Трэнды вэб-дызайну 2015
Пачынаючы распрацоўку сайта, у абавязковым парадку варта ўлічыць сусветныя тэндэнцыі вэб-дызайну, папулярныя сярод сучасных карыстальнікаў і распрацоўшчыкаў вэб-рэсурсаў. Гэта можа быць усяго толькі адзінкавы ўсплёск ў плане афармлення шрыфтоў або абразкоў на сайце, а можа больш глабальнае развіццё тэхналогіі, якое тычыцца памераў девайсов.
Распрацоўшчыкі заўсёды павінны быць у курсе падобных тэндэнцый, каб паспяваць адаптаваць да тым, што адбываецца зменаў, незалежна ад таго, заказваюць Ці ім стварэнне сайта ў Мінску або Вашынгтоне. У 2015 годзе будуць актуальнымі некалькі тэндэнцый, веданне якіх дазволіць распрацоўніку заставацца запатрабаваным на рынку вэб-паслуг.
Адаптыўны дызайн
Адаптыўны дызайн стаў жа стандартам сферы вэб-распрацовак, Застаючыся актуальным з году ў год. Практычна ўсе сайты, якія мы можам убачыць у сеткі, створаны менавіта па гэтай тэхналогіі. Раней для стварэння сайта, адаптуюцца пад розныя дазволу экрана, патрабавалася ўжываць гумовую разверсткі. Зараз сярод асноўных інструментаў распрацоўшчыкаў прысутнічаюць :
- спагадны web-дызайн ;
- стварэнне мабільнай версіі рэсурсу ;
- адаптацыя пад асаблівыя патрабаванні retina-дысплея.
Скроллинг, анімацыя пракруткі
Раскрутка сайта стала яшчэ прасцей, калі распрацоўшчыкі асвоілі такія рэсурсы, як лендинги і лонгриды – старонкі з доўгім вертыкальным скролом. Менавіта тады сталі развівацца і сродкі для больш зручнага прагляду такіх вэб-старонак, якія дазваляюць зрабіць іх максімальна лёгкімі і лёгкачытальным :
- пракрутка замест клікаў ;
- невялікая, практычна непрыкметная абразок меню ;
- плыўная падгрузка блокаў.
Графічныя тэндэнцыі
У плане графічных сучасных тэндэнцый адзначаецца схільнасць да :
- тонкім шрыфтам ;
- контурным кнопкам і абразкоў ;
- буйному интерлиньяжу ;
- цэнтралізацыі тэкставага кантэнту ;
- выкарыстанні спасылак без падкрэслення.
Акрамя таго, цяпер ужо адмовіліся ад тэндэнцыі рабіць малюнка максімальна лёгкімі і абмежаванымі па памерах. Трэндам сталі буйныя прафесійныя фота, апрацаваныя з дапамогай розных фільтраў (размыццё, таніраванне і т.д.).
Часта таксама можна сёння сустрэць сайты, дзе замест фота ў шапцы размяшчаецца відэа. Тут важна, каб ролік быў высокай якасці, яркім, адпаведным па сэнсе змесціва асобнай старонкі або сайта ў цэлым. Аўтаматычны запуск прайгравання – не самае лепшае рашэнне, лепш, калі ў карыстальніка ёсць магчымасць самастойна прымаць рашэнне адносна прагляду.
Акрамя таго, да сучасным трэндам адносяцца:
- плоскі дызайн (прастакутная мазаіка) ;
- Інфаграфіка, вэб-графіка ;
- выкарыстанне схаванага меню ;
- микровзаимодействие (выкарыстанне на старонках сайта акенцаў чата для зносін з карыстальнікам).