12.08.2014

Прадстаўляем вашай увазе працяг нашага артыкула з нагоды стварэння якаснага кантэнту для сайта.

  • Мець аналітыку
    Кожны вэб-сайт павінен мець аналітыку - Google Analytics ці нешта падобнае; і выкарыстоўваць гэта аналітычнае праграмнае забеспячэнне для дапамогі вашай маркетынгавай кампаніі – гэта значыць каб вызначыць, які кантэнт быў паспяховым і які не быў. Как написать качественный контент Ўлічвайце колькасць часу, якое чытачы марнуюць на вывучэнне кантэнту і што адбываецца потым. Хіба яны неадкладна пакідаюць сайт? Выкарыстоўваючы аналітычныя дадзеныя можна вызначыць, на якія тэмы чытачы лепш рэагуюць, і гэта дазволіць вашай кампаніі адпаведным чынам скарэктаваць свае дзеянні.

  • Будзьце ў курсе спраў
    Засяродзьце па меншай меры частка вашага кантэнту на бягучых падзеях і навінах, а не пастаянна перарабляць старую інфармацыю. Калі чытач наткнуўся на такую ж або падобную інфармацыю ў мінулым, ён будзе падсвядома асацыяваць кантэнт з больш нізкай якасцю і з больш нізкай коштам. Гэты момант ставіцца да пункта № 3: старыя і састарэлыя дадзеныя не з'яўляюцца карыснымі для чытача.

  • Зрабіце магчымасць лёгка падзяліцца інфармацыяй
    Адным з пераваг высакаякаснага маркетынгавага кантэнту з'яўляецца сацыяльны абмен, які ён патэнцыйна можа выклікаць. Наша культура прынадзілася да сацыяльных медыя і абмен інфармацыяй лічыцца каштоўным і інфарматыўным. Калі чытачы адчуваюць, што тое, што яны чытаюць, карысна, то яны будуць гэтым дзяліцца. Таму пераканайцеся, што дадзеная опцыя даступная і лёгкая ва ўжыванні.
    Многія бясплатныя інструменты, якія дазваляюць падзяліцца інфармацыяй, цалкам даступныя, і яны ўстаноўлены на вэб-сайце з дапамогай простага HTML-кода або плагіна. Калі добры кантэнт становіцца папулярным у сацыяльных сетках, то ахоп аўдыторыі можа быць велізарным.

  • Дызайн сайта і яго афармленне павінны быць простымі, але зразумелымі
    Зрабіце просты макет сайта і дызайн, які дазволіць лёгка чытаць ваш кантэнт. Калі вэб-сайт занадта перагружаны, то чытачы разгубяцца. Пазбягайце некалькі дыялогавых вокнаў, акенцы з формамі для падпіскі, і пераход з сайта ў выпадку закрыцця акна - усё гэта верныя крокі да таго, каб чытачы ніколі не вярнуліся.
    Многія вэб-сайты і маркетынгавыя стратэгіі па стварэнні кантэнту прызначаныя для генерацыі лідаў, але ёсць правільны спосаб зрабіць гэта і няправільны спосаб. Выдатны кантэнт і выразны заклік да дзеяння – вось усё, што трэба. Калі чытач не зацікаўлены ў пераходзе, то дадатковыя усплывальныя вокны не зменяць яго думкі.

Гэтыя восем саветаў простыя ў рэалізацыі, і яны могуць даць нядрэнны штуршок пры запуску кампаніі па стварэнні кантэнту – а таксама дапамагчы прытрымлівацца зададзенага курсу.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.