Інтэрнэт-крама адзення Zarina
Аб заказчыку
Zarina - гэта адзін з трох брэндаў, якімі кіруе кампанія Melon Fashion Group, вядучы расійскі рытэйлер моднай вопраткі. Ва ўпраўленні Melon Fashion Group знаходзіцца 548 крам у Расіі і 30 – ў краінах замежжа.
Пакупнікі брэнда Zarina - гэта пераважна маладыя жанчыны, для якіх важная мабільнасць і эксперыменты, таму асноўнымі задачамі сайта сталі зручнасць выкарыстання, прастата здзяйснення пакупкі і рост лаяльнасці аўдыторыі.
Адаптыўная вёрстка
Здаровы лад жыцця, рэгулярныя заняткі спортам, падарожжа, сустрэчы з сябрамі - усё гэта значная частка вольнага часу пакупніц Zarina. Прыхільнасць брэнду можа быць зніжана, калі яны не змогуць здзейсніць куплю або даведацца пра модных навінках ў максімальна кароткія тэрміны. Адаптыўная вёрстка спрыяе таму, што пакупніцы могуць праглядзець актуальныя лукбукі і купіць адзенне для стварэння ўпадабанага ладу з любой прылады. Сайт аднолькава карэктна адлюстроўваецца на мабільных тэлефонах, ноўтбуках, планшэтах і дэсктопных прыладах.
Асаблівасці дызайну
Асновай дызайну стала выкарыстанне лёгкіх ненадакучлівых кветак, белага фону і якасных малюнкаў тавараў кампаніі. На галоўнай старонцы патэнцыйны пакупнік можа адразу пазнаёміцца з ультрасучаснымі трэндамі, навінкамі, стаць удзельнікам праграмы лаяльнасці. Адсутнасць дробных дэталяў спрыяе таму, што ўвага карыстальніка засяроджана на таварах Zarina і нішто не адцягвае яго ад працэсу пакупкі.
Картка тавару
Картка тавару ў кампактнай форме змяшчае ўсю неабходную пакупніку інфармацыю. Вялікія якасныя фатаграфіі з магчымасцю павелічэння дазваляюць разгледзець дэталі тавару, выбар колеру і памеру дапаўняецца магчымасцю прагляду табліцы памераў, якая даступная ў адзін клік. Нерашучы карыстальнік можа змясціць тавар у абранае для далейшых разважанняў, прыдзірлівыя могуць убачыць склад і краіну-вытворца. Усплывальныя падказкі не дадуць карыстачу змясціць тавар у кошык, ня выбраўшы папярэдне яго параметры.
Распродаж
На сайце ёсць асабліва папулярны раздзел распродажы тавараў. Лаяльныя брэнду карыстальнікі з абмежаваным бюджэтам або нават шопоголики могуць знайсці сабе адзенне па кішэні і набыць яе на сайце ў некалькі клікаў.
Акцыйныя тавары загружаюцца з 1C і прывязаныя да раздзелаў каталога. Гэтыя раздзелы карыстальнік бачыць у меню злева і пры жаданні можа выбраць пэўны падзел або адфільтраваць вопратку па колерах, памерах, цане.
Lookbook
Lookbook - гэта самы модны раздзел сайта. Супрацоўнікі крамы рэгулярна загружаюць наборы адзення для стварэння самых сучасных жаночых вобразаў. У лукбуку патэнцыйныя пакупнікі могуць паглядзець, якім чынам спалучаюцца розныя дэталі адзення для стварэння цэласнага аблічча, а таксама перайсці на карткі тавараў, якія выкарыстоўваліся для прафесійнай фотаздымкі лукбука. Такім чынам, ствараецца эфект “высокой моды”, што стымулюе карыстальнікаў рабіць пакупкі.
Хіты
Практычна ў кожным раздзеле каталога ёсць раздзел “хиты”. Сайт перадае інфармацыю аб таварах у сістэму Retail Rocket, якая пасля апрацоўкі атрыманых звестак аддае іх на сайт у выглядзе гатовых віджэтаў, у тым ліку фішкі хітоў.
Наяўнасць падзелу хітоў дапамагае якія сумняваюцца карыстальнікам зарыентавацца ў разнастайнасці тавараў Zarina і выбраць тавар зыходзячы не толькі са сваіх пераваг, але і з рэкамендацый сайта.