Прасоўваем мабільныя прыкладання
Пераход на iOS6 стаў працэсам штодзённым. Аднак для распрацоўшчыкаў і PR-спецыялістаў у App Store чарговы лагічны крок па лесвіцы прагрэсу прынёс некаторыя цяжкасці. Так, ім давялося шукаць новыя інструменты прасоўвання замест бескарысных, абсалютна неэфектыўных старых.
Сёння для траплення ў топ-100 неабходна і досыць забяспечыць больш за 15 000 запамповак у дзень. Для топ-10 – парадку 60 000. Вядома, лічба досыць невысокая (гэта паспрыяў наймацнейшы фікс ботаў), але, тым не менш, застаецца проста недасяжнай для пераважнай большасці мабільных прыкладанняў.
Што рабіць? Вядома, можна наладзіць вар'ятку прома-кампанію, ўкласці ў яе велізарная колькасць грошай. А можна паспрабаваць аптымізаваць ключавыя словы, прымусіўшы тым самым прыкладанне з'яўляцца ў пошуку як мага вышэй. Або папросту стварыць якасны, які не мае аналагаў прадукт, і радаваць ім карыстальнікаў.
Карыстальнік будзе ідэнтыфікаваць і выбіраць дадатак па наступных характарыстыках: рэйтынг, назву, абразок, скрыншот. Таму не трэба мудраваць хітра: назва варта падбіраць не абапіраючыся на брендирование. Паспрабуйце быць зразумелыя, лаканічныя. Лепш заінтрыгаваць карыстальніка, чым ўвесці яго ў зман.
Нельга выпускаць з-пад увагі і тое, што павелічэнне абразкі прыкладанне дазваляе значна павысіць яе інфарматыўнасць. Важна выразна адсочваць ревью – чым больш у вашага прыкладання станоўчых водгукаў, тым вышэй верагоднасць што хто-то да іх прыслухаецца. А можа, напіша і новае. Не абавязкова добрае – канкрэтна сфармаваныя негатыўныя водгукі таксама дазваляюць палепшыць у далейшым інтэрфейс, юзабіліці і функцыянал прыкладання.
Памятаеце пра тое, што важны і першы скрыншот. Бо гэта галоўны інфарматыўны прыклад што ўстанаўліваецца прыкладання, яго твар. Важна не столькі паказаць эфектыўнасць прыкладання, колькі пастарацца схаваць складанасці. Старайцеся быць прасцей: што бачыцца лагічным радавому распрацоўніку, для школьніка або хатнія гаспадыні можа здацца залішне складаным.
Нарэшце, старайцеся акуратна і разумна выкарыстоўваць кожны ключ. Не марнуйце сімвалы на адлюстраванне катэгорыі і цэнавага рангу - App Store зробіць гэта за вас. Не выбірайце складаных словазлучэнняў. Ўпісвайце аднаскладовыя словы ў адзіным ліку праз коску. Не думайце пра SEO-ролі апісання. Яно апісвае, а не прасоўвае. Таму заспамліваць яго ключамі зусім ні да чаго.
Падводзячы вынік, заўважым, што нельга прыніжаць вартасцяў Smart Marketing. Выкарыстоўвайце магчымасць данесці інфармацыю аб дадатку сваім першым пакупнікам. А ўжо яны абавязкова прывядуць у добрае прыкладанне новых карыстальнікаў.