05.17.2013

Што такое інтэрнэт-крама, ведае сёння нават дзіця. Гэтая зручная гандлёвая онлайн-пляцоўка ствараецца для таго, каб вы маглі пашырыць свой бізнэс, прапаноўваючы свае тавары яшчэ большай колькасці патэнцыйных пакупнікоў, пры гэтым эканомячы ваша ўласнае час за кошт аўтаматызацыі многіх працэсаў, якія ў звычайных крамах выконваюцца ўручную. Але толькі пісьменна арганізаваны інтэрнэт-крама дапаможа вашаму бізнесу дасягнуць тых вышынь, пра якія вы марыце.

Інтэрнэт-крама мае некалькі асноўных адрозненняў ад звычайнага сайта. Создание интернет-магазина в сжатые срокиПа-першае, тут заўсёды ёсць каталог прапанаваных тавараў. Па-другое, ёсць кошык для пакупак, а па-трэцяе - ёсць магчымасць аплаты тавару ў рэжыме онлайн. Пры гэтым функцыянальныя асаблівасці інтэрнэт-крамы могуць быць вельмі разнастайныя. Пералічыць усе магчымасці, якія тут можна рэалізаваць, немагчыма, паколькі іх спіс практычна бясконцы, і з яго кожны ўладальнік інтэрнэт-крамы выбірае тое, што ён лічыць неабходным для свайго рэсурсу. Напрыклад, вы заўсёды можаце замовіць, каб была магчымасць інтэграцыі з 1С, наяўнасць функцыяналу CRM-сістэмы і Call-цэнтра для зручнай сувязі з кліентамі, а таксама магчымасць адсочваць дастаўку тавару. І нават калі гатовага рашэння няма, то яго заўсёды можна распрацаваць з нуля. Для дасведчанага майстра няма практычна нічога немагчымага.

Вельмі важна паклапаціцца аб тым, каб праводзіць на сайце розныя аперацыі, напрыклад, дадаваць тавары ў каталог, вы дастаткова проста і зручна. Гэта трэба для таго, каб любы супрацоўнік мог пры неабходнасці без асаблівых складанасцяў выконваць функцыі адміністратара вашага інтэрнэт-крамы, нават не маючы для гэтага спецыяльных ведаў.

Не менш важна, каб і вашым будучым пакупнікам было прыемна рабіць пакупкі ў вашым інтэрнэт-краме. Прастата і зручнасць выбару тавараў, магчымасць іх сартавання па розных крытэрах, пашыраны функцыянал кошыка – гэта аснова. Чым камфортней кліент будзе сябе адчуваць, тым больш шанцаў на тое, што ён зробіць куплю і не адзін раз. І не забудзьцеся пра тое, што ў пакупніка павінна быць магчымасць максімальна аператыўна атрымаць адказы на пытанні, якія цікавяць яго пытанні адносна тавару, працэсу яго пакупкі, аплаты, дастаўкі. Вельмі часта ўладальнікі інтэрнэт-крам, якія не паклапаціліся пра гэта, выпускаюць кліентаў, якія не атрымаўшы адказу на пытанне, проста сыходзяць на іншы рэсурс, дзе гэтыя адказы ім пададуць літаральна на працягу пары хвілін пасля таго, як пытанне было зададзена.

Каб ваш інтэрнэт-крама эфектыўна працаваў і прыносіў прыбытак, яго распрацоўкай павінны займацца толькі прафесіяналы. І ніякіх шаблонных рашэнняў, толькі індывідуальны падыход! Менавіта гэта вы атрымаеце, звяртаючыся ў кампанію Аймедиа Солюшнс за распрацоўкай інтэрнэт-крамы.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.