+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Ствараем рэкламны банер

Кожны, хто хоча прадаць сваю прадукцыю, задумваецца аб рэкламных хадах, здольных дапамагчы ў рэалізацыі гэтай мэты. І адзін з самых папулярных і дзейсных метадаў – стварэнне рэкламнага банэра. Аднак, для таго, каб ён працаваў, трэба выконваць некалькі асноўных правіл яго распрацоўкі і размяшчэння.

Тэкст, сюжэт і мэтавая аўдыторыя


Памятаеце пра тое, што банер – гэта не проста рэкламны ход, гэта яшчэ і візітная картка вашай кампаніі, а значыць, першае ўражанне пра яе будзе залежаць ад таго, якое ўражанне выкліча ў карыстальніка ўбачаная анімацыя. Менавіта таму трэба памятаць, што :

Савет: тэкст для банэра павінен апісваць тавар / паслугу , Рекламный баннерраскрываць праблему, якую ён яна дапаможа вырашыць. Акрамя таго, ён павінен быць адрасаваны канкрэтнай мэтавай аўдыторыі, пры гэтым быць інтрыгуючым, абуджае цікаўнасць і цікавасць да атрымання падрабязнай інфармацыі.

Правілы стварэння графікі банэра


Вельмі важна не толькі правільна скласці тэкставае напаўненне банэра, але і добра прадумаць яго графічнае афармленне. У гэтым выпадку шанцы на павышэнне продажаў павялічацца ў некалькі разоў.

Такім чынам, што трэба памятаць :


Некалькі хітрасцяў афармлення банэра


Варта памятаць пра некалькі хітрынасцях, якія дапамогуць зрабіць ваш банер больш эфектыўным :

Эксперты кажуць, што павысіць эфектыўнасць вашага банэра дапаможа тэкст блакітнага колеру, якія прыцягваюць загалоўкі і падабенства вонкавага афармлення банэра з Windows.

Калі створаны банер працуе не так эфектыўна, як вам бы хацелася, то можна паспрабаваць яго крыху змяніць. Дарэчы рэгулярныя змены банэра, хай нават не вельмі значныя, дапамагаюць павысіць эфектыўнасць анімацыі ў 6-8 разоў.

Падзяліцца: