяшчэння рэкламы, а значыць адкрыта яшчэ больш шляхоў стымулявання попыту на прадукцыю і паслугі, павелічэнне кліенцкай базы і пашырэнне партнёрскіх адносін.
Адным з самых перспектыўных інструментаў сёння, калі гаворка заходзіць пра такі моманце, як прасоўванне сайта ў Мінску, Лічыцца кантэкстная рэклама, змест якой будзе залежаць ад інтарэсаў пэўных карыстальнікаў. Калі казаць прасцей – гэтая рэклама дэманструецца толькі тым, хто зацікаўлены ў куплі таго ці іншага тавару, або жадае скарыстацца канкрэтнай паслугай. Да таго ж гэта прамая эканомія для рэкламадаўца, які аплачвае толькі тыя аб'явы, якія прыцягнулі ўвагу патэнцыйнага кліента.
Віды кантэкстнай рэкламы
Кантэкстная рэклама дзеліцца на некалькі відаў, кожны з якіх мае ўласныя асаблівасці :
- пошукавая Гэта звычайныя рэкламныя аб'явы на старонках пошукавых сайтаў (часцей за ўсё Yandex, Google). Інфармацыю карыстальнікі бачаць пасля ўводу адпаведнага запыту ;.
- тэматычная Гэтая рэклама размяшчаецца на сайтах-партнёрах сістэм, якія займаюцца размяшчэннем кантэкстнай рэкламы. Сутнасць у тым, што карыстачу прапануюць падборку з некалькіх аб'яваў, тэматыка якіх адпавядае тэматыцы наведанай старонкі. Эфектыўнасць гэтага віду рэкламы ніжэй, чым першага, але затое і стаіць яна танней ;.
- медыйная кантэкстная рэклама – гэта рэклама, носьбітамі якой з'яўляюцца графічныя блокі (могуць і графіка-тэкставыя). Па размяшчэнні падобная з першымі двума відамі рэкламы ;
- паводніцкая кантэкстная рэклама – гэта выгляд рэкламных аб'яў, пры размяшчэнні якіх ўлічваю найбольш верагодныя вобласці інтарэсаў пэўнага карыстальніка, якiя вызначаюцца зыходзячы з дадзеных аналізу яго мінулых запытаў і пераваг (пошук, наведвання сайтаў, учыненыя пакупкі ў інтэрнэт-краме). Размяшчаюць на сайтах-партнёрах, як і тэматычную.
Перавагі кантэкстнай рэкламы
Сярод пераважных асаблівасцяў кантэкстнай рэкламы трэба вылучыць наступныя моманты :
- эфектыўнасць. Гэтая рэклама не адцягвае карыстальніка, не змагаецца за яго ўвагу, а дапамагае знайсці той тавар (паслугу), якую ён шукае ;
- шырата мэтавай аўдыторыі. Гэты рэкламны інструмент ахоплівае шырокую аўдыторыю, аднак захоплівае пры гэтым толькі патэнцыйных кліентаў ;
- эканамічнасць. Рэкламадаўцы могуць абмежаваць геаграфічныя межы і час паказу кантэкстнай рэкламы, аплачваючы толькі прадуктыўную рэкламу. Акрамя таго, такія аб'явы не займаюць шмат месца, не патрабуюць вялікіх намаганняў пры распрацоўцы, а значыць, і стаяць столькі, колькі ў стане заплаціць нават пачатковец бізнэсмэн ;
- функцыянальнасць. Магчымасць размясціць ці змяніць інфармацыю аб прапанаваных таварах і паслугах неадкладна. Так можна хутка рэагаваць на любыя ваганні рынку ;
- магчымасць спланаваць наступныя выдаткі і ацаніць ступень эфектыўнасці рэкламы за кошт справаздач, што атрымліваюцца ад сайтаў, дзе размешчана рэклама.

Кантэкстная рэклама – выдатны сродак прасунуць сваю кампанію на лідзіруючыя месцы на рынку тавараў і паслуг. І ў гэтым вы заўсёды можаце пераканацца на асабістым вопыце.