+375 (29) 626-44-35 Замовіць праект

Кіраванне рэпутацыяй ў інтэрнэце

Больш за 70% спажыўцоў прадукцыі чытаюць водгукі, перш чым аформіць заказ. Калі яны бачаць негатыў у паведамленнях іншых карыстальнікаў, купля становіцца пад пытанне.

А вы купілі б прадукт, які карыстаецца благой славай? Сумнеўна. Разумееце, да чаго ідзе наша апавяданне? Менавіта. Кіраванне рэпутацыяй кампаніі ў інтэрнэце – наша ўсё, калі ўзніклі праблемы з негатыўнымі водгукамі або трэба павялічыць увагу да брэнду.

Калі пара заняцца рэпутацыяй

Рэпутацыя – ня статычнае паняцце. Яна перажывае змены пастаянна: хтосьці задаволены паслугамі, камусьці не спадабалася – гэта нармальна, галоўнае правільна і своечасова рэагаваць на ўсе паведамленні ад вашай аўдыторыі. Лепшы падыход – займацца кіраваннем рэпутацыяй брэнда яшчэ да яго выхаду на рынак. Так вы закладваеце падмурак з добрага стаўлення да кампаніі для плённага старту продажаў. Але часцей за ўсё ўладальнікі бізнесу пра гэта не задумваюцца да таго часу, пакуль не прыходзіць спад продажаў з-за кучы негатыву, сфармаванага месяцамі або гадамі працы без ўзаемадзеяння з аўдыторыяй.

Так, да неабходнасці кіравання рэпутацыяй кампаніі прыходзяць па двух прычынах :
1
Ужо згаданы негатыў

Часцей за ўсё менавіта так: кампаніі звяртаюцца за аднаўленнем рэпутацыі, а не за яе падтрыманнем. Гэта цярністы шлях. Пагадзіцеся, выбірацца з глыбокай ямы складаней, чым абыйсці яе.

2
З мэтай паляпшэння кліенцкага сэрвісу

А вось гэта сцяжынка ў абыход ямы негатыву. Такі спосаб выкарыстоўваюць кампаніі, якія хочуць пашырыць свой уплыў на рынку. Часцей за ўсё ў іх нават няма негатыўных водгукаў або іх мала, але пры гэтым, брэнды імкнуцца стварыць станоўчы імідж для сябе за кошт апрацоўкі канфліктаў і ўзаемадзеяння з аўдыторыяй.

Ніжэй разгледзім: якія спосабы рэпутацыйнага менеджменту існуюць.

Кіраванне рэпутацыяй
ў пошукавай выдачы

Search Engine Reputation Management (SERM) – адзін з найбольш распаўсюджаных метадаў ўплыву на рэпутацыю брэнда ў інтэрнэце. Перш за ўсё карыстальнікі, выбіраючы нейкі тавар або паслугу, заходзяць у пошук і ўводзяць запыт у фармаце: Брэнд + водгукі. Задача SERM складаецца ў тым, каб падняць на верхнія пазіцыі выдачы пошуку станоўчыя водгукі і песімізаваць адмоўныя.


Кіраванне пошукавай рэпутацыяй арганізацыі
ўключае 4 складнікі :
  • Аналітыка пошукавай выдачы аўтаматычнымі сэрвісамі і ручным спосабам для выяўлення негатыўных згадак пра брэнд ;
  • Апрацоўка і выдаленне крытычных негатыўных згадак ;
  • Праца над паляпшэннем пазіцый пляцовак з станоўчымі згадваннямі ;
  • Стварэнне галінак абмеркавання брэнда і яго прадукцыі на форумах і сайтах з водгукамі.

Галоўная перавага SERM – магчымасць прамой камунікацыі з аўдыторыяй і выяўлення праблем у бізнес-працэсах: ад апрацоўкі заказаў, да дастаўкі прадукцыі да кліента.

Паслугі кіравання рэпутацыяй ў пошукавых сістэмах, самі па сабе малаэфектыўныя, таму іх варта ўключаць у комплексную апрацоўку негатыву ў сетцы.

Кіраванне рэпутацыяй ў інтэрнэце

Online Reputation Management (ORM) – гэта больш шырокае паняцце, чым SERM. Яно мае на ўвазе працу не толькі з выдачай, але і пошук згадак ўсюды, дзе яны могуць з'явіцца. Для гэтых мэтаў выкарыстоўваюцца аўтаматычныя сэрвісы, якія адсочваюць згадкі, такія як YouScan або Brand Analytics. З дапамогай гэтых праграм вядзецца пастаянны маніторынг сеткі, яны кожныя 20 хвілін правяраюць згадкі і даюць сігналы спецыяліста аб з'яўленні новых водгукаў. Прымяненне прынцыпаў ORM – лепшы спосаб стварэння рэпутацыі брэнда ў сетцы інтэрнэт. Такі падыход дазваляе стварыць станоўчую рэпутацыю шляхам ліквідацыі негатыўных згадак і прамой матывацыі карыстальніка на тое, каб яны пакідалі станоўчыя водгукі. Акрамя гэтага, выкарыстоўваючы ORM вы будзеце дакладна ведаць усе праблемы бізнесу і прадукту, і зможаце іх ліквідаваць. Адзіны недахоп падыходу – складана выявіць усе згадкі, так як аўтаматычныя сэрвісы манітораць сайты толькі па зададзеных параметрах: назву брэнда або прадукту.

Схаваны (партызанскі) маркетынг

Hidden Marketing – цікавае інструмент ўплыву на рэпутацыю брэнда ў вачах спажыўцоў. Гэта прамое ўздзеянне на ўвагу да кампаніі праз агентаў ўплыву. Агент, пад выглядам рэальнага карыстальніка, стварае водгукі і агляды на прадукцыю і паслугі кампаній.

Акрамя гэтага, для рэалізацыі мэтаў схаванага маркетынгу прымяняюцца думкі лідэраў. У якасці лідэраў выступаюць рэальныя вядомыя асобы, яны наўпрост рэкламуюць прадукцыю і паслугі кампаній.

У якасці прыкладу, разгледзім прасоўванне асобы дызайнера інтэр'еру :

1

Агент пад выглядам карыстальніка стварае на папулярным форуме або ў групе сацыяльнай сеткі тэму – «Ищу стромкага дызайнера, хачу лофт, парайце специалиста». Гэта паведамленне мае на мэце стварыць тэму для абмеркавання, лофт выбіраецца як папулярны спосаб афармлення.

2

Калі водгуку з боку аўдыторыі няма, з іншага акаўнта, выдаецца адказ у прыкладным фармаце – «а чаму лофт, а не мадэрн або неоклассика». Гэта паведамленне вырашае задачу актывацыі абмеркавання і патэнцыйна дадае цікавасць да тэмы.

3

У выніку, пасля непрацяглага зносін агентаў з розных акаўнтаў, прыходзіць момант схаванага прапановы паслуг вядомага дызайнера, якога нам трэба парэкамендаваць – «Не ведаю пра лофт, але Людміла Георгеевна зрабіла мне класны мадэрн, глядзі які (прыкласці фатаграфіі) »

Такім чынам, на выхадзе мы атрымліваем галінку абмеркавання, у якой вяліся актыўныя дэбаты аб дызайне і ў гэтыя дэбаты зачасалася Людміла Георгееўна. Тэма нікуды не знікне з часам. Па такім жа прынцыпе ствараюцца галінкі і на іншых форумах.

З выкарыстаннем такога падыходу кіравання рэпутацыяй сайта і кампаніі, фармуецца давер да брэнду. Карыстальніка цікавяць водгукі рэальных пакупнікоў, ён іх атрымлівае.

Калі вы хочаце замовіць паслугі кіравання рэпутацыяй ў сетцы, звяртайцеся ў агенцтва «Imedia Solutions». Мы зробім усё магчымае, каб пашырыць сферу ўплыву вашага бізнесу на рынку.

Падзяліцца:

Вы готовы начать работу или получить консультацию?