10.10.2014

Калі вырашаецца пытанне, якую CMS лепш абраць для стварэння інтэрнэт-крамы, то адзін з найбольш аптымальных варыянтаў - Bitrix 1C. На яе базе прасцей за ўсё стварыць гандлёвую інтэрнэт-пляцоўку, цалкам адпаведную патрабаванням будучага ўладальніка. Сутнасць у тым, што інтэрнэт-крама будзе грунтавацца на гатовых рашэннях, якія можна лёгка і проста наладзіць пад запыты заказчыка.

Bitrix 1C з пункту гледжання камфорту кліентаў і выгоды адміністравання


Стварэнне інтэрнэт-крамы на Битрикс дае ўладальніку, акрамя стандартнага функцыяналу, вялікая колькасць дадатковых магчымасцяў :

  • сінхранізацыя сайта з сістэмай 1C – гэта зручна, паколькі ўся інфармацыя аб куплі адразу адлюстроўваецца ў 1C, у тым ліку і ў хмарным сэрвісе ;
  • інтэграцыя з CRM. Уладальнік інтэрнэт-крамы на 1С-Битрикс можа карыстацца і карпаратыўным парталам Bitrix24, Што дазваляе кантраляваць працу супрацоўнікаў, ствараць адзіную базу, карыстацца зручнай платформай для E-mail маркетынгу. Усё гэта адкрывае практычна неабмежаваныя магчымасці продажаў ;
  • аўтаматычны экспарт ўсіх тавараў у сэрвіс Яндэкс.Маркет, які з'яўляецца самым папулярным сэрвісам для прасоўвання інтэрнэт-крам. Адміністратару не прыйдзецца ўручную ўносіць інфармацыю аб таварах у базу гэтага сэрвісу – ўсё будзе зроблена аўтаматычна, як толькі інфармацыя з'явіцца ў інтэрнэт-краме. Дзякуючы гэтаму значна эканоміцца час работнікаў.

Зрэшты, стандартнага набору функцый, які ёсць у кожнай CMS, цалкам дастаткова для працы звычайнага інтэрнэт-крамы. На фоне гэтага можна вылучыць важная перавага Bitrix – даступнасць мабільнай версіі інтэрнэт-рэсурсу. Решение для интернет-магазина
Гэты плюс вельмі важны, паколькі дазваляе патэнцыйнаму пакупніку рабіць заказы ў любы час, у любым месцы, прама з мабільнага прылады, без неабходнасці шукаць ПК.

Многія заказчыкі часта вагаюцца паміж Битрикс і Джумлой. Абедзве сістэмы добрыя па-свойму, аднак першая выйграе за кошт вялікай колькасці гатовых рашэнняў. Пры выкарыстанні Bitrix распрацоўка сайтаў мае на ўвазе стварэнне інтэрнэт-рэсурсаў «под ключ», бо тут ёсць некалькі дзясяткаў ўжо гатовых да выкарыстання модуляў, наладзіць якія пад пэўныя патрабаванні для прафесіянала не складзе вялікай працы. Джумла ж – гэта своеасаблівы віртуальны «конструкторh_32_h0. Пры выкарыстанні гэтай CMS прыйдзецца да базавай версіі «достраивать» даволі шмат падыходных дапаўненняў. А на гэта спатрэбіцца значна больш часу і сіл, а значыць і стварэнне інтэрнэт-крамы на Джумла абыйдзецца будучаму ўладальніку даражэй.

Дапоўнім спіс пераважных асаблівасцяў Bitrix 1C :

  • взломоустойчивость. Ад спробаў канкурэнтаў адвесці ў вас пакупнікоў пазбавіць Web Application Firewall – адзін з «компонентов» Битрикс. Гэты «антивирус» ўважліва сочыць за цэласнасцю і бяспекай сайта, прычым з кожным новым абнаўленнем CMS ён становіцца ўсё надзейней і больш магутны ;
  • магчымасць зрабіць копію сайта ў адзін клік. Гэта дазволіць аднаўляць нават аддаленыя і моцна пашкоджаныя інтэрнэт-пляцоўкі за некалькі хвілін ;
  • пастаянная тэхпадтрымка ;
  • маштабаванасць сістэмы – гэта дазваляе паляпшаць, развіваць і пашыраць свой праект да бясконцасці, робячы з звычайнага сайта-візіткі больш глабальныя інтэрнэт-рэсурсы (буйны інтэрнэт-крама, вялікі карпаратыўны партал).
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.