03.18.2014

Сёння прыкладна 20% трафіку Рунэту прыпадае на мабільныя АС. І лічба гэтая працягвае расці. Ці не гэта падстава задумацца аб адаптацыі сайта пад мабільны трафік, каб павялічыць яшчэ больш яго аўдыторыю?

Стандартнае рашэнне пры распрацоўцы сучаснага сайта – адаптыўны дызайн пад розныя дазволу экранаў электронных прылад. Але сайтаў, якія маюць мабільную версію, усё роўна яшчэ не так шмат.

Таму многія ўладальнікі вэб-рэсурсаў павінны вырашыць адно з галоўных пытанняў: ці варта ствараць асобна мабільныя прыкладання або досыць выкарыстоўваць адаптыўны дызайн.

Перавагі «мобильных» сайтаў


Сёння звычайныя мабільныя тэлефоны саступаюць месца смартфонам і камунікатарам з вялікімі экранамі і шырокімі магчымасцямі. Разработка мобильной версииІх уладальнікі адзначаюць, што працаваць з мабільнай версіяй сайта на такіх прыладах значна зручней. Па-першае, не трэба выкарыстоўваць гарызантальную прагортку. А па-другое, увесь функцыянал працуе карэктна, бо на ня адаптаваных сайтах немагчыма нават тавар у інтэрнэт-краме ў кошык пакласці немагчыма.

Па-трэцяе, мабільная версія часта забяспечаная дадатковымі магчымасцямі, якія створаны спецыяльна для «мобильной» групы карыстальнікаў. Напрыклад, можна арганізаваць адпраўку смс-паведамленні прама з сайта, вызначыць адлегласць да бліжэйшай гандлёвай кропкі і т.д. Акрамя таго, рух на мабільных версіях сайтаў адаптуецца пад Touch screen.

Дадатковы плюс – мабільнае прыкладанне больш «легкое», яго код менш аб'ёмны, загрузка больш хуткая, а значыць, карыстальнік будзе эканоміць на выдатках аплаты мабільнага трафіку. Акрамя таго, пошукавыя сістэмы выкарыстоўваюць мабільны пошук для тэлефонаў. Такім чынам, ранжыраванне мабільнай версіі сайта будзе вышэй, а пераходаў на ваш вэб-сайт будзе больш.

Віды мабільных версій сайтаў


Ідэнтычная мабільная версія. Яна будзе падобная па сваёй структуры, зместу і дызайну на асноўны сайт. Прычым зусім не абавязкова звяртацца да распрацоўшчыкаў, бо эфект будзе дасягнуты з дапамогай спецыяльных сэрвісаў.

Незалежная мабільная версія. Тут стварэнне сайтаў і мабільнага прыкладання – розныя працэсы, паколькі мабільная версія будзе мець зусім іншую структуру і функцыянал, паўтараючы толькі стылявое адпаведнасць і змест, каб карыстачу было зразумела, што ён трапіў на той жа сайт.

Важныя элементы мабільнай версіі :

  • дызайн ;
  • сумяшчальнасць ;
  • аптымізацыя кантэнту ;
  • юзабіліці.

Пра ўсё гэта вельмі важна памятаць пры распрацоўцы мабільнай версіі сайта. У гэтым выпадку мабільны сайт будзе мець вялікі поспех і прынясе сваім уладальнікам добры прыбытак.

Ствараць мабільную версію варта даведкавым сайтам, навінавых парталам, сацыяльных сетак і сэрвісаў, інтэрнэт-крамах і іншым буйным вэб-сайтам, якія маюць вялікую вагу, а значыць і доўгую загрузку. Але каб сапраўды вырашыць, ці патрэбна вашаму рэсурсу мабільная версія, трэба проста прааналізаваць долю мабільнага трафіку. Калі яна вышэй за 15%, то станоўчы адказ відавочны.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.