04.19.2013

Вельмі цікавая інфармацыя трапілася мне на вочы. Хто ведае, колькі каштавала распрацоўка лагатыпаў для самых вядомых у свеце кампаній? Можна меркаваць, што дзясяткі тысяч даляраў, а то і сотні, аднак гэта не заўсёды.

Такім чынам, пачнем з карпарацыі, якая вядомая кожнаму кампутарнаму карыстачу – Microsoft.

Распрацоўка яе новага лагатыпа абышлася ў цэлых … 0 даляраў. Менавіта так, бо кампанія стварала яго ўласнымі сіламі, не звяртаючыся па дапамогу да іншым спецыялістам.

Кампанія Google таксама не стала марнавацца на распрацоўку свайго лагатыпа Першы яго варыянт выйшаў «из-пад пера» аднаго з яе са-заснавальнікаў – Сяргея Брына, які выдаткаваў частку свайго часу для працы ў бясплатным графічным рэдактары GIMP .. Логотипы известных мировых брендовЦі варта казаць, што на стварэнне не было выдаткавана ні капейкі. Наступнымі версіямі лагатыпа для Google займалася дызайнер – Рут Кедар, якая была сяброўкай Брына яшчэ з часоў навучання ў Стэнфардскім універсітэце. Адпаведна, і далейшыя версіі лагатыпа былі для Google бясплатнымі.

Не плаціла за свой лагатып і сусветна вядомая кампанія Coca-Cola. Першы яе лагатып каштуе ўсяго 0 даляраў, паколькі быў прыдуманы партнёрам заснавальніка і бухгалтарам кампаніі – Фрэнкам Робінсанам. Ён доўга эксперыментаваў са шрыфтам і напісаннем, пакуль не спыніўся на тым варыянце, які ўсе мы бачым у рэкламе напояў ад Coca-Cola.

Далей ідуць кампаніі, якім давялося заплаціць такую-сякую суму за свае лагатыпы.

Такім чынам, усяго 15 даляраў аддаў Twitter за сваю «птичку». Стваральнікам яе быў брытанскі мастак Сайман Окслі.

За лагатып кампаніі Nike было выплачана крыху больш – 35 даляраў. Стваральніцай яго стала студэнтка Кэралін Дэвідсан, на курсе якой Філ Найт – ўладальнік кампаніі, выкладаў бухгалтарскае справа.

Цяпер пяройдзем да тых вядомым кампаніям, якія аддалі за свае лагатыпы некалькі тысяч даляраў.

Лагатып для міжнародных спаборніцтваў Гульні Садружнасці 2014 у Глазга абышоўся ў 95 тысяч даляраў. Распрацоўшчыкам стала дызайнерскае агенцтва Marque.

Кампанія NeXT аддала за пазнавальную па ўсім свеце карцінку крыху больш – 100 тысяч даляраў. Логотипы известных компанийЗаказ для Стыва Джобса выконваў мастак Пол Рэнд.

Скандальны лагатып Алімпіяды 2012 у Лондане абыйшоўся ў 625 тысяч даляраў. Стваральнікамі лога, які выклікаў мноства намоў, сталі спецыялісты дызайнерскай кампаніі Wolff Ollins.

А цяпер прадстаўляем вам кампаній-мільёншчыкаў.

Такім чынам, сустракайце, кампанія Pepsi ў 2008 годзе заплаціла дызайнерам Arnell Group за абнаўленне лагатыпа 1 мільён долараў.

За лагатып кампаніі BBC было аддадзена 1,8 мільёна даляраў у 1997 годзе.

І рэкорд па суме, выплачанай за лагатып, пабіла кампанія BP. У 2008 годзе яна аддала за яго сапраўды велізарную суму – 211 мільёнаў даляраў. Пакуль што пабіць гэты рэкорд не змог ніхто.

Калі вы хочаце даведацца кошт распрацоўкі лагатыпа вашай кампаніі, вы можаце звязацца з намі у любы зручны для вас час.


Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.