04.10.2013

Ужо даўно не сакрэт, што мабільныя прылады дапамагаюць развіваць бізнэс. Іх масавае выкарыстанне ў Беларусі стрымлівае толькі адзін фактар – недастатковае распаўсюджванне смартфонаў, планшэтаў і мабільнага інтэрнэту. Аднак пытанне толькі ў часе, а пакуль ідзе нарошчванне колькасці мабільных прыкладанняў і сэрвісаў, якое пазней пяройдзе ў якасць паўсядзённым жыцці і бізнесу.

Мабільныя прыкладання можна падзяліць на 2 асноўныя катэгорыі :

для ўнутранага ўжывання або карпаратыўныя. Да іх ставяцца тыя, якія выкарыстоўваюць для паляпшэння якасці працы гандлёвых экспедытараў, дылераў, дальнабойшчыкаў і іншых якія працуюць аддалена супрацоўнікаў, якія маюць патрэбу ў доступе да адзінай базы дадзеных цэнтральнага офіса. Таксама гэтыя прыкладання паспяхова выкарыстоўваюцца вышэйпаказаным цэнтральным офісам для кантролю працы сваіх выдалена працуюць супрацоўнікаў.
для вонкавага выкарыстання. Сюды адносяцца тыя, якія знаходзяцца ў вольным доступе і выкарыстоўваюцца карыстальнікамі без асаблівых абмежаванняў, у прыватнасці мабільныя прыкладання розных сайтаў і сэрвісаў. Сюды ўваходзяць сэрвісы продажу квіткоў, заказ паслуг і т.д.

Многія сёння робяць пакупкі праз мабільныя сэрвісы, многія, але не ўсе. Аднак нават, нягледзячы на тое, што на распрацоўку мабільных прыкладанняў звычайна марнуюць $ 3000- $ 5000, плюс сродкі на раскрутку, І на тое, што яны не маюць 100% -га распаўсюджвання, такія сэрвісы з'яўляюцца выдатным маркетынгавым ходам, якія прыносяць самавітыя прыбытку.

Акрамя таго, варта адзначыць, што цяпер з'явілася шмат сэрвісаў, якія даюць магчымасць збіраць такія мабільныя прыкладання ўжо з гатовых шаблонаў. Мобильные бизнес-приложенияУ выніку атрымліваецца самае простае прыкладанне, якое можна ўпрыгожыць уласным дызайнам, ужо гатовае да запуску ў Apple Store і Android Market.

Звычайна знешнія прыкладання з'яўляюцца бясплатнымі. Аднак карпаратыўныя іх «собратья» такі даступнасцю не адрозніваюцца, і за іх запампоўка звычайна прыходзіцца плаціць пэўную суму, памер якой залежыць ад шматлікіх фактараў. Чым больш магутным з'яўляецца функцыянал мабільнага сэрвісу, чым больш у ім ўлічваецца аспектаў, неабходных прадстаўніку кампаніі «в поле», чым больш створана для яго розных спосабаў прывязкі да баз дадзеных кампаній, тым вышэй кошт самога прыкладання. Падобныя характарыстыкі дазваляюць гандлёвым прадстаўнікам і іншым супрацоўнікам кампаніі пры выкарыстанні мабільных карпаратыўных прыкладанняў у некалькі разоў павысіць аператыўнасць сваёй працы. А гэта азначае, што павышаецца і яе эфектыўнасць за кошт павелічэння гандлёвых абаротаў. Адміністрацыя ж за кошт глыбока схаванага механізму можа цалкам кантраляваць дзеянні супрацоўнікаў, якія працуюць выдалена.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.