11.20.2015

Раней сацыяльныя сеткі выконвалі адну важную функцыю – камунікатыўную. А сёньня яны «переквалифицировались» ў эфектыўны сродак продажаў, якое дазваляе распаўсюдзіць інфармацыю аб прадукцыі асяроддзя дзясяткаў тысяч людзей. Рэклама на падобных рэсурсах дэманструе найвышэйшую канверсію, з прычыны чаго яе папулярнасць несупынны расце.

Калі стварэнне сайта здаецца вам не дастаткова эфектыўнай мерай, то прасоўванне ў сацсетках зможа выправіць сітуацыю!

10 спосабаў прасоўвання публікацый у Facebook

Продвижение в Facebook

Варта вылучыць шэраг асноўных прынцыпаў, Якія дазволяць прыцягнуць увагу да вашых публікацыях :

  1. Прывабны знешні выгляд старонкі.
  2. Эстэтычнасць, гарманічнасць, прыгажосць напаўнення. Кантэнт павінен быць «вкусным», заинтересовывая патэнцыйнага кліента і прымушаючы яго затрымацца тут даўжэй. Выкарыстоўвайце тэматычныя матэрыялы для прыцягнення і ўтрымання увагі.

  3. Разнастайнасць прапанаванай інфармацыі.
  4. Сухі тэкст не падабаецца нікому, багацце малюнкаў не дае дастаткова колькасці інфармацыі. Выкарыстоўвайце ўсе даступныя фарматы ў разумным колькасці, і гэта стане вашым ключом да поспеху. Яркія фота, карысныя відэаматэрыялы, інфарматыўныя і цікавыя артыкулы – усё гэта не пакідае абыякавым. З часам статыстыка падкажа, які выгляд кантэнту найбольш эфектыўны для вашай сферы.

  5. Адзначайце на матэрыялах падпісчыкаў і сяброў.
  6. З'явіліся фатаграфіі з сустрэчы, канферэнцыі, любога дзелавога ці культурнага мерапрыемства? Адзначце на іх прысутных з ліку тых людзей, якіх вы можаце знайсці на сайце. У першую чаргу гэта дазволіць вам стварыць спрыяльнае ўражанне, у другую – публікацыя разыйдзецца па знаёмых і сябрам ўсіх адзначаных.

  7. Стварайце мерапрыемствы.
  8. Тэставанне, дзелавое абмеркаванне, канферэнцыя, лекцыі, звычайная сустрэча ў сяброўскім фармаце – усё гэта прыцягне ўвагу. Запрашайце сяброў і размаўляйце!

  9. Без таргетаваць рэкламы – нікуды.
  10. Паспяховае прасоўванне сайта ў Мінску больш верагодна пры выкарыстанні платных метадаў. Таргетированная рэклама стане вашым выхадам!

  11. Публікуйцеся ў групах.
  12. Гэта дазволіць вам павялічыць чытацкую аўдыторыю вашай старонкі. Стварыце лёгкі і прыемны тэкст, дадайце цікавы графічны матэрыял, выкарыстоўвайце нейкія спрэчныя фішкі, увогуле, прыцягвайце ўвагу.

  13. E-mail маркетынг.
  14. Паштовыя рассылкі з перелинковкой на вашыя старонкі змогуць павысіць эфектыўнасць працы.

  15. Афлайн-інструментар.
  16. Стагоддзе інфармацыйных тэхналогій і паўсюднага распаўсюду кампутараў яшчэ не цалкам завалодаў чалавецтвам, а таму візітоўкі, улёткі і банеры ўсе таксама актуальныя. Дадавайце спасылку на старонку на ўсе рэкламныя прасторы!

  17. Выкарыстанне YouTube.
  18. Калі вы размяшчае відэаролікі на YouTube, даданне ў апісанне спасылкі на старонку будзе вельмі вынікова.

  19. Лідэры меркаванняў.
  20. Людзі, якія апыняюцца значны ўплыў на аўдыторыю, дазволяць вам прасунуць свой бізнэс з неверагоднай хуткасцю!

    Такім чынам , 10 дастаткова простых дзеянняў могуць даць цудоўны вынік, забяспечыўшы вам высокую наведвальнасць і павелічэнне попыту на прадукцыю. Хочаце, каб ваша старонка можа заваяваць давер і аўтарытэт сярод кліентаў?

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.