02.10.2015

Якасць кантэнту гэта не проста ключавы элемент, гэта сучасны эквівалент выратавальнай шлюпкі. Цяперашні спажывец з'яўляецца больш падкаваным і больш сацыяльна камунікабельным, чым калі-небудзь. Напісанне кантэнту, які сапраўды вылучаецца з агульнай масы, можа дыферэнцаваць ваш брэнд на рынку інтэрнэт-паслуг, што ў канчатковым выніку дазволіць захаваць перавага ў эпоху жорсткай канкурэнцыі.

Такім чынам, перад вамі спіс саветаў па копирайтингу, якія вар'іруюцца ад перадавых і навуковых да больш незвычайных.

1. Дзеліце доўгія прапановы напалову


Сярэдняя колькасць часу, затрачаны на прагляд вэб-старонкі складае ад 10 да 20 секунд. Нават калі вашы наведвальнікі затрымацца ледзь даўжэй, няма ніякай гарантыі, што яны будуць ўчытвацца ў кожную радок вашага тэксту.

Вядома існуе пэўны час і месца, дзе цяжкія і складаныя прапановы дарэчныя, але іх не павінна быць на вашым сайце Вазьміце сабе ў правіла выкарыстоўваць больш кароткія прапановы; разбівайце ўзніклі складаныя думкі напалам, і выкарыстоўвайце доўгія прапановы ў якасці выключэння або разнастайнасці.

2. Узмацняйце эфект, выкарыстоўваючы негатыўныя прадузятасці


Выкарыстанне драматычных або адмоўных загалоўкаў, назваў і ўвядзення можа шакаваць вашых чытачоў такім жа чынам, якім здзіўляе і вас. Советы по копирайтингуНеўролагі ўсталявалі, што чалавечы мозг рэагуе "сильнее на раздражняльнікі, якія ён лічыць негативными".

Вы павінны быць асцярожныя з тым, як прыгнятальныя або драматычныя паведамленні / тэксты ўплываюць на ваш брэнд, але не саромейцеся выкарыстоўваць гэтую капірайтынгавую падказку, каб трохі павесяліцца, выкарыстоўваючы такія шакавальныя загалоўкі накшталт "Почему SEO назаўжды умер" або "15 прычын, па якіх ваш сайт не катит

3. Гуляйце ў адваката д'ябла


Сярэднестатыстычны спажывец у наш час досыць падкаваны, але ў той жа час ён даволі насыціўся. Займаць спрэчную пазіцыю толькі для таго, каб даказаць свой пункт гледжання, з'яўляецца прыёмам больш эфектыўным, чым проста казаць тое, што вы маеце на ўвазе. Сацыяльны псіхолаг Чарльз Немет высвятліў, што аргументы, аформленыя ў стылі «адвоката дьявола», сапраўды ўзмацняюць зыходны пункт гледжання аўдыторыі.

4. Будзьце сумленнымі


Быць цалкам у курсе ўсіх праблем і памылак з'яўляецца не проста паказчыкам добрага абслугоўвання кліентаў, гэта таксама можа вызначыць поспех ўсёй вашай кампаніі. Даследаванні высветлілі, што арганізацыі, якія ўсведамляюць свае памылкі, маюць поспех значна больш: можа быць таму, што яны ўспрымаюцца спажыўцамі як больш адказныя. Ніколі не выкарыстоўвайце свой блог або кантэнт як метад ўхілення ад віны або ігнаравання вядомых праблем.

5. Вызначыце сваю аўдыторыю


Некаторыя з самых вядомых рэкламных кампаній усіх часоў не баяліся выклікаць рознагалоссі. Apple у сваёй першай рэкламе 1984 года назваў сваіх пакупнікоў творчымі і мяцежнымі людзьмі, і гэтая тэндэнцыя працягваецца да гэтага часу ў рэкламнай барацьбе ПК супраць Mac. Скажыце сваім кліентам, якія яны на самой справе, ці якімі яны не з'яўляюцца, але не бойцеся іх апісваць.

6. Інтэграцыя з сацыяльнымі сеткамі


Падайце вашым чытачам зручную магчымасць падзяліцца цікавым кантэнтам праз ўбудавальную кнопку «Re-tweet» на вашым сайце. Вашы акцыі могуць ўзляцець як ніколі, што раскрые перспектывы для публікацыі вашага кантэнту ў Твітэры.

7. Будзьце гатовыя пісаць дрэнна


Вы ведаеце, што Google, вашы спажыўцы і ваш бос ненавідзяць? Кантэнт нізкай якасці. Тым не менш, гэта не павінна стаяць на шляху прагрэсу. Не бойцеся пісаць нешта жудаснае спачатку, нават і асабліва калі ў вас сціснутыя тэрміны. Бо паступовае раскрыццё думак падае больш часу для ўважлівага рэдагавання.

8. Адстойвайце сваю пазіцыю альбо спыняйце пісаць наогул


Кожны аўтар рана ці позна сутыкнецца з думкай, што проста-проста можа заблытацца ў сваіх жа словах. Гэта адбываецца часта. Вы можаце альбо ўзмацніць сваю барацьбу або спыніць усе на гэтым моманце, але не выкарыстоўвайце ваша замяшанне як падставы для спынення ўсяго працэсу. Ўжыеце адзін з правераных саветаў копирайтинга прама зараз: на імгненне адцягніцеся ад гэтага абзаца і папрацуйце ў іншым раздзеле, або прачытайце праблемнае прапанову ўслых, каб разварушыць свой мозг.

9. Ня рэдагуйце тэкст адразу пасля напісання


Калі ваш самы вялікі вораг пры лісце, гэта вы самі, то вырашыце для, што не будзеце нічога не рэдагаваць адразу пасля напісання. Нават вопытныя копірайтэр змагаюцца з тэндэнцыяй ператварэння кожнага прапановы ў ідэальнае, перш чым яны рухаюцца далей. Даследаванні паказалі, што найбольш эфектыўныя ў свеце аўтары праводзяць :

  • 40% свайго часу марнуюць на планаванне і даследаванне ;
  • 25% свайго часу марнуюць на напісанне ;
  • 35% свайго часу марнуюць на рэдагаванне ;

Пераканайцеся, што вашы перфекцыянісцкія тэндэнцыі не стаяць на шляху вашага даследавання або вылучанага часу на рэдагаванне.

10. Ўмеранае использовуйте клічнікі


Ф. Скот Фіцджэральд аднойчы з'едліва заўважыў, што "использование клічніка раўнасільна смеху над уласнай шуткой". Сапраўды, яны з'яўляюцца чорным перцам пунктуацыі. Калі вы выкарыстоўваеце іх занадта шмат, то ўсе іншыя густы вашага кантэнту будуць цалкам падушаныя. Выкарыстоўвайце словы, каб перадаць хваляванне або акцэнт, не выкарыстоўвайце клічнікі па змаўчанні.

Працяг артыкула чытайце тут.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.