12.24.2012

Якія прадаюць банеры з'яўляюцца якасным інструментам прасоўвання сайта, Якія дазваляюць прывесці на рэсурс новых кліентаў. Аднак сапраўды эфектыўным будзе банер, які адказвае тром немудрагелістым правілах.

Вызначэнне выконваемых задач
Першапачаткова неабходна вызначыць мэта стварэння банэра: Што павінен зрабіць карыстальнік пасля таго, як яго ўбачыць. Як правіла, банеры ствараюць для больш эфектыўнай продажу тавараў і паслуг, альбо для фарміравання ў пакупніка станоўчага думкі аб прадукцыі кампаніі або аб брэндзе ў цэлым. Прычым у абодвух выпадках які ствараецца банер павінен альбо заклікаць да дзеяння (куплі, азнаямленню), альбо накіроўваць увагу карыстальніка на павышэнне ступені даверу да канкрэтнай паслузе, прадукту або кампаніі-вытворцу.
Пісьменнае выкарыстанне ілюстрацый
Пры выкарыстанні ў банеры якіх-небудзь не абстрактных малюнкаў варта дадаткова ўлічваць той факт, што ілюстрацыі з выявамі дзяцей, усміхаюцца, прыгожых людзей і жывёл выклікаюць у карыстальніка станоўчыя эмоцыі, што дапамагае яму прыняць патрэбнае рашэнне. Таму не варта грэбаваць ў банэрах гэтым вельмі важным момантам.
Выкарыстанне кароткіх прадаюць тэкстаў
Тэкставая інфармацыя павінна быць кароткай, але ў той жа час абавязаная цалкам адказваць задачам таргетынгу і заахвочваць да дзеяння. Важна заахвоціць карыстальніка да дзеяння. Для гэтага трэба выкарыстоўваць абароты накшталт «Вы сможете», «Увеличить прибы», «Хотите даведацца как», «Вы навучыцеся управлять0h_32_h.п. Пасля гэтага рэкамендуецца размяшчаць так званую «побуждающую» кнопку: «Хочу узнать», «Читать далее», «Увеличить прыбытак сейчас0. Як паказвае статыстыка, гэтыя фразы куды больш эфектыўныя, чым стандартныя «Купить», «Нажать сюда», «Заказать». А вось кнопка «Зарегистрироваться» і зусім можа несці зваротны эфект: гэта звязана са стэрэатыпнай бояззю вялікіх рэгістрацыйных формаў, пацвярджэннем кантактаў і т.п.

Структура эфектыўнага банэра


Такім чынам, падвядзем вынікі. Эфектыўны банер павінен утрымліваць кароткі загаловак, якасную тэматычную ілюстрацыю (пажадана не скупіцца і набыць малюнак у любым «фотобанке», чым выкарыстоўваць заезжаную ілюстрацыю), перадаваць адной фразай (3-5 слоў) мэта ў выглядзе пытання, утрымліваць, па магчымасці, якія павышаюць цікавасць пабочныя фразы і, нарэшце, фармаваць заклік да дзеяння (3-эфект.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.