Выбар CMS для інтэрнэт-крамы
Сама ідэя стварэння і наступнае напаўненне інтэрнэт-крамы для большасці прадаўцоў з'яўляюцца асноватворнымі момантамі. Аднак менавіта выбар плацдарма будучага крамы – CMS-руха – з'яўляецца вырашальным фактарам на шляху да паспяховай віртуальнай гандлі. Таму працэс выбару CMS для інтэрнэт-крамы патрабуе скрупулёзнага падыходу.
Фармуем канцэпцыю
Для пачатку вызначым мэты, для якіх для якіх ствараецца інтэрнэт-крама. Так ён можа быць як інтэрнэт-вітрынай, якая з'яўляецца прамежкавым этапам паміж аптовым складам і канчатковым спажыўцом, так і паўнавартасным крамай з наладжаным каналам продажаў. Другі варыянт больш складзены: тут неабходна наладзіць лагістыку, адтачыць да дасканаласці карпаратыўную макраэканоміку, распрацаваць стратэгію развіцця і забяспечыць якасны сімбіёз ўсіх элементаў інтэрнэт-крамы, пачынаючы ад скрыптоў і ПА, і заканчваючы складам з дастаўкай тавару канчатковага спажыўца.
Выразная грань паміж інтэрнэт-крамай і вітрынай адсутнічае. Аднак яе, як правіла, можна ўбачыць зыходзячы з аб'ёму тавараабароту, наяўнасці тэхнічнага задання (для інтэрнэт-крамаў яно абавязкова) і выкарыстоўванага інструментара. Пры гэтым важна адзначыць, што на этапе фарміравання канцэпцыі юзабіліці, дызайн і раскрутка знаходзяцца далёка не на першых ролях.
Выбар распрацоўніка і платформы
Будзем зыходзіць з таго, што нам патрэбен паўнавартасны інтэрнэт-крама. Маючы выразна сфармуляванае ТЗ, вырабляем яго рассылку па ўсіх профільным агенцтвам і атрымліваем ад іх камерцыйную прапанову (КП). Далей супастаўляны кошт рэалізацыі ўсіх прапаноў, практычнасць, гнуткасць і надзейнасць кожнай прапанаванай платформы, ня скідаючы з рахункаў пры гэтым і выдаткі на ўнясенне змяненняў у інструментар крамы ў будучыні. Пры гэтым пажадана не выкарыстоўваць пры выбары падрадчыка асабістыя сувязі, імкнучыся адбіраць прапановы тых кампаній, у якіх распрацоўка інтэрнэт-крамаў з'яўляецца профільным спектрам, і якія валодаюць досыць шырокім партфоліо. Звяртайце ўвагу на пытанні і каментары з боку патэнцыйнага падрадчыка – як правіла, гэта прыкмета кампетэнцыі і зацікаўленасці ў супрацоўніцтве.
Уладальнікам інтэрнэт-вітрын можна ісці больш простым спосабам - дастаткова вызначыцца з платформай, і наняць фрылансера. У першым пытанні важна засвоіць некалькі простых ісцін :
- няма лепшай, ідэальнай CMS-платформы. Усе прапановы суб'ектыўныя, у кожнай CMS ёсць плюсы і мінусы ;
- не звяртайце ўвагі на лік дадатковых, нібыта карысных, функцый. Разбірацца з імі не будзе ні часу, ні магчымасці ;
- для пачатку лепш вырабіць арэнду гатовай гандлёвай пляцоўкі. Гэта дазволіць выразна расставіць прыярытэты і выявіць недахопы.
- выкарыстоўвайце дэма-версіі не дзеля пошуку вушакоў у рухавічку, а для аналізу агульнага юзабіліці і адпаведнасці CMS вашым задачам ;
- набывайце open sourсe рухавічкі толькі ў тым выпадку, калі вы ўпэўненыя, што зможаце самастойна працаваць з кодам ;
- не выкарыстоўвайце цяжкія, рэсурсаёмістыя рухавічкі для стварэння сайта.
Канчатковы выбар
Перад намі 4-5 рухавічкоў, якія прайшлі суровы адбор. Цяпер важна выбраць той з іх, які адрозніваецца падвышанай надзейнасцю і ў большай меры задавальняе нашым патрабаванням. Пры гэтым улічыце той факт, што вам у любым выпадку рэгулярна прыйдзецца дапрацоўваць CMS, а значыць, трэба вызначыцца з тым, хто гэта будзе рабіць і за якую цану. На выхадзе ў нас павінна быць гнуткая, недарагая ў набыцці і абслугоўванні CMS, цалкам адказвае нашым патрабаванням