Ствараем які прадае B2B-сайт
Інтэрнэт-рэсурсы «бизнес-для-бизнеса» маюць значна больш складаную задачу, чым традыцыйныя варыянты, накіраваныя на радавых спажыўцоў. З прычыны гэтага стварэнне сайта павінна быць больш прадуманым, што дасць магчымасць павысіць эфектыўнасць, захаваўшы пры гэтым камфортнасць эксплуатацыі.
Асноўныя патрабаванні B2B

- Дастатковую колькасць праўдзівай інфармацыі.
- Камфортнае размеркаванне дадзеных, якое дазволіць праглядзець кароткую зводку або разгорнутыя параметры.
- Прастата працы з сайтам, высокая хуткасць загрузкі.
- Камфортны пошук, магчымасць выкарыстоўваць артыкулы, назвы, коды.
- Ня перагружанасць элементамі дызайну.
- Адпаведнасць сайта палітыцы кампаніі.
У цэлым прасоўванне сайта можа ажыццяўляцца пры дапамозе дзесяткаў розных спосабаў. Галоўнае правіла – стратэгія павінна пераважаць над дызайнам. Да чаго вы імкнецеся: зрабіць брэнд вядомым або павысіць продажу? У залежнасці ад канкрэтнай мэты і вызначаецца неабходны выгляд старонкі.
Распаўсюджаныя памылкі: выкарыстанне шаблонаў
Сярод найбольш распаўсюджаных памылак, Якія сустракаюцца на сайтах В2В, неабходна вылучыць шаблоны ва ўсіх праявах. У першую чаргу гэта тычыцца найбольш выразных візуальных дэталяў, да прыкладу, графікі. Мілая дзяўчына ў слухаўках на старонцы тэхпадтрымкі прыелася ўсім.
Тое ж адносіцца і да тэкставага напаўнення. Маладых, дынамічных і перспектыўных вытворцаў на рынку маса, як і іншых прадстаўнікоў «штампованной» катэгорыі. Шаблон – гэта проста, арыгінальнасць – эфектыўна. Рабочы сайт візітоўка павінен вылучацца і заставацца ў памяці!
В2В-сайты: павышаем юзабіліці
Для павышэння эфектыўнасці пэўнага сайта варта выкарыстоўваць шэраг простых і геніяльных прынцыпаў :
- Больш канкрэтыкі. Усё што не лічбы – хлусня, гэтым правілам кіруецца мноства сур'ёзных бізнесменаў.
- Магчымасць праплаціць куплю без рэгістрацыі або аўтаматычна якія запаўняюцца формы.
- Падключэнне крэдытнай карты, інтэграцыя з ERP .
- Простая рух на сайце, інтуітыўна зразумелы інтэрфейс.
- Зручная пошукавая сістэма з усплывальнымі падказкамі пры ўводзе павінна быць даступная на кожнай старонцы.
- Некалькі даступных фільтраў для сартавання прадукцыі.
- Магчымасць параўнання параметраў тавараў.
- Выснову падобных прадуктаў, бэстсэлераў кампаніі, прагледжаных раней старонак.
- Пры ўказанні цэны выкарыстанне актуальных лічбаў, указанне зніжкі пры аптовай закупцы.
Не варта забываць і пра тое, што пакупкі ў фармаце B2B часцяком больш фармалізаваны, чым супрацоўніцтва з шараговым спажыўцом. Арыентуйцеся на асаблівасці байера і паклапаціцеся аб яго выгодзе на сайце. Да прыкладу, многія пакупнікі ўжо маюць гатовы Excel, XML або CSV файл з указаннем патрэбных тавараў і памераў пастаўкі. Дазвольце ім выкарыстоўваць гэта пры замове.
Таксама паклапаціцеся аб магчымасці пакідаць водгукі і каментары, не грэбуйце статыстыкай пакупак, указвайце аўтарытэтных кліентаў. Кантэкстная рэклама, унутраная і знешняя пошукавая аптымізацыя таксама не губляе актуальнасці. У адпаведнасці з прадстаўленымі дадзенымі, вы можаце замовіць сайт у Мінску, Які будзе працаваць сапраўды эфектыўна!