Стварэнне сайтаў для бізнесу
Стварэнне сайта: выводзьце бізнэс на новы ўзровень!
7 задач бізнес-сайта
-
01Эканомія часуСайт, няхай гэта будзе інтэрнэт-крама або лендинг, спрашчае жыццё і вам, і патэнцыйным заказчыкам. Больш не трэба па дзесяць разоў на дзень адказваць на адны і тыя ж пытанні па тэлефоне, высылаць гандлёвае прапанову, прайс-лісты, прэзентацыю кампаніі – гэтую інфармацыю чалавек лёгка знойдзе на вэб-старонках.
-
02Павышэнне даверу кліентаўКалі ў вас няма сайта, чалавек альбо думае, што вы толькі нядаўна адкрыліся, альбо папросту не можа вас знайсці. Плюс большасці зручней паглядзець цікавую інфармацыю на вэб-рэсурсе ў спакойнай абстаноўцы, чым у ходзе званка спрабаваць запомніць дэталі.
-
03Павелічэнне ахопу аўдыторыіКаб аб вашай кампаніі даведаліся ў іншых гарадах, краінах, дастаткова аптымізаваць старонкі пад патрэбныя рэгіёны – няма неабходнасці адкрываць краму ва ўсіх цікавых для месцах. Вынік: кліентаў больш, расходаў і намаганняў менш.
-
04Зніжэнне выдаткаўНа распрацоўку і раздрукоўку прэзентацый, буклетаў, гандлёвых прапаноў, улётак, каталогаў. А таксама на арэнду, абслугоўванне памяшкання, зарплаты супрацоўнікаў, якія неабходныя для працы оф-лайн кропкі. Ды і кошт на раскрутку вэб-рэсурсу ніжэй, чым у выпадку з рэальным крамай.
-
05Лаяльныя спосабы раскруткіНекаторыя віды інтэрнэт-рэкламы карыстальнікі не ўспрымаюць як спробу ім нешта «втюхать». Да прыкладу, пошукавую выдачу, некаторыя віды кантэкстных аб'яваў. Бо гэта – тое, што карыстальнік шукаў сам. Калі не перабіраць (занадта кантрасная графіка, усплывальныя вокны, рэдырэкты і г.д.), рэклама ў інтэрнэце абыйдзецца танней, чым па тэлевізары або радыё, і не выкліча адрыньвання.
-
06Хуткае інфармаваннеКаб апавясціць кліентаў аб новай акцыі, зніжкавы тыдні, цікавых бонусах, дастаткова апублікаваць навіна на сайце і зрабіць e-mail рассылку па базе. Не прыйдзецца марнаваць час і грошы на падрыхтоўку паліграфіі, адпраўку лістоў. Пад буйное мерапрыемства (запуск таварнай лінейкі, новы напрамак, паслуга) слушна стварыць лендинг, які прыцягне дадатковую аўдыторыю.
-
07Эфектыўная арганізацыя працыГэта тычыцца не толькі інтэрнэт-крам, дзе з дапамогай панэлі адміністравання можна аналізаваць статыстыку наведванняў, прагледжаныя карыстальнікамі старонкі, фармаваць справаздачы па закупках. Але таксама буйных ўнутраных парталаў, якія дазваляюць наладзіць узаемадзеянне паміж супрацоўнікамі.
Этапы распрацоўкі
-
Аналіз
Вывучаем ваш бізнэс: мэтавую аўдыторыю, канкурэнтаў, асаблівасці галіны, каб пасля ўлічыць гэтыя нюансы пры стварэнні сайта.
-
Тэхнічнае заданне
Афармляем мэты, задачы, пажаданні ў адзіны дакумент. Схематычна маляваліся агульны выгляд, размяшчэнне блокаў.
-
Канцэпцыя
Вызначаемся з галоўнай ідэяй, адштурхвае ад яе пры складанні заданні на візуалізацыю. Фармуем ТЗ для дызайнера (стылістыка, колеру, структура).
-
Дызайн-макет
Дэталёва прапрацоўваем знешні выгляд рэсурсу, улічваючы асаблівасці экранаў розных прылад (ПК, тэлефон, планшэт).
-
Праграмаванне
Клапоцімся аб тым, каб кожная старонка загружалася маментальна, «чистый» код спрыяў далейшаму прасоўванню ў пошукавіках, усе прылады безадмоўна ўзаемадзейнічалі.
-
Тэставанне і запуск
Глядзім, як сайт адлюстроўваецца і працуе ў розных браўзэрах, на розных прыладах, наколькі карэктна бачныя тэксты, відэа, карцінкі.
Чаму iMedia Solutions?
-
01Увага да дэталяўРаспрацоўка бізнес-сайтаў у Мінску прадугледжвае бесперапынную працу па стварэнні, паляпшэнню, давядзенню «до ума». Таму мы не абяцаем стварыць рэсурс за тыдзень – мы трацім больш часу, але кожная хвіліна працы апраўданая, а кожны крок узгадняецца з вамі.
-
02Гарантыя якасціУ нашым партфоліо – больш за 500 завершаных праектаў і +300 кліентаў, якія пакінулі станоўчыя водгукі. Але ў ходзе супрацоўніцтва вы самі ўбачыце, што тое, што адрознівае нас ад іншых: празрыстасць зносін, сумленны дыялог, выкарыстанне толькі «рабочих» рашэнняў, ліквідацыя нюансаў да запуску.
-
03Разумны коштНаша вэб-студыя ня «разрабатывает сайты дешево». Але мы ўсталёўваем цану, адэкватную выдаткаваным намаганням і кваліфікацыі супрацоўнікаў. Мы дакладна ведаем, што «выхлоп» ад гатовага рэсурсу будзе прыкметна вышэй, чым выдаткі на яго распрацоўку.