07.02.2014

Сёння многія ўладальнікі сайтаў спрабуюць ствараць лагатыпы для іх сваімі рукамі. Асабліва гэта тычыцца тых выпадкаў, калі бюджэт моцна абмежаваны, а праект не занадта вялікі – тады жаданне ўзяць частку працы на сябе становіцца практычна непераадольным. Некаторыя лічаць, што кошт распрацоўкі лагатыпа занадта высокая для такой «мелкой» задачы.

Выгада і перавагі такога рашэння на самай справе даволі сумніўныя, калі разглядаць іх з пункту гледжання вопытных спецыялістаў. Аднак нельга не прызнаць, што яно таксама мае «право на жизнь». Аднак варта памятаць, што якаснае стварэнне лагатыпа сваімі рукамі магчыма толькі ў тым выпадку, калі вы асвоілі хаця б асноўныя метады выканання гэтай задачы.

Самостоятельное создание логотипа

Таксама не лішнім будзе загадзя азнаёміцца з усімі плюсамі і мінусамі, а асабліва з мінусамі такога рашэння.

Плюсы і мінусы стварэння лагатыпа для сайта сваімі рукамі


Такім чынам, пачнем адразу з добрага. Калі вы вырашылі адмовіцца ад паслуг прафесіяналаў, то вы значна знізіце свае фінансавыя выдаткі. Фактычна вы будзеце марнаваць толькі сваё ўласнае час, а не грошы. Акрамя таго, самастойная работа па распрацоўцы лагатыпа дазволіць вам атрымаць новы вопыт, пазнаёміцца з асаблівасцямі новай прафесіі. Уласна на гэтым спіс і заканчваецца, таму пераходзім да спісу недахопаў.

Такім чынам, першым пунктам тут будзе страта ўласнага часу, якая можа не апраўдаць эканоміі тых грошай, якія вы не выдаткуеце на працу спецыяліста. Другім пунктам можна назваць сумніўнае якасць атрыманага выніку. Ацаніць, наколькі пісьменна выкананы лагатып, і наколькі эфектыўным ён пакажа сябе, зможа толькі прафесіянал, а на яго трэба выдаткаваць грошы. Тут актуальным будзе такое параўнанне: калі вы вырашыце зэканоміць і ня замовіць сайт (У Мінску, напрыклад) у вопытных распрацоўшчыкаў, а зрабіць яго самастойна, то за вынік ніхто паручыцца не зможа, а вось рызыка, што ваш час будзе выдаткавана дарма – будзе вельмі высокі.

Сюды ж можна аднесці і пункт адносна няведання асноўных стандартаў. Наступствы – працу, магчыма, прыйдзецца перарабляць, і хутчэй за ўсё, не адзін раз. А вось тыя, што засталіся не выяўленымі дробныя памылкі, якія могуць быць незаўважныя на першы погляд, будуць павялічваць рызыка сур'ёзнага ўдару па рэпутацыі кампаніі і зніжэння яе даходнасці ў некалькі разоў. А пачаткоўцы ў пытанні стварэння сайтаў і лагатыпаў для іх рэдка валодаюць інструментамі, ведамі і навыкамі, якія дапамогуць хутка і проста вылічыць гэтыя памылкі і выправіць іх, пакуль яны не нанеслі кампаніі сур'ёзнага шкоды.

Аднак усяго гэтага можна пазбегнуць, калі звярнуцца па дапамогу да дасведчаным спецыялістам, Якія ведаюць усе аб стварэнні лагатыпаў. Валодаючы ўсім неабходным, яны змогуць стварыць такі лога, які зможа не проста адлюстраваць сутнасць дзейнасці вашай фірмы, але яшчэ і зрабіць яе рэальна больш даходнай. Ды і кошт іх паслуг на самай справе не так ужо і высокая, як можа здацца на першы погляд.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.