07.07.2017

Каб выбраць распрацоўніка сайта на платформе Битрикс, скарыстайцеся адпаведным рэйтынгам.

Пры фарміраванні апошняга ўлічаная інфармацыя з партфоліо студый — прааналізавана больш за 3 тысячы сайтаў. Пазіцыі ў рэйтынгу ўтрымліваюць гіперспасылкі для пераходу на сайты кампаній.

Месца ў рэйтынгу Вэб студыя Рэалізаваных праектаў Сертыфікаваных спецыялістаў Атэставаных распрацоўшчыкаў
1 MITGroup 193 13 1
2 Atevi Systems 132 14 3
3 "Универсальные Технологии" група кампаній 62 7 1
4 iMedia Solutions 64 10 3
5 Новы Сайт, інтэрнэт-агенцтва 111 40 4
6 Медыя Лайн 48 14 2
7 ІП Шаўчык І.С. 49 4 -
8 Сэрвіс Ай-Ці 8 6 -
9 Студыя Баравога 208 31 -
10 ArtisMedia 133 10 1

Якія параметры улічаныя ў рэйтынгу

Рэйтынг можа мець як глабальны характар, так і адлюстроўваць спіс аўтарытэтных распрацоўшчыкаў у краіне ці горадзе. Да прыкладу, калі ўзяць рэйтынг вэб студый Беларусі, кампанія iMedia Solutions займае чацвёртае месца.

Таксама кампаніі ранжыру у залежнасці ад сферы дзейнасці і разнавіднасці праектаў.

Асноўныя паказчыкі — колькасць створаных паспяховых сайтаў, іх наведвальнасць і пазіцыі ў пошукавай сістэме Яндэкс. Ўлічваюцца Інтэрнэт-рэсурсы, якія кампанія стварыла і развівае з 2011 года ўключна.

Рэйтынг кампаній па стварэнні сайтаў прадугледжвае разлік балаў па наступнай формуле :
RE5 = (100 * ΣтИЦ / sum (ΣтИЦ) + 100 * ΣVISITS / sum (ΣVISITS) + 100 * BIG / sum) (IVum (IVum)
дзе :

  • ΣтИЦ — тэматычны індэкс цытавання. Карэктуецца ў залежнасці ад года стварэння сайта або ўнясення істотных змен: каэфіцыент для 2015-2016 года — 1, для папярэдніх — паслядоўна памяншаецца на 0,1 (0,6 — для 2011 года). Максімальнае сумарнае значэнне тИЦ, якое бярэцца пры разліку, — 2000.
  • sum (ΣтИЦ) — сума тИЦ ўсіх распрацоўшчыкаў ў рэйтынгу.
  • ΣVISITS — сярэднемесячную колькасць наведвальнікаў сайтаў, створаных кампаніяй. Дадзеныя прадастаўляе кампанія SimilarWeb. Пры разліку максімальную колькасць візітаў — 10000.
  • sum (ΣVISITS) — сярэднемесячную колькасць наведвальнікаў сайтаў ўсіх прадстаўленых у рэйтынгу распрацоўшчыкаў.
  • BIG — дадатковыя балы кампаніі за супрацоўніцтва з найбуйнейшымі кампаніямі свету.
  • sum (BIG) — дадатковыя балы ўсіх прадстаўленых у рэйтынгу распрацоўшчыкаў за супрацоўніцтва з найбуйнейшымі кампаніямі свету.
  • CREATIVE — балы студыі за арыгінальнасць ідэй.
  • sum (CREATIVE) — балы ўсіх распрацоўшчыкаў за крэатыўнасць.

Чым больш у кампаніі балаў, тым вышэй пазіцыя.

Як выбраць распрацоўніка сайта?

Рэйтынг рэйтынг web-студый Мінска дае шмат карыснай інфармацыі, звужаючы кола пошуку надзейнай кампаніі. Але, на жаль, некаторыя параметры ня ахоплівае. Пры выбары распрацоўніка варта прааналізаваць наступнае :

  • Водгукі кліентаў ;
  • Інфармаванне кампаніі аб павышэнні кваліфікацыі супрацоўнікаў ;
  • Працягласць працы на рынку ;
  • Наяўнасць фізічнага адрасы, нумары тэлефона, пошты і іншых кантактных даных ;
  • Колькасць і якасць выкананых работ ;
  • Наяўнасць інфармацыі аб навыках работнікаў ;
  • Пералік паслуг.

Рэйтынг кампаній па стварэнні сайтаў дазваляе азнаёміцца з кампаніямі і выбраць падыходнага распрацоўніка.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.