01.09.2015

Пачынаючы распрацоўку сайта, у абавязковым парадку варта ўлічыць сусветныя тэндэнцыі вэб-дызайну, папулярныя сярод сучасных карыстальнікаў і распрацоўшчыкаў вэб-рэсурсаў. Гэта можа быць усяго толькі адзінкавы ўсплёск ў плане афармлення шрыфтоў або абразкоў на сайце, а можа больш глабальнае развіццё тэхналогіі, якое тычыцца памераў девайсов.

Распрацоўшчыкі заўсёды павінны быць у курсе падобных тэндэнцый, каб паспяваць адаптаваць да тым, што адбываецца зменаў, незалежна ад таго, заказваюць Ці ім стварэнне сайта ў Мінску або Вашынгтоне. У 2015 годзе будуць актуальнымі некалькі тэндэнцый, веданне якіх дазволіць распрацоўніку заставацца запатрабаваным на рынку вэб-паслуг.

Адаптыўны дызайн


Адаптыўны дызайн стаў жа стандартам сферы вэб-распрацовак, Застаючыся актуальным з году ў год. Тенденции в дизайне сайтовПрактычна ўсе сайты, якія мы можам убачыць у сеткі, створаны менавіта па гэтай тэхналогіі. Раней для стварэння сайта, адаптуюцца пад розныя дазволу экрана, патрабавалася ўжываць гумовую разверсткі. Зараз сярод асноўных інструментаў распрацоўшчыкаў прысутнічаюць :

  • спагадны web-дызайн ;
  • стварэнне мабільнай версіі рэсурсу ;
  • адаптацыя пад асаблівыя патрабаванні retina-дысплея.

Скроллинг, анімацыя пракруткі


Раскрутка сайта стала яшчэ прасцей, калі распрацоўшчыкі асвоілі такія рэсурсы, як лендинги і лонгриды – старонкі з доўгім вертыкальным скролом. Менавіта тады сталі развівацца і сродкі для больш зручнага прагляду такіх вэб-старонак, якія дазваляюць зрабіць іх максімальна лёгкімі і лёгкачытальным :

  • пракрутка замест клікаў ;
  • невялікая, практычна непрыкметная абразок меню ;
  • плыўная падгрузка блокаў.

Графічныя тэндэнцыі


У плане графічных сучасных тэндэнцый адзначаецца схільнасць да :

  • тонкім шрыфтам ;
  • контурным кнопкам і абразкоў ;
  • буйному интерлиньяжу ;
  • цэнтралізацыі тэкставага кантэнту ;
  • выкарыстанні спасылак без падкрэслення.

Акрамя таго, цяпер ужо адмовіліся ад тэндэнцыі рабіць малюнка максімальна лёгкімі і абмежаванымі па памерах. Трэндам сталі буйныя прафесійныя фота, апрацаваныя з дапамогай розных фільтраў (размыццё, таніраванне і т.д.).

Часта таксама можна сёння сустрэць сайты, дзе замест фота ў шапцы размяшчаецца відэа. Тут важна, каб ролік быў высокай якасці, яркім, адпаведным па сэнсе змесціва асобнай старонкі або сайта ў цэлым. Аўтаматычны запуск прайгравання – не самае лепшае рашэнне, лепш, калі ў карыстальніка ёсць магчымасць самастойна прымаць рашэнне адносна прагляду.

Акрамя таго, да сучасным трэндам адносяцца:

  • плоскі дызайн (прастакутная мазаіка) ;
  • Інфаграфіка, вэб-графіка ;
  • выкарыстанне схаванага меню ;
  • микровзаимодействие (выкарыстанне на старонках сайта акенцаў чата для зносін з карыстальнікам).

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.