11.04.2013

Кожная кампанія, якая імкнецца да павелічэння свайго прыбытку і нарошчванню кліенцкай базы, павінна мець пастаянна абнаўляецца сайт, які змяшчае ўсю важную для партнёраў, кліентаў і супрацоўнікаў інфармацыю.

Для таго каб прыцягваць і ўтрымліваць карыстальнікаў можна стварыць прома-сайт, Асноўнае адрозненне якога ад карпаратыўнага вэб-рэсурсу заключаецца ў тым, што ён засяроджаны на раскрутцы пэўнага брэнда, тавару, паслугі. Таксама ён можа распавядаць пра пэўны падзеі, які мае месца ў «жизнедеятельности» кампаніі. Звычайна такі вэб-рэсурс ствараюць на пэўны прамежак часу, напрыклад, на час правядзення рэкламнай кампаніі.

 

Разработка промо-сайта 


Таму ён не мае патрэбы ў падтрымцы і абнаўленні, аднак зрабіць яго працу больш эфектыўнай ніколі не перашкодзіць.

Галоўныя асаблівасці прома-сайта :

  • Яркі, запамінальны дызайн ;
  • Падрабязная інфармацыя аб тавары, паслугі або самой кампаніі ;
  • Яркія ілюстрацыі, якія характарызуюць тавар, паслугу, кампанію ;
  • Выкарыстанне Flash або javascript-тэхналогій.

Распрацоўка вэб-сайта гэтага тыпу павінна ўлічваць абавязковае наяўнасць дадзеных асаблівасцяў.

Для чаго патрэбен прома-сайт

 

Вэб-рэсурс прома-тыпу неабходны для прыцягнення карыстальнікаў, фарміравання патрэбнага ладу прадукту або паслугі, для матывацыі карыстальнікаў на этапе набыцця тавару або замовы паслугі. Акрамя таго з яго дапамогай прасцей ўтрымаць наведвальнікаў, а таксама ажыццявіць віруснае распаўсюд інфармацыі аб прапанаванай прадукце / паслугі.

Этапы распрацоўкі прома-сайта

 

Існуе некалькі асноўных этапаў распрацоўкі любога вэб-рэсурсу, якіх варта прытрымлівацца. Прома-сайты не з'яўляюцца выключэннем з гэтага правіла.

Этапы іх стварэння :

  • Падрыхтоўчы. На гэтым этапе варта надаць асаблівую ўвагу вонкавым выглядзе будучага сайта, паколькі ад гэтага будзе залежаць, ці зможаце вы ажыццявіць кропкавае павышэнне продажаў (для чаго ён уласна і ствараецца). Дакладна ўявіце сабе мэтавую аўдыторыю і алгарытм дзеянні, які карыстальнікі павінны здзейсніць на сайце. У выніку вы атрымаеце дызайн-макет, які і трэба будзе ўвасобіць у жыццё ;
  • Рэалізацыя праекта. Калі вам прыйдзецца на гэтым этапе трохі адхіліцца ад вызначанага плана – гэта нармальна. Галоўнае – вынік.
  • Рэліз сайта. На гэтым этапе вы будзеце працаваць над прасоўваннем прадукту, а гэта азначае, што сайт ужо гатовы і можна пачынаць рэкламную кампанію.
  • Падтрымка. Яна будзе неабходная на працягу дзеяння рэкламнай акцыі, дзеля якой і ствараўся вэб-рэсурс. Не варта пакідаць гэты этап па-за ўвагай, у іншым выпадку пастаўленых мэтаў вы можаце проста не дасягнуць.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.