01.15.2014

Інтэрнэт-рэсурс, які прываблівае да сябе ўвагу пакупнікоў і кліентаў, які дазваляе значна павялічыць даход кампаніі – гэта менавіта тое, пра што марыць кожны бізнэсмэн. Але каб сайт сапраўды быў такім, якім вы яго сабе ўяўляеце, неабходна ўсё старанна прадумаць.

Можна ўпэўнена казаць пра тое, што пры стварэнні будучага рэсурсу трэба дамагчыся аптымальнага спалучэння двух аспектаў – прыгожага дызайну і выкарыстання інструментаў, з дапамогай якіх сайт прасоўваецца на верхнія пазіцыі пошукавага Топа. Паасобку яны не прынясуць вам запаветнай прыбытку – дамагчыся гэтага можна толькі ў тым выпадку, калі які знаходзіцца ў Топе рэсурс будзе прыцягваць кліентаў сваім дызайнам.

User Experience Design – праектуючы сайты правільна


Распрацоўка вэб-дызайну – гэта адна з асноў, да якой варта паставіцца вельмі ўважліва і адказна. UX дизайнЯк мінімум, не варта давяраць рашэнне гэтага пытання пачаткоўцам, паколькі большая частка з іх робіць адну вялікую памылку – стварае сайт такім, якім хоча яго бачыць заказчык.

У чым уласна заключаецца сутнасць гэтай памылкі? Справа ў тым, што бізнэсмэн глядзіць на свой бізнэс зусім не так, як яго кліенты. Менавіта таму арыгінальны дызайн і розныя «навороты», якія, як ім можа здацца, спадабаюцца пакупнікам, могуць «сыграть ў чужыя ворота», гэта значыць проста патэнцыйныя кліенты не ацэняць іх так высока, як хацелася б ўладальніку рэсурсу.

Для таго каб зрабіць сайт эфектыўным у плане атрымання прыбытку, варта праектаваць яго ў цесным узаемадзеянні з карыстальнікам, ставіць у цэнтр яго інтарэсы і пажаданні. У гэтага ўзаемадзеяння ўжо ёсць назва - User Experience Design (UX Design), Якое вядома кожнаму паважае сябе вэб-дызайнеру.

А галоўная мэта распрацоўніка заключаецца ў тым, што ён павінен, выкарыстоўваючы свае веды, уменні і навыкі, зразумець, як менавіта адрэагуюць на сайт будучыя кліенты, і зрабіць яго такім, каб яны з задавальненнем карысталіся паслугамі і куплялі тавары.

Стварэнне сайтаў – ідзём эфектыўнаму алгарытме праектавання


Алгарытм праектавання вэб-рэсурсаў даволі просты для разумення. Ён заключаецца ў наступным :

  • аналіз мэтавай аўдыторыі і яе паводзінаў на сайце ;
  • разуменне эфектыўнага ўзаемадзеяння карыстальніка і сістэмы, падрыхтоўка апісання усяго неабходнага для гэтага функцыяналу ;
  • стварэнне праектаў лепшых схем ўзаемадзеяння ;
  • уласна распрацоўка дызайну і юзабіліці.

Усё роўна, у якім горадзе адбываецца стварэнне сайтаў – ў Мінску, Маскве, Кіеве, важна іншае – распрацоўка з дапамогай User Experience Design (UX Design) павінна ажыццяўляцца ва ўзаемадзеянні не толькі з карыстальнікамі, але і ўладальнікам рэсурсу. Ад яго спатрэбіцца інфармацыя аб мэтавай аўдыторыі, пастаўленых мэтах і задачах, ўзгадненне найбольш зручнага варыянту арганізацыі ўзаемадзеяння з наведвальнікамі. Вынік – гатовы для перадачы вэб-распрацоўнікам праект, з папярэдніх блокавым дызайнам і поўным апісаннем неабходнага функцыяналу і аспектаў ўзаемадзеяння з карыстальнікам.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.