07.29.2013

Калі гаворка заходзіць аб стварэнні такога вэб-сайта, як інтэрнэт-крама адзення, то акрамя тэхнічнага боку пытання, важна звярнуць увагу яшчэ на некалькі важных нюансаў :

  • зручнасць пошуку таварнай пазіцыі для пакупнікоў ;
  • прастата працэсу замовы і аплаты куплі ;
  • прывабнасць дызайну рэсурсу.

Усім гэтым пунктам неабходна надаць дастаткова ўвагі, каб атрымаць вынік, які зможа задаволіць запыты ўладальніка будучага сайта ў поўнай меры.

Робім эфектыўны сайт – прыцягваем кліентаў

 

Стварэнне інтэрнэт-крамы у Мінску, Маскве, Кіеве і любым іншым горадзе пачынаецца з распрацоўкі эфектнага дызайну. Прычым прыгожа аформіць трэба кожную старонку рэсурсу, каб пакупнік прасякнуўся сімпатыяй і лаяльнасцю да сайта з першых хвілін працы з ім. Гарантыя поспеху – гэта стварэнне дызайну, які не толькі адпавядае фармату рэалізуюцца вырабаў, але яшчэ і мае некаторую разыначку, яркую і выразную, адразу запамінальную карыстачу. Такі сайт мае ўсе шанцы на тое, каб атрымаць лідзіруючыя пазіцыі ў сваёй нішы.

Як толькі праца над дызайнам стане падыходзіць да канца, неабходна заняцца пытаннем стварэння зручнага для карыстальніка пошуку па сайце. Калі патэнцыйнага кліенту будзе лёгка і проста знайсці прыдатную яму мадэль адзення, то, хутчэй за ўсё, ён застанецца на вашым сайце, і пяройдзе з катэгорыі «потенциальных» ў катэгорыю «реальных» пакупнікоў. Працэс стварэння сайта на гэтым этапе ўключае ў сябе ўкараненне некалькіх пазіцый :

  • нагляднасць прадстаўлення мадэльнага шэрагу ;
  • аператыўнасць пошуку тавару, аплаты і дастаўкі замовы ;
  • магчымасць выбару найбольш зручнага спосабу аплаты набытага тавару ;
  • стварэнне аб'ёмнага інфармацыйнага блока аб прадаваных мадэлях, а таксама анонсаў аб маючым адбыцца абнаўленні асартыменту.

Таксама важна распрацаваць сістэму прыярытэту, якая ўключае ў сябе сістэму Разработка интернет-магазинаразмежавання доступу да той ці іншай інфармацыі для карыстальнікаў з розным статусам. Арганізацыя інфармацыйнага блока аб акцыйных прапановах і зніжках для пастаянных кліентаў – таксама важны нюанс у працэсе стварэння інтэрнэт-крамы адзення.

Акрамя таго, ствараць інтэрнэт-крама адзення варта толькі на аснове прадукцыйнага рухавічка і магутнага функцыяналу, каб мець больш магчымасцяў дапаўняць і развіваць у будучыні структуру сайта.

Наша кампанія зможа стварыць для вас такі рэсурс, які будзе адпавядаць усім вышэйпададзеным асаблівасцям, з улікам усіх вашых пажаданняў. Мы зможам стварыць эфектыўную гандлёвую пляцоўку, што зможа заняць лідзіруючыя пазіцыі ў пошуку і прынясе вам тую прыбытак, на якую вы разлічваеце.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.