11.02.2012

Мабільны тэлефон, у адрозненне ад ноўтбука або настольнага кампутара, сёння ёсць практычна ў кожнага. У сувязі з гэтым пастаянна расце попыт на якасныя мабільныя прыкладання для розных платформаў. Так, па статыстыцы Nielsen Telecom, на мабільныя прыкладання сучасныя карыстальнікі марнуюць у тры разы больш часу, чым на званкі і смс.

Для буйных IT-распрацоўшчыкаў і вядомых сеткавых брэндаў наяўнасць мабільнай версіі сваёй праграмы ўжо з'яўляецца не проста правілам добрага тону, але і абавязковай умовай на шляху да іміджаваму поспеху. Пастараемся пазначыць 7 асноўных ідэй, прытрымліванне якім дазваляе кампаніям ствараць паспяховыя мабільныя прыкладання.

Выкарыстанне ў працэсе распрацоўкі маладых распрацоўшчыкаў са свежымі ідэямі
Сёння працэс стварэння папулярных і эфектыўных мабільных прыкладанняў немагчымы без маладой, адказнай каманды. Як паказвае практыка, маладыя людзі ўжо ў 22 гады здольныя паспяхова ствараць мабільныя прыкладання на аснове аптымізаванага функцыяналу настольнай версіі ПА.
Прымяненне хмарнай платформы
Перайсці на мабільную платформу без выкарыстання хмарнай у вас, хутчэй за ўсё, не атрымаецца. Для атрымання добрага выніку спатрэбіцца сэрвіс-арыентаваная і воблака-арыентаваная архітэктура з вылучаным карыстацкім інтэрфейсам. Гэта дазволіць паўнавартасна выкарыстоўваць з дапамогай прыкладных мабільных або вэб-кліентаў логіку самога прыкладання.
Высокая частата абнаўленняў
Пры распрацоўцы сапраўды паспяховых мабільных прыкладанняў для iOS and Android важна прасачыць за цыклічнасцю і частатой абнаўленняў. Пры гэтым зусім не абавязкова пашыраць функцыянал, дастаткова проста ісці ў нагу з часам.
Ўстрыманне ад залішняга стараннасці
Выкарыстоўвайце універсальныя «бесшовные» тэхналогіі. Турбуйцеся аб тым, каб усе вашыя карыстальнікі знаходзіліся ў аднолькавых умовах. Памятаеце: праца з дадаткам павінна быць простай, зручнай і даступнай.
Арыентацыя на вышэйшае кіраўніцтва
Вышэйшаму звяну кіраўнікоў патрабуюцца канкрэтны набор інструментаў, які дазваляе эфектыўна спраўляцца з пастаўленымі задачамі. Калі мабільнае прыкладанне сапраўды здольна прыносіць карысць у працоўным працэсе, то кіраўніцтва кампаніі папросту не зможа без яго абыходзіцца.
Бясплатнасць
Старайцеся падаваць мабільнае прыкладанне карыстальнікам як бясплатны бонус да «настольной» версіі. Арыентуйцеся на тое, што зусім хутка менавіта мабільная версія стане для вас і вашых кліентаў прыярытэтнай.
Прыярытэт асабістым рэкамендацый
Пры прасоўванні мабільных прыкладанняў для iPad і iPhone, як і ў любым іншым сектары IT-рынку, вялікае значэнне надаецца асабістым рэкамендацый. Турбуйцеся аб сваіх кліентах, карпатліва сочыце за ўласнай рэпутацыяй. Бо пазнавальнасць брэнда, яго высокія пазіцыі ў аглядах і рэйтынгах – аснова паспяховага прасоўвання мабільнага прыкладання.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.