03.06.2013

Паміж web майстрамі ўсіх часоў і народаў заўсёды існаваў спрэчка, які актуальны і па сённяшні дзень. Сутнасць спрэчкі заключаецца ў тым, якая з CMS сістэм лепш: Joomla або Bitrix. Дадзены спрэчка, па сутнасці, дазволіць немагчыма, можна толькі паспрабаваць параўнаць іх.

Сравнение CMS 1С-Битрикс и Joomla
Хоць, па сутнасці гэта дзве абсалютна розныя сістэмы кіравання кантэнтам, якія аб'ядноўвае толькі адна асноватворная рыса – простае і даступнае кіраванне сайтам. І таму для таго, што б хоць нямога разабрацца з гэтым пытаннем, трэба пагрузіцца ў саму сутнасць працы CMS сістэмы, а потым ужо пачынаць размяжоўваць іх вартасці і недахопы, на падставе якіх магчыма кожны зможа прыняць тое ці іншае рашэнне.

Такім чынам, што ж, увогуле, сабой уяўляе CMS сістэма? Па вызначэнні CMS сістэма – гэта своеасаблівы інструмент па кіраванні кантэнтам сайта, які выкарыстоўваецца для хуткага дадання старонак і абнаўлення навін, да стварэння ўласнага шаблону. Думаю гэтая інфармацыя, хоць і кароткая ўжо дасць вам тую базу, на падставе якой можна праводзіць далейшае параўнанне.

Першы крытэр, па якім будзем параўноўваць, гэта кошт кожнай з гэтых сістэм. Пачнем з Joomla, па сутнасці, сама сістэма з'яўляецца бясплатнай. Таксама да яе існуе неабмежаваная колькасць бясплатных убудоў пашырэньні і тэм. Адносна сістэмы Bitrix ўсё наадварот. Акрамя таго што яна цалкам платная, да яе ўсе модулі, тэмы і ўбудовы таксама платныя. Таксама яшчэ адзін сюрпрыз, які чакае карыстальнікаў якія выбралі Bitrix, гэта пастаянныя абнаўлення сістэмы. Вы скажаце, што ж у гэтым дрэннага? Адказ: за кожнае абнаўленне неабходна даплачваць. Гэта значыць, як становіцца зразумелым 1С-Битрикс – гэта даволі дарагая CMS, хоць зноў жа на Joomla таксама не ўсе патрэбныя кампаненты бясплатныя, але за іх вы плаціце адзін раз.
Другі крытэр – гэта гнуткасць кода. Адносна гнуткасці кода, Joomla лёгка паддаецца ўнясенню змене, у ёй можна свабодна заходзіць у рэдактар і правіць убудовы пашырэння і ўласна саму CMS. У выпадку с Bitrix усё ў дакладнасці ды наадварот, код гэтай сістэмы зачынены і вельмі цяжка паддаецца ўнясенню зменаў. З гэтага пункту гледжання большасць вопытных web-майстроў кажуць, што Joomla лепш.
І трэці крытэр, па якім будзем параўноўваць – накіраванасць. Joomla – шырокапрофільная CMS, на якой можна стварыць абсалютна ўсё: ад сайта-візіткі да вялізнага партала або інтэрнэт-крамы, да прыкладу, як вядомы EBay. У той час як Bitrix – гэта вузка профільная CMS, якая разлічана ў большасці выпадкаў на распрацоўку інтэрнэт-крам і гандлёвых парталаў. Уласна ў гэтым выпадку, вы плаціце за гатовы якасны web-інструмент, які ў поўнай меры апраўдвае сваю кошт. Дзякуючы такому перавазе Bitrix, удалося заваяваць прызнанне шматлікіх карыстальнікаў.

Высновы: як відаць нават пасля такога грубага параўнання, нельга зрабіць адназначнага вываду, якая сістэма лепш. У гэтым выпадку выбар CMS у большасці выпадкаў залежыць ад асабістых пераваг web-майстра.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.