04.24.2013

Кожны, хто хоча прадаць сваю прадукцыю, задумваецца аб рэкламных хадах, здольных дапамагчы ў рэалізацыі гэтай мэты. І адзін з самых папулярных і дзейсных метадаў – стварэнне рэкламнага банэра. Аднак, для таго, каб ён працаваў, трэба выконваць некалькі асноўных правіл яго распрацоўкі і размяшчэння.

Тэкст, сюжэт і мэтавая аўдыторыя


Памятаеце пра тое, што банер – гэта не проста рэкламны ход, гэта яшчэ і візітная картка вашай кампаніі, а значыць, першае ўражанне пра яе будзе залежаць ад таго, якое ўражанне выкліча ў карыстальніка ўбачаная анімацыя. Менавіта таму трэба памятаць, што :

  • тавары \ паслугі павінны быць якаснымі, інакш ніякай банер не зможа ўтрымаць спажыўца ў базе вашых кліентаў ;
  • не толькі банер павінен быць цікавым і якія прывабліваюць увагу, але і трэба правільна выбраць месца яго размяшчэння ;
  • змястоўная анімацыя павысіць вашыя шанцы прадаць тавары / паслугі патэнцыйнаму кліенту ;
  • прыгожы банер лёгка сапсаваць вялікім аб'ёмам тэксту, роўна як і нецікавым зместам.

Савет: тэкст для банэра павінен апісваць тавар / паслугу , Рекламный баннерраскрываць праблему, якую ён яна дапаможа вырашыць. Акрамя таго, ён павінен быць адрасаваны канкрэтнай мэтавай аўдыторыі, пры гэтым быць інтрыгуючым, абуджае цікаўнасць і цікавасць да атрымання падрабязнай інфармацыі.

Правілы стварэння графікі банэра


Вельмі важна не толькі правільна скласці тэкставае напаўненне банэра, але і добра прадумаць яго графічнае афармленне. У гэтым выпадку шанцы на павышэнне продажаў павялічацца ў некалькі разоў.

Такім чынам, што трэба памятаць :

  • гарманічнае спалучэнне кветак, стылістыкі і ўзроўню банэра з дызайнам таго сайта, на якім ён будзе размяшчацца ;
  • умеранае выкарыстанне Flash або GIF анімацыі. Неанимированный банер прыцягвае на 30-40% менш увагі карыстальнікаў. Аднак калі перастарацца з анімацыяй, то яна можа стаць проста раздражняльным фактарам, які заахвоціць карыстальніка проста зачыніць старонку ;
  • змена тэксту і малюнкі не павінна быць занадта хуткай, бягучы радок таксама лепш не выкарыстоўваць, бо карыстачу трэба час, каб паспець прачытаць заклік і разгледзець малюнак ;
  • колеравая гама павінна быць прыемная воку. Не варта выкарыстоўваць мігатлівы фон і раздражняльныя каляровыя спалучэння. Напрыклад, сіні з белым будзе прыемней для вачэй, чым чырвоны з зялёным.

Некалькі хітрасцяў афармлення банэра


Варта памятаць пра некалькі хітрынасцях, якія дапамогуць зрабіць ваш банер больш эфектыўным :

  • паклапаціцеся, каб банер хутка загружаўся і «весил» не больш за 20-25 Кб.
  • выкарыстоўвайце слова «Бесплатно!» разам з астатнім тэкстам, калі гэта магчыма. Яно прыцягвае да сябе ўвагу карыстальнікаў, падахвочваючы націснуць на спасылку і даведацца, што ж канкрэтна прапануюць «на халяву».
  • словы «Вход» і «Нажми сюда» павышаюць эфектыўнасць банэра адсоткаў на 20-30.

Эксперты кажуць, што павысіць эфектыўнасць вашага банэра дапаможа тэкст блакітнага колеру, якія прыцягваюць загалоўкі і падабенства вонкавага афармлення банэра з Windows.

Калі створаны банер працуе не так эфектыўна, як вам бы хацелася, то можна паспрабаваць яго крыху змяніць. Дарэчы рэгулярныя змены банэра, хай нават не вельмі значныя, дапамагаюць павысіць эфектыўнасць анімацыі ў 6-8 разоў.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.