06.13.2013

Колькі сёння карпаратыўных сайтаў на інтэрнэт-прасторах, злічыць даволі складана. Многія з іх папулярныя, прыносяць прыбытак, але некаторыя так і не змаглі выканаць тыя функцыі, якія на іх усклалі стваральнікі. Стварэнне карпаратыўнага сайта, які будзе паспяховы, даволі працаёмкая задача, якая ўключае ў сябе мноства этапаў, дзе не самым не апошнім па значэнні будзе распрацоўка дызайну.

Па значэнні, вядома, ён не апошні, аднак у першую чаргу, трэба старанна прадумаць іншыя моманты. Большая частка часу і сіл пойдзе на падрыхтоўку, на «строительство фундамента». Затым ідзе вызначэнне стратэгіі, распрацоўка структуры. Вельмі важна з пачатку і да канца прытрымлівацца пастаўленай перад вамі мэты, каб праект атрымаўся сапраўды цікавым. І вось калі гэтыя этапы будуць паспяхова пройдзены, надыходзіць чарга этапу распрацоўкі дызайну сайта, Дзе ўсё будзе абапірацца на раней праведзеную працу.

Якім павінен быць паспяховы сайт вачыма карыстальніка

 

Паспяховы сайт павінен выклікаць цікавасць, прапаноўваць цікавую інфармацыю ў зручным для азнаямлення выглядзе, адказваць на максімум пытанняў. Успешный корпоративный сайтГэта значыць, зайшоўшы на такі сайт, наведвальнік зможа знайсці там усё тое, што ён шукаў. Калі наведванне рэсурс задаволіць яго патрабаванні, то ён абавязкова вернецца сюды зноў, а самае галоўнае, карыстальнік зможа парэкамендаваць яго сваім сваякам, сябрам, блізкім, знаёмым. Такі спосаб прасоўвання сайта называюць «вирусным маркетынгам», што з'яўляецца, па сутнасці, «высшим пилотажем» прасоўвання вэб-праектаў. Уладальніку сайта не трэба марнаваць велізарныя сродкі на рэкламу, аднак пры гэтым ён атрымлівае максімальна магчымы прыток патэнцыйных кліентаў, якія лёгка пяройдуць у катэгорыю пастаянных. Такога выніку дасягнуць даволі складана, аднак кожны, хто замаўляе карпаратыўны сайт пад ключ, імкнецца да яго.

Калі чаргу даходзіць да этапу стварэння дызайну вэб-сайта, то тут у першую чаргу, трэба вызначыць аўдыторыю, то ёсць круг кліентаў, якім вы зможаце прапанаваць свой прадукт.

Пасля гэтага трэба звярнуць увагу на тое, ці адпавядае інфармацыйнае ўтрыманне сайта такім патрабаванням, як унікальнасць, лаканічнасць, ёмістасць. Прычым не апошнюю ролю адыгрывае тут і інфарматыўнасць размешчаных на старонках сайта фатаграфій, а таксама пастаяннае абнаўленне кантэнту.

Не забудзьцеся пра тое, што структура сайта павінна быць дакладнай, зразумелай, створанай так, каб карыстачу не прыйшлося марнаваць шмат часу на пошук патрэбнай інфармацыі.

Усё гэта дазволіць карпаратыўнаму сайту вылучыцца з агульнай масы яму падобных, і стаць рэсурсам, які здольны прыносіць тую прыбытак, на якую разлічвае ўладальнік.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.