11.10.2014

Фразы «Контент гэта всё» і «этот год- год контента» пастаянна ўсюды сустракаюцца, але з'явіліся яны на працягу апошніх некалькіх гадоў.

Прадпрымальнікі павінны ствараць кантэнт для чаго-небудзь ці каго-то сапраўды важнага – гэта значыць для чалавека, які патэнцыйна на яго зрэагуе і ў канчатковым выніку заплаціць за прадукт ці паслугу, прапанаваных стваральнікам кантэнту.

Давайце станем рэалістамі на хвілінку і пагодзімся з тым, што выдатны кантэнт лёгка можа ператварыць проста чытачоў у іх наяўныя. Наступныя восем саветаў дапамогуць вам стварыць трывалую маркетынгавую стратэгію па стварэнні кантэнту для сайта.

  • Публікуйце толькі добры кантэнт
    Гэта можа гучаць як само сабой разумеецца, але, на жаль, не ўсе разумеюць, што кантэнт не павінен быць спехам складзены або замоўлены ў кампаніі з самай нізкай коштам. Контент для сайтаМайце на ўвазе, што кантэнт, набыты ў якой-небудзь кампаніі за 5 $ не будзе прыносіць карысць вашай маркетынгавай кампаніі. Ва ўсякім выпадку, ён будзе адварочваць любога, хто з ім кантактуе.
    У нашы дні не кожны можа сядзець увесь дзень і прыдумляць пісьменны кантэнт, так што мае сэнс наняць каго-небудзь, які б з'яўляўся экспертам у стварэнні прыгожага кантэнту.

  • Пішыце для вашага мэтавага рынку
    Сфакусуйце ўвесь кантэнт на ваш мэтавай рынак. Калі кантэнт пачне ахопліваць прадметы, якія толькі нязначна ставяцца ці ўвогуле тэмы не датычацца, то гэта можа прывесці да таго, што ваша чытацкая база хутка страціць цікавасць і зверне сваю ўвагу ў іншае месца – гэта значыць на іншы кантэнт, які сапраўды адказвае прадмеце сваёй цікавасці.
    Калі яны пойдуць, то вы можаце назаўжды іх страціць. Так што трымаеце руку на пульсе і пераканайцеся, што ўвесь кантэнт ствараецца з улікам вашага мэтавага рынку.

  • Стварайце карысны кантэнт
    Стварэнне неполезного кантэнту з'яўляецца вялікай памылкай, якую здзяйсняюць шматлікія кампаніі. Галоўная перавага павінна быць асацыяваны з чытаннем або з чымсьці іншым, што і з'яўляецца вашым кантэнтам. Мэта кантэнту - ня запоўніць старонкі і блогі; ён прапануе карысную інфармацыю, якая прымушае людзей ўзаемадзейнічаць з кампаніяй, якая вырабляе кантэнт.
    Акцэнт павінен быць зроблены на якасці прадстаўленай інфармацыі і на перавазе, якое ён прапануе чытачу, а не сканцэнтраваны на даўжыні або на ключавых словах, або іншых SEO-рашэннях. Людзі, якiя прыцягваюцца кантэнтам (а не пошукавымі сістэмамі), і з'яўляюцца тымі, хто адкрываюць свае папернікі і кашалькі.

  • KISS або прынцып «Делай карацей і проще»
    Векавой прынцып "Делай карацей і проще" ідэальна падыходзіць да вызначэння кантэнту. Важна, каб кантэнт перадаваў вашу ідэю ў зручным для разумення фармаце і якую аўдыторыя будзе ўбіраць і вывучаць. І гэта не спаборніцтва хто лепш зможа выкарыстоўваць самыя вычварныя словы або знайсці самы крэатыўны сінонім.
    Пісаць кантэнт трэба такім чынам, які б дазволіў зразумець дакладна вашу думку дакладна, без дадатковых перашкод, праз якія чытач павінен прабірацца. Выкарыстоўвайце добрыя метады фарматавання, якія ўключаюць загалоўкі, кропкі, і лічбы (у выпадку неабходнасці).

Працяг артыкула чытайце тут.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.