06.15.2015

Пачынаючы працаваць з вэб-сайтамі, варта памятаць пра неабходнасць правядзення аналізу паказчыкаў эфектыўнасці. Гэта дапаможа зразумець, як паводзяць сябе наведвальнікі рэсурсу, вызначыць эфектыўнасць праводзімай работы, ўкладання грашовых сродкаў у аптымізацыю сайта.

Веб-аналитика в SEO

Эфектыўнае прасоўванне сайтаў немагчыма без стараннага аналізу, які лепш пачынаць з простых і бясплатных метадаў. Пры гэтым варта памятаць пра некаторыя арыенцірах, якія дапамогуць пазначыць аб'ём працы :

  • мэта стварэння рэсурсу, яго працы ;
  • неабходнасць вымярэння тых ці іншых паказчыкаў ;
  • засяроджванне на адным паказчыку, якім можа стаць колькасць наведвальнікаў ;
  • неабходнасць уліку вынікаў у далейшай працы.

Гэта асноўныя прынцыпы, Якіх варта прытрымлівацца, пачынаючы аналітычную працу. Акрамя іх важна ведаць наступную інфармацыю, што дапаможа правільна выкарыстоўваць ключавыя паказчыкі эфектыўнасці работы вэб-рэсурсу :

  • Старонка ўваходу на сайт (вынікі пошуку браўзэра, банэрная рэклама, спасылкі з сайта-партнёра) ;
  • Старонка выхаду (апошняя старонка, на якой быў карыстальнік перш, чым пакінуць сайт) ;
  • Новыя наведвальнікі і паўторныя наведвання ;
  • Колькасць праглядаў за адно наведванне (дазваляе даведацца, колькі ён правёў часу на сайце, наколькі зручным і простым з'яўляецца інтэрфейс рэсурсу, якасныя Ці на ім размешчаны матэрыялы).

Таксама важныя такія паказчыкі, як :

  • Каэфіцыент эфектыўнасці наведвання сайта, канверсіі, які паказвае якія дзеянні, якія адпавядаюць мэтам рэсурсу (запаўненне формаў, падпіска, загрузка справаздачнасці, купля), былі здзейснены пэўнай часткай наведвальнікаў. Разлічыць яго дастаткова проста: трэба колькасць дзеянняў падзяліць на колькасць наведвальнікаў, пасля чаго памножыць вынік на 100%. Адзначым, што калі канверсія складае 1-3%, то гэта ўжо нядрэнны вынік. Калі ж канверсія ніжэй за 1%, то трэба ўшчыльную заняцца пытаннем ўдасканалення старонак вэб-рэсурсу.
  • Ключавыя словы, ключавыя запыты, важнасць адсочвання якіх абумоўлена дадзенымі Keyword Discovery, якія паведамляюць пра тое, што больш за 80% усіх здзелак, заключаных на прасторах інтэрнэту, пачынаюцца з ўводу карыстальнікам цікавіць яго запыту ў пошукавай радку браўзэра. Веданне таго, што менавіта шукаюць вашыя патэнцыйныя кліенты, дазваляе пісьменна аптымізаваць сайт, дадаваць на яго матэрыялы, якія будуць ім цікавыя.
  • Самыя наведвальныя вэб-старонкі. Стварэнне сайта мае на ўвазе стварэнне самых розных старонак, а аптымізацыя вэб-рэсурсу павінна быць накіравана менавіта на тыя з іх, якія найбольш цікавыя аўдыторыі. Накіроўваючы свае намаганні на іх, вы зможаце хутка вывесці вэб-рэсурс на першыя пазіцыі.

Звярніце ўвагу і на крыніцы трафіку і іх каэфіцыент эфектыўнасці, адразу падзеліце іх на тыпы :

  • Непасрэдны трафік – набраны з клавіятуры адрас сайта, пераход на яго з закладак.
  • Пераход з іншага сайта, рэкламнага банэра, спасылкі з блога, сайта-партнёра.
  • Пераход з вынікаў, якія паказваюць пошукавыя службы.
  • Трафік, атрыманы з праводзяцца маркетынгавых кампаній.

Аналіз вынікаў дазволіць зразумець, на якой трафік лепш накіраваць намаганні, на што арыентаваць рэкламную падтрымку.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.