07.28.2014

У апошні час стала выразна відаць імкненне некаторых кампаній прасоўваць свой брэнд не ў пошукавых сістэмах па правілах класічнага SEO, а ў сацыяльных сетках. Спецыялісты па аналітыцы ўжо даўно кажуць пра тое, што гэты метад хутка выйдзе на першыя пазіцыі па прычыне пастаянна ўскладняюцца алгарытмаў пошукавых сістэм, практычна цалкам замяніўшы сабой традыцыйнае SEO-прасоўванне.

Але для таго, каб паспяхова карыстацца новымі магчымасцямі, варта спачатку вывучыць асноўныя недахопы прапанаванага спосабу, каб пазбегнуць тыповых памылак, якія не дадуць атрымаць жаданы вынік.

Раскрутка сайта у сацсетках: асноўныя памылкі і спосабы іх пазбегнуць


Першая і самая распаўсюджаная памылка – адсутнасць выразнай канчатковай мэты. Стратегия эффективного SMMВельмі часта можна пачуць ад заказчыкаў такія пажаданні, як «нужно шмат посетителей», «нужна група Вконтакте», «хочу, каб брэнд стаў узнаваемым» і т.д. Пабудаваць паспяховую стратэгію пры гэтым проста немагчыма.

Вялікая колькасць «друзей» ў групах – гэта часцей за ўсё звычайная накрутка, якая не дае ніякага эфекту, і якая дазваляе даць заказчыку ілжывыя ўяўленні аб выполняемости зняволенага дамовы.

Тут трэба даваць не колькасны, а якасны вынік, дзейнічаючы па правілу «эффективного ўзаемадзеяння з аудиторией», павялічваючы колькасць менавіта лаяльных наведвальнікаў, выяўляючы іх патрэбы, прэзентуючы тавар «лицом», прапаноўваючы прыдатныя тавары. Таксама вельмі важна кантактаваць з аўдыторыяй, пастаянна падтрымліваць яе, ствараць новыя патрэбы. Прычым дзейнічаць трэба так, каб забяспечыць індывідуальны падыход да кожнай асобна ўзятай сітуацыі. Гэта як стварэнне вэб-сайтаў – недастаткова проста зрабіць, трэба пастаянна развіваць, удасканальваць, пашыраць, прасоўваць.

Другая памылка – абмежаваць SMM толькі стварэннем групы ў соцсеть Недастаткова займацца толькі развіццём адной групы ў сацыяльнай сетцы, спрабуючы зрабіць яе крамай прапаноў. У першую чаргу, яна – ваш электронны прадстаўнік, з дапамогай яе вы зможаце мець зносіны з патэнцыяльнымі кліентамі, распавядаючы ім пра новыя акцыі, зніжках, навінкі і т.д. Тут можна праявіць максімум крэатыўнасці, прапаноўваючы сваім наведвальнікам тое, што іх зацікавіць, пастаянна ўзаемадзейнічаем са сваёй аўдыторыяй.

Трэцяя памылка – даверыць зносіны з кліентамі чалавеку, які не адносіцца да кампаніі-кліенту. Тут адразу ўзнікае праблема адсутнасці аўтэнтычнасці, бо нават пры «электронным» зносінах наведвальнік будзе адчуваць, што яму не могуць даць поўнай інфармацыі, што зносіны мала цікавіць «противоположную сторону». Кажучы коратка – наведвальнік будзе адчуваць дыскамфорт, а значыць, яго лаяльнасць будзе зніжацца.

Вырашыць гэтую праблему можна наступнымі спосабамі :

  • вылучыць аднаго кампетэнтнага супрацоўніка, які будзе займацца адказамі на пытанні наведвальнікаў групы ;
  • адказваць на пытанні карыстальнікаў максімальна хутка і поўна.

Каб пацвердзіць эфектыўнасць гэтых саветаў, адзначым, што згодна з даследаваннямі агенцтва USAID, у тых групах, якія да іх прыслухаліся і сталі выкарыстоўваць на практыцы, лаяльнасць аўдыторыі стала вышэй, чым у груп-канкурэнтаў у сярэднім на 43%.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.