01.22.2014

Для эфектыўнага прасоўвання інтэрнэт-крамы патрабуецца памятаць пра патрабаванні да афармлення яго галоўнай старонкі. Яна павінна быць зручнай, інфарматыўнай і выклікаць давер карыстальніка. Дамагчыся гэтага можна, выконваючы некалькі правілаў.

Дызайн галоўнай старонкі інтэрнэт-крамы


Дызайн гандлёвай інтэрнэт-пляцоўкі павінен адпавядаць не толькі яго спецыфіцы ,Главная страница интернет-магазинаале і чаканням мэтавай аўдыторыі. Асаблівая ўвага трэба надаць малюначкам: іх высокую якасць – асноўнае патрабаванне пошукавікаў.

Калі ў вашых планах эфектыўная раскрутка сайта ў пошукавых сістэмах, Нельга забываць аб тэхнічнай баку пытання. Запаўняйце мета-тэгі Title, Keywords і Description карэктна, упісваючы ў іх назва вашай арганізацыі – гэта вельмі важна.

Назва кампаніі на галоўнай старонцы абавязкова павінна быць паказана ў тэкставым выглядзе. Таксама варта размясціць тут кантактны тэлефон – там, дзе яго адразу можа ўбачыць наведвальнік.

Калі разглядаць пытанне навігацыі, то рэкамендуецца некаторым інтэрнэт-рэсурсаў размяшчаць міні-каталог прама на галоўнай старонцы. У яго варта ўключыць асабліва папулярныя тавары, навінкі, сезонную прадукцыю, спецпрапановы, акцыйныя тавары. Таксама важна рэалізаваць хуткі і зручны пераход карыстальніка з галоўнай старонкі на любы яго падзел.

Патрабаванні да кантэнту на галоўнай старонцы інтэрнэт-крамы


Галоўная старонка прадае сайта не павінна быць перагружаная шматлікімі блокамі аб'яваў і рэкламнай анімацыяй. Асноўнае правіла – усё ў меру!

Улічыце, заказваючы стварэнне інтэрнэт-крамы, Што дадатковы плюс вашаму сайту дасць наяўнасць на галоўнай старонцы графічнага каталога найбольш запатрабаваных прадуктаў, забяспечанага якаснымі малюнкамі.

Тэкст на галоўнай старонцы павінен быць :

  • якія прывабліваюць увагу ;
  • лаканічным ;
  • пісьменна напісаным ;
  • праўдзівым.

Лепшы план напісання тэксту: кароткія звесткі аб кампаніі, яе асноўныя перавагі і кароткае апісанне яе дзейнасці, якія прадстаўляюцца паслуг. Але варта памятаць, што галоўная старонка не павінна ўтрымліваць аб'ёмна распісаную гісторыю кампаніі. Для гэтага ёсць старонка «О нас».

Калі вы на галоўнай старонцы згадваеце якія-небудзь тавары, то вам неабходна ўказваць іх кошт (варыянт – дыяпазон коштаў), структураваць інфармацыю пра іх, аформіўшы яе такім чынам, каб заахвочваць наведвальніка да замовы тавараў / паслуг.

Не забывайце абнаўляць водгукі і навіны. Па іх многія будуць судзіць аб дзейнасці вашай кампаніі.

Аналітыка – важны аспект эфектыўнай раскруткі


Неабходна сачыць за тым , як паводзяць сябе наведвальнікі, Якія прыходзяць на ваш сайт. Рабіць гэта можна з дапамогай сэрвісу Яндэкс.Метрыка. А каб зразумець, адкуль карыстальнікі трапляюць на ваш вэб-рэсурс, можна скарыстацца картай клікаў. Гэта дазволіць зразумець, якія раздзелы найбольш папулярныя, каб перамясціць іх у межы першага экрана. А фрагменты з нулявой клікабельнасць прыбраць на далёкія пазіцыі альбо зусім ад іх пазбавіцца.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.