02.01.2013

Пераход на iOS6 стаў працэсам штодзённым. Аднак для распрацоўшчыкаў і PR-спецыялістаў у App Store чарговы лагічны крок па лесвіцы прагрэсу прынёс некаторыя цяжкасці. Так, ім давялося шукаць новыя інструменты прасоўвання замест бескарысных, абсалютна неэфектыўных старых.

Сёння для траплення ў топ-100 неабходна і досыць забяспечыць больш за 15 000 запамповак у дзень. Для топ-10 – парадку 60 000. Как продвинуть приложение в AppStoreВядома, лічба досыць невысокая (гэта паспрыяў наймацнейшы фікс ботаў), але, тым не менш, застаецца проста недасяжнай для пераважнай большасці мабільных прыкладанняў.

Што рабіць? Вядома, можна наладзіць вар'ятку прома-кампанію, ўкласці ў яе велізарная колькасць грошай. А можна паспрабаваць аптымізаваць ключавыя словы, прымусіўшы тым самым прыкладанне з'яўляцца ў пошуку як мага вышэй. Або папросту стварыць якасны, які не мае аналагаў прадукт, і радаваць ім карыстальнікаў.

Карыстальнік будзе ідэнтыфікаваць і выбіраць дадатак па наступных характарыстыках: рэйтынг, назву, абразок, скрыншот. Таму не трэба мудраваць хітра: назва варта падбіраць не абапіраючыся на брендирование. Паспрабуйце быць зразумелыя, лаканічныя. Лепш заінтрыгаваць карыстальніка, чым ўвесці яго ў зман.

Нельга выпускаць з-пад увагі і тое, што павелічэнне абразкі прыкладанне дазваляе значна павысіць яе інфарматыўнасць. Важна выразна адсочваць ревью – чым больш у вашага прыкладання станоўчых водгукаў, тым вышэй верагоднасць што хто-то да іх прыслухаецца. А можа, напіша і новае. Не абавязкова добрае – канкрэтна сфармаваныя негатыўныя водгукі таксама дазваляюць палепшыць у далейшым інтэрфейс, юзабіліці і функцыянал прыкладання.

Памятаеце пра тое, што важны і першы скрыншот. Бо гэта галоўны інфарматыўны прыклад што ўстанаўліваецца прыкладання, яго твар. Важна не столькі паказаць эфектыўнасць прыкладання, колькі пастарацца схаваць складанасці. Старайцеся быць прасцей: што бачыцца лагічным радавому распрацоўніку, для школьніка або хатнія гаспадыні можа здацца залішне складаным.

Нарэшце, старайцеся акуратна і разумна выкарыстоўваць кожны ключ. Не марнуйце сімвалы на адлюстраванне катэгорыі і цэнавага рангу - App Store зробіць гэта за вас. Не выбірайце складаных словазлучэнняў. Ўпісвайце аднаскладовыя словы ў адзіным ліку праз коску. Не думайце пра SEO-ролі апісання. Яно апісвае, а не прасоўвае. Таму заспамліваць яго ключамі зусім ні да чаго.

Падводзячы вынік, заўважым, што нельга прыніжаць вартасцяў Smart Marketing. Выкарыстоўвайце магчымасць данесці інфармацыю аб дадатку сваім першым пакупнікам. А ўжо яны абавязкова прывядуць у добрае прыкладанне новых карыстальнікаў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.