12.05.2012

Велізарны рынак збыту, адсутнасць дарагой арэнды і нізкія цэны робяць гандаль у інтэрнэце прывабнай як для прадаўца, так і для пакупніка. У сувязі з гэтым попыт на стварэнне віртуальных пляцовак – інтэрнэт-крамаў – расце прапарцыйна росту патэнцыйных спажыўцоў.

Аднак паспяховая рэалізацыя такога праекту, як інтэрнэт-крама, Патрабуе звесткі разам мноства важных складнікаў: зручнай, інтуітыўна зразумелай навігацыі, карэктнай працы абслугоўваюць і апрацоўчых функцый, удалага, прывабнага дызайну. Балазе, сёння ўсе гэтыя функцыі рэалізоўваюцца на базе гатовых сістэм кіравання (CMS).


Стадыі стварэння інтэрнэт-крамы

Фарміраванне праектнай дакументацыі
Калі гаворка ідзе пра сур'ёзны праекце, то і выканаўцы падбіраюцца сур'ёзныя, аўтарытэтныя. На першым этапе заключаецца дагавор, агаворваюцца задачы, ўсталёўваюцца тэрміны выканання кожнага этапу работ.
Распрацоўка і ўзгадненне дызайну
Якасны рэсурс з сур'ёзнымі задачамі патрабуе арыгінальнага дызайну. Гэтая задача няпростая, і справіцца з ёй зможа толькі дасведчаны спецыяліст.
Праграмная частка
Праграмная распрацоўка рэсурсу прадугледжвае ільвіную долю часу ад агульных тэрмінаў стварэння інтэрнэт-крамы. Бо менавіта ў гэты момант нараджаецца карыстацкая частка, зручнасць і прывабнасць якой прадвызначаюць камфортнасць працы з рэсурсам, а значыць, менавіта на гэтай стадыі закладваецца падмурак, які будзе спрыяць прыцягненню і ўтрыманню кліентаў.
На этапе праграмнай распрацоўкі закладвае шкілет будучага інтэрнэт-крамы, вызначаецца яго структура, каталагізацыя, наладжваецца кошык і пошук, арганізуецца аналітычная справаздачнасць, падключаюцца аплатныя модулі.
Тэставанне і напаўненне
На гэтым этапе сайт ужо існуе ў працоўным рэжыме і пачынае выконваць сваю асноўную функцыю – прыцягваць кліентаў і прыносіць прыбытак. Па меры працы сайта ўхіляюцца і карэктуюцца недахопы, паляпшаецца юзабіліці. Паралельна адбываецца планамернае напаўненне сайта кантэнтам: ствараюцца спісы тавараў і дэталёвыя апісання да іх.
Аптымізацыя
Пастаянны, мэтанакіраваны працэс прасоўвання сайта з'яўляецца абавязковым інструментам для забеспячэння высокіх пазіцый рэсурсу і прыцягнення новых пакупнікоў. Наладжваецца і арганізуецца аптымізацыя ў адпаведнасці з актуальнымі патрабаваннямі пошукавых машын.
Запуск
Нягледзячы на тое, што сайт фактычна існуе ўжо з перыяду тэставання, казаць аб паўнавартаснай працы ўсяго яго функцыяналу можна толькі пасля заканчэння працэсу напаўнення кантэнтам і атрымання першых вынікаў паспяхова праведзенай аптымізацыі.
Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.