03.12.2015

Прадстаўляем вашай увазе працяг нашага артыкула на тэму стварэння пісьменнага кантэнту.

11. Не спадзявацца на праверку арфаграфіі


Адным з самых чароўных інструментаў для сучасных стваральнікаў кантэнту з'яўляецца праверка арфаграфіі, але гэта, зразумела, не ўсё, што трэба для публікацыі вашага кантэнту. Укладзеце лепш у добрага рэдактара, які зможа злавіць словы, якія нават лепшыя аўтары прапускаюць.

12. Заблакуйце ўсе вакол


Праца без бесправадной сувязі вядома не для кожнага аўтара, але некаторыя знакамітыя аўтары (вы напэўна чулі пра іх - а менавіта Ніл Гейман і Зэйди Сміт) пакланяюцца дадаткам «Свобода». Гэтая праграма і іншыя такія ж блакуюць магчымасць згарнуць ваш дакумент і пачаць завісаць у Фэйсбуку.

13. Ліквідуйце прыметнікі


Марк Твен, які ведаў шмат саветаў па копирайтингу, раіў пісьменнікам "убивать вашыя прилагательные" Выкарыстоўвайце патрэбныя словы, каб данесці сваю думку, але прыбірайце ўсё, што з'яўляецца нязначным.

14. Сцеражыцеся клішэ


Клішэ не выкарыстоўваў толькі лянівы, але яны неэфектыўныя як тактыка капірайтынгу. У залежнасці ад таго, як злоўжываюць фразай, якую вы абралі, чытач можа ўспрымаць ваш брэнд як лянівы, або перастане звяртаць на вас увагу наогул. Вы сапраўды хочаце даведацца больш аб кантэнце з вытрымкі, прыведзенай ніжэй?

Джордж Оруэл пісаў: «никогда не выкарыстоўваць метафару, параўнанне або іншую фігуру прамовы, якую вы прывыклі бачыць у печати». Для поўнага спісу фраз, якія былі надрукаваныя занадта шмат разоў, праверце даведнік Оксфардскага слоўніка, каб пазбегнуць клішэ.

15. Пабудуйце для сябе яркі вобраз вашых пакупнікоў


Па-сапраўднаму вялікі кантэнт складаецца з брэнда і перспектывы. Спажыўцы купляюць у тых кампаній, якія яны ведаюць і якім давяраюць, і пісаць у звыклым тоне для іх можа быць адным з лепшых спосабаў павысіць рэлевантнасць кантэнту. Як ідэальныя кліенты вашага брэнда размаўляюць? Іх мова з'яўляецца асабліва тэхнічным і эрудыяваным або яны аддаюць перавагу размаўляць на больш простай мове?

16. Інвесціруйце ў факты


Розніцу паміж пасрэдным кантэнтам, які не ў стане каго-небудзь пераканаць хоць у чымсьці, і такім, які прымушае, пераконвае і канвертуе, можна сустрэць у статыстыцы. Советы от профессионаловПрызнайце той факт, што гэтыя статыстычныя дадзеныя аказваюць давер вашаму кантэнту, і таму старанна выбірайце свае дадзеныя. Як правіла, пазбягайце выкарыстання любых фактаў і лічбаў, якім больш за два гады, асабліва калі вы асвятляеце тэмы пра вэб-распрацоўкі або кампутарныя тэхналогіі. Вось некалькі самых давераных рэсурсаў :
Factbrowser – пошукавыя сістэм па зборы статыстыкі
Nielson – вядучая фірма па даследаванні пакупніцкай здольнасці насельніцтва
Gartner – давераныя тэхналогіі па аналізе

Калі статыстыка, цытуемых іншым блогерам, здаецца занадта фантастычнай, каб быць праўдай, то гэта, вядома, можа быць выпадковасцю. Заўсёды выбіраючы факты абапірайцеся на першакрыніцу перш чым выставіце ваш брэнд і персанальную рэпутацыю на ўсеагульны агляд.

17. Дадайце посткрыптум


Вашы чытачы сапраўды занятыя, і яны не заўсёды могуць прачытаць увесь ваш кантэнт. І гэта нармальна, і вы можаце дамагчыся таго, што ваша паведамленне трапляе дадому. Пры дапамозе чаго? Выкарыстоўваючы посткрыптум. Падвядзіце вынік вашага тэзіса, або вызначыце некалькі пунктаў, якія яны сапраўды могуць пакласці ў сваю кішэню.

18. Думайце як журналіст


Ёсць прычына, чаму традыцыйныя СМІ, як правіла, ідуць такому фармату: « хто, што, калі, дзе, чаму і как». Гэта таму што гэтыя крытэры дазваляюць аўтарам данесці сваю думку да сваіх занятых чытачоў або пераходзяць да коміксах. Гэтыя шэсць правілаў журналістыкі могуць надаць вашаму кантэнту вобраз завершанасці; хай ваша аўдыторыя ведае, кт можа атрымаць карысць, што яны будуць атрымліваць, калі і дзе яны могуць чакаць вынікаў, чаму гэта працуе, і як прыступіць да працы.

19. Вызначайце колькасць, калі гэта магчыма


Калі ваша аўдыторыя ў асноўным сярэдні спажывец, то яны атрымліваюць у сярэднім каля 5.000 рэкламных паведамленняў у дзень. Гэта ашаламляльнае колькасць інфармацыі, праз якую трэба прабірацца; лічба ў загалоўку і тэкст паведамлення па магчымасці можа дазволіць вашаму кантэнту вылучыцца сярод багацця інфармацыі. Калі ў вас ёсць 15 саветаў па пошуку або план па павелічэнні на 20% актыўнасці сацыяльных медыя, то не трымаеце гэта ў сакрэце. Даследаванні Hubspot высветлілі, што выкарыстанне лікаў у загалоўках блогаў з'яўляецца правераным саветам па капірайтынгу, якое прыносіць праўдзівы поспех.

20. Забудзьцеся пра ўсё, што вы вывучылі на ўроках ангельскай


Дасведчаны копірайтэр гэта той, які навучыўся знаходзіць баланс паміж такім тэкстам, які правільны, і такім, які змушае яго прачытаць. Я не кажу, што вы павінны выключыць знакі прыпынку або пачаць пісаць прапановы фрагментамі, але не саромейцеся парушаць парачку правілаў, калі гэта неабходна для чыстага кантэнту. Калі гэта дапаможа вам сфармаваць свой пункт гледжання, то забудзьцеся, што ваш настаўнік англійскай казаў вам пра тое, што нельга пачынаць прапанову з «и» або «но».

Якія парады па капірайтынгу працавалі лепш у вас? Калі ласка, не трымаеце гэта ў сакрэце і падзяліцеся з намі ў каментарах.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.