12.15.2015

Інтэрнэт-рэсурсы «бизнес-для-бизнеса» маюць значна больш складаную задачу, чым традыцыйныя варыянты, накіраваныя на радавых спажыўцоў. З прычыны гэтага стварэнне сайта павінна быць больш прадуманым, што дасць магчымасць павысіць эфектыўнасць, захаваўшы пры гэтым камфортнасць эксплуатацыі.

Асноўныя патрабаванні B2B

Создаем сайт B2B
  1. Дастатковую колькасць праўдзівай інфармацыі.
  2. Камфортнае размеркаванне дадзеных, якое дазволіць праглядзець кароткую зводку або разгорнутыя параметры.
  3. Прастата працы з сайтам, высокая хуткасць загрузкі.
  4. Камфортны пошук, магчымасць выкарыстоўваць артыкулы, назвы, коды.
  5. Ня перагружанасць элементамі дызайну.
  6. Адпаведнасць сайта палітыцы кампаніі.

У цэлым прасоўванне сайта можа ажыццяўляцца пры дапамозе дзесяткаў розных спосабаў. Галоўнае правіла – стратэгія павінна пераважаць над дызайнам. Да чаго вы імкнецеся: зрабіць брэнд вядомым або павысіць продажу? У залежнасці ад канкрэтнай мэты і вызначаецца неабходны выгляд старонкі.

Распаўсюджаныя памылкі: выкарыстанне шаблонаў

Сярод найбольш распаўсюджаных памылак, Якія сустракаюцца на сайтах В2В, неабходна вылучыць шаблоны ва ўсіх праявах. У першую чаргу гэта тычыцца найбольш выразных візуальных дэталяў, да прыкладу, графікі. Мілая дзяўчына ў слухаўках на старонцы тэхпадтрымкі прыелася ўсім.

Тое ж адносіцца і да тэкставага напаўнення. Маладых, дынамічных і перспектыўных вытворцаў на рынку маса, як і іншых прадстаўнікоў «штампованной» катэгорыі. Шаблон – гэта проста, арыгінальнасць – эфектыўна. Рабочы сайт візітоўка павінен вылучацца і заставацца ў памяці!

В2В-сайты: павышаем юзабіліці

Для павышэння эфектыўнасці пэўнага сайта варта выкарыстоўваць шэраг простых і геніяльных прынцыпаў :

  1. Больш канкрэтыкі. Усё што не лічбы – хлусня, гэтым правілам кіруецца мноства сур'ёзных бізнесменаў.
  2. Магчымасць праплаціць куплю без рэгістрацыі або аўтаматычна якія запаўняюцца формы.
  3. Падключэнне крэдытнай карты, інтэграцыя з ERP .
  4. Простая рух на сайце, інтуітыўна зразумелы інтэрфейс.
  5. Зручная пошукавая сістэма з усплывальнымі падказкамі пры ўводзе павінна быць даступная на кожнай старонцы.
  6. Некалькі даступных фільтраў для сартавання прадукцыі.
  7. Магчымасць параўнання параметраў тавараў.
  8. Выснову падобных прадуктаў, бэстсэлераў кампаніі, прагледжаных раней старонак.
  9. Пры ўказанні цэны выкарыстанне актуальных лічбаў, указанне зніжкі пры аптовай закупцы.

Не варта забываць і пра тое, што пакупкі ў фармаце B2B часцяком больш фармалізаваны, чым супрацоўніцтва з шараговым спажыўцом. Арыентуйцеся на асаблівасці байера і паклапаціцеся аб яго выгодзе на сайце. Да прыкладу, многія пакупнікі ўжо маюць гатовы Excel, XML або CSV файл з указаннем патрэбных тавараў і памераў пастаўкі. Дазвольце ім выкарыстоўваць гэта пры замове.

Таксама паклапаціцеся аб магчымасці пакідаць водгукі і каментары, не грэбуйце статыстыкай пакупак, указвайце аўтарытэтных кліентаў. Кантэкстная рэклама, унутраная і знешняя пошукавая аптымізацыя таксама не губляе актуальнасці. У адпаведнасці з прадстаўленымі дадзенымі, вы можаце замовіць сайт у Мінску, Які будзе працаваць сапраўды эфектыўна!

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.