Ствараем рэкламны банер
Кожны, хто хоча прадаць сваю прадукцыю, задумваецца аб рэкламных хадах, здольных дапамагчы ў рэалізацыі гэтай мэты. І адзін з самых папулярных і дзейсных метадаў – стварэнне рэкламнага банэра. Аднак, для таго, каб ён працаваў, трэба выконваць некалькі асноўных правіл яго распрацоўкі і размяшчэння.
Тэкст, сюжэт і мэтавая аўдыторыя
Памятаеце пра тое, што банер – гэта не проста рэкламны ход, гэта яшчэ і візітная картка вашай кампаніі, а значыць, першае ўражанне пра яе будзе залежаць ад таго, якое ўражанне выкліча ў карыстальніка ўбачаная анімацыя. Менавіта таму трэба памятаць, што :
- тавары \ паслугі павінны быць якаснымі, інакш ніякай банер не зможа ўтрымаць спажыўца ў базе вашых кліентаў ;
- не толькі банер павінен быць цікавым і якія прывабліваюць увагу, але і трэба правільна выбраць месца яго размяшчэння ;
- змястоўная анімацыя павысіць вашыя шанцы прадаць тавары / паслугі патэнцыйнаму кліенту ;
- прыгожы банер лёгка сапсаваць вялікім аб'ёмам тэксту, роўна як і нецікавым зместам.
Савет: тэкст для банэра павінен апісваць тавар / паслугу , раскрываць праблему, якую ён яна дапаможа вырашыць. Акрамя таго, ён павінен быць адрасаваны канкрэтнай мэтавай аўдыторыі, пры гэтым быць інтрыгуючым, абуджае цікаўнасць і цікавасць да атрымання падрабязнай інфармацыі.
Правілы стварэння графікі банэра
Вельмі важна не толькі правільна скласці тэкставае напаўненне банэра, але і добра прадумаць яго графічнае афармленне. У гэтым выпадку шанцы на павышэнне продажаў павялічацца ў некалькі разоў.
Такім чынам, што трэба памятаць :
- гарманічнае спалучэнне кветак, стылістыкі і ўзроўню банэра з дызайнам таго сайта, на якім ён будзе размяшчацца ;
- умеранае выкарыстанне Flash або GIF анімацыі. Неанимированный банер прыцягвае на 30-40% менш увагі карыстальнікаў. Аднак калі перастарацца з анімацыяй, то яна можа стаць проста раздражняльным фактарам, які заахвоціць карыстальніка проста зачыніць старонку ;
- змена тэксту і малюнкі не павінна быць занадта хуткай, бягучы радок таксама лепш не выкарыстоўваць, бо карыстачу трэба час, каб паспець прачытаць заклік і разгледзець малюнак ;
- колеравая гама павінна быць прыемная воку. Не варта выкарыстоўваць мігатлівы фон і раздражняльныя каляровыя спалучэння. Напрыклад, сіні з белым будзе прыемней для вачэй, чым чырвоны з зялёным.
Некалькі хітрасцяў афармлення банэра
Варта памятаць пра некалькі хітрынасцях, якія дапамогуць зрабіць ваш банер больш эфектыўным :
- паклапаціцеся, каб банер хутка загружаўся і «весил» не больш за 20-25 Кб.
- выкарыстоўвайце слова «Бесплатно!» разам з астатнім тэкстам, калі гэта магчыма. Яно прыцягвае да сябе ўвагу карыстальнікаў, падахвочваючы націснуць на спасылку і даведацца, што ж канкрэтна прапануюць «на халяву».
- словы «Вход» і «Нажми сюда» павышаюць эфектыўнасць банэра адсоткаў на 20-30.
Эксперты кажуць, што павысіць эфектыўнасць вашага банэра дапаможа тэкст блакітнага колеру, якія прыцягваюць загалоўкі і падабенства вонкавага афармлення банэра з Windows.
Калі створаны банер працуе не так эфектыўна, як вам бы хацелася, то можна паспрабаваць яго крыху змяніць. Дарэчы рэгулярныя змены банэра, хай нават не вельмі значныя, дапамагаюць павысіць эфектыўнасць анімацыі ў 6-8 разоў.