Павышаем канверсію інтэрнэт-крамы :
ператвараем выпадковых карыстальнікаў у рэальных пакупнікоў

Канверсія інтэрнэт-крамы – гэта стаўленне ліку карыстальнікаў, якія выканалі патрэбнае дзеянне (патэлефанавалі, замовілі тавар, аформілі заяўку, зваротны званок), да агульнага патоку наведвальнікаў. Прынята лічыць, што нармальны паказчык – 1-2%. Але кліентаў шмат не бывае, таму спецыялісты iMedia Solutions прааналізуюць ваш бізнес, вывучаць актуальную сітуацыю, асаблівасці канкурэнтаў і складуць план пашырэння базы пакупнікоў.

5 спосабаў павялічыць канверсію

1
Стварыць зручны сайт

Зручнае размяшчэнне старонак, зразумелыя пераходы паміж імі, адсутнасць дакучлівых элементаў. Але галоўнае – прастата афармлення замовы: мінімум палёў для запаўнення, хуткая рэгістрацыя (і магчымасць купіць тавар без яе), магчымасць выбраць спосаб аплаты. Чым больш зразумела працэс куплі – тым больш заказаў.

2
Дапоўніць мабільнай версіяй

Апраўдана, калі большасць вашых наведвальнікаў заходзяць на сайт праз смартфон, планшэт. Важна, каб мабільная версія без «багов» адлюстроўвалася на экранах любых гаджэтаў, не адрознівалася па стылістыцы ад асноўнай. Шукаць тавары, афармляць заказ у ёй павінна быць не складаней, чым у інтэрнэт-краме. Калі асноўнага сайта пакуль няма, але вы адразу вырашылі паклапаціцца аб мабільным трафіку – больш выгадна замовіць адаптыўную версію.

3
Павышаць давер да сябе

Каментары, водгукі пакупнікоў, станоўчая рэпутацыя на сайтах-агрэгатар – важныя моманты, калі чалавек выбірае: заказваць у вас ці звярнуцца да канкурэнтаў. Павысіць лаяльнасць (станоўчае стаўленне) кліентаў можна якаснымі таварамі, выгаднымі цэнамі, добрым абслугоўваннем. Але ёсць яшчэ e-mail рассылка, бонусныя праграмы і іншымі «фишки», якія выкарыстоўваюць нашы маркетолагі.

4
Прадумаць рэкламную кампанію

SEO-прасоўванне, кантэкстныя аб'явы, размяшчэнне інфармацыі на гандлёвых пляцоўках, спецыялізаваных форумах, загрузка відэа-аглядаў на YouTube, раскрутка праз сацыяльныя сеткі – спосабаў шмат. Выбар залежыць ад кірунку бізнесу, мэтавай аўдыторыі, бюджэту. Савет: не спрабуйце ўсё адразу і самі. Спецыялісты даб'юцца выніку хутчэй, выдаткаваўшы менш грошай, таму што дакладна ведаюць, што рабіць.

5
Клапаціцца пра карыстальніка

Своечасова абнаўляць цэны на тавар, пазначаць наяўнасць, колькасць на складзе, паказваць ўмовы дастаўкі, пакупкі. Дадаваць на сайт карысныя артыкулы, агляды прадукцыі, інфармацыю па абслугоўванню, не мяняць рэзка стылістыку, размяшчэнне кнопак. Калі чалавек ведае, што хутка знойдзе на сайце тое, што шукае – яму не трэба ісці да канкурэнтаў.

Разработка интернет магазинов
3 падставы звярнуцца ў iMedia Solutions
1
Асобны кірунак – асобны супрацоўнік
У кожнага работніка кампаніі – свая задача. Кожны расце, развіваецца менавіта ў сваёй сферы, не распыляючы ўвагу на ўсё адразу. Вынік: эфектыўнасць як асобнага спецыяліста, так і каманды ў цэлым.
2
Ўнутранае
ўзаемадзеянне
Мы размяркоўваем абавязкі, ўзгадняем тэрміны, вырашаем глабальныя пытанні толькі ў камандзе. Лішнія дзеянні, недастатковае разуменне, непрадбачаныя затрымкі з-за няўзгодненасці выключаныя.
3
Рознапланавы
вопыт
На нашым рахунку – больш за 500 праектаў з розных сфер бізнесу: ад фітнесу да цяжкай прамысловасці. Мы ведаем патрэбы, асаблівасці паводзін вашай мэтавай аўдыторыі і ўжываем метады, якія на яе дзейнічаюць.

Вырашылі замовіць павелічэнне канверсіі інтэрнэт-крамы? Звяжыцеся з намі! Перад складаннем плана мы абмяркуем асаблівасці вашага бізнесу, колькасныя мэты, прааналізуем выдаткі і пазначым прыдатныя напрамкі работы.

Больш за 30 прафесіяналаў сваёй справы будуць працаваць з вашым праектам

Знаёмцеся з нашай камандай

ЧЫМ РАНЕЙ МЫ ДАВЕДАЕМСЯ АБ ЗАДАЧАХ ВАШАГА БІЗНЕСУ,
ТЫМ ХУТЧЭЙ ВЫ АТРЫМАЕЦЕ ПАТРЭБНЫ ПРАДУКТ!
Канстанцін
Выканаўчы дырэктар
Канстанцін
Магчыма, вас таксама зацікавіць
Прыклады нашых работ

CАЙТЫ, якімі мы ГОРДИМСЯ!