10.17.2012

Многія ўладальнікі сайтаў напэўна хацелі б навучыцца самастойна і бясплатна прасоўваць свае рэсурсы, не звяртаючыся да дапамогі SEO аптымізатара. Аднак большасць з іх, не валодаючы дастатковымі ведамі адносна таго, як аптымізаваць сайт самастойна, ўпарта вераць у тое, што варыянт эканоміі на прасоўванні рэальны.

Давайце разбірацца. Вядома, метады прасоўвання сайта ў інтэрнэце на сённяшні дзень не з'яўляюцца таямніцай за сям'ю пячаткамі, з-за чаго можа ўзнікнуць адчуванне, што правільная аптымізацыя зусім не самы складаны працэс. Але пры гэтым у пачаткоўца аптымізатара адразу ж узнікае велізарнае мноства пытанняў, звязаных, у першую чаргу, з неразуменнем прычын, па якіх шаблонныя алгарытмы аптымізацыі адмаўляюцца працаваць. Таму важна зразумець і запомніць некалькі простых ісцін.

Прасоўванне сайта ў інтэрнэце павінна быць бесперапынным і рэгулярным.
Пошукавыя робаты любяць новы кантэнт. Пошукавыя робаты любяць унікальны кантэнт. Неабходна як мага часцей дадаваць цікавыя тэматычныя матэрыялы, весці, па магчымасці, навінавую стужку. Неабходна рэгулярна купляць спасылкі, свежыя базы каталогаў і рэгістраваць у іх свой сайт.
Займаючыся асноўнай працай, накладна паралельна займацца яшчэ і аптымізацыяй.
Адразу ж ўсплывае цалкам слушнае пытанне: ці рэальна выконваць падобны аб'ём працы па прасоўванні сайта самастойна? Ці будзе такая SEO-аптымізацыя мэтазгоднай, бо высокая верагоднасць таго, што гадзіну вашага працоўнага часу варта куды даражэй аналагічнага часовага адрэзка прафесійнага SEO-шніка.
Абсалютна бясплатная SEO аптымізацыя - міф.
Такім чынам, варта змірыцца з тым, што нават пры самым абмежаваным бюджэце вам не атрымаецца пазбегнуць марнаванняў на якаснае прасоўванне. Неабходна будзе пастаянна выдзяляць з бюджэту суму на закупку спасылак і унікальных тэкстаў і артыкулаў.
Рызыка выканання непатрэбнай працы.
Нават нягледзячы на велізарную колькасць выдаткаванага часу, намаганняў і сродкаў, ёсць высокая верагоднасць таго, што сайт так і не з'явіцца ў топ-лісце пошукавых сістэм. Акрамя таго, ён можа быць выключаны з індэкснай базы пры дапушчэньні пэўных памылак у прасоўванні (пераспам спасылкамі, анкорным тэкстам і т.п.). «Поднимать» сайт пасля гэтага неверагодна складана. Куды прасцей і танней будзе распрацаваць новы сайт.

Думаю, цяпер большасць з вас засумняваецца ў мэтазгоднасці самастойнага прасоўвання сайта. І правільна. Без удзелу SEO аптымізатара поспеху падобны працэс не прынясе. Пекар павінен печ пірагі, а не латаць валёнкі.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.