04.13.2015

А / Б тэставанне, спліт тэставання – метад, які яшчэ не атрымае шырокага распаўсюджвання на айчынным рынку. Аднак на рынку ЗША і Еўропы ён стаў адным з самых лепшых і эфектыўных метадаў павышэння канверсіі сайта.

У гэтых краінах распрацоўка вэб-сайтаў ніколі не праходзіць без выкарыстання, у канчатковым рахунку, гэтага інструмента, які дазваляе зрабіць інтэрнэт-бізнэс яшчэ больш прыбытковым і эфектыўным. Кіраўніцтва да дзеяння напісана вельмі простым і даступным нават для пачаткоўцаў мовай, аднак і прафесіяналы нярэдка звяртаюцца да яго, каб асвяжыць у памяці некаторыя моманты.

Сакрэт высокай канверсіі: у чым ён заключаецца


Паляпшэнне кантэнту і дызайну сайта – дзве пазіцыі, якія патрабуе аднолькава высокай увагі , Как сделать аб тест на сайтеасабліва калі галоўная мэта вэб-рэсурсу ператварыць патэнцыйных пакупнікоў у рэальных. Аднак вопытныя вэб-спецыялісты кажуць пра тое, што добры кантэнт значыць усё ж крыху больш, чым прыгожы дызайн, паколькі наведвальнікі заўсёды чытаюць тое, што напісана на старонках сайтаў. Чым пісьменней, глыбей і больш зразумела будзе выкладзена інфармацыя, тым больш шанцаў, што наведвальнік вырашыць зрабіць куплю менавіта ў вас.

Спліт тэставанне – самы просты спосаб праверкі кантэнту. З яго дапамогай вы зможаце без лішніх страт часу і грошай даведацца, якім павінен быць кантэнт, якія загалоўкі прыцягнуць увагу наведвальнікаў, як зрабіць правільны выбар іншых элементаў.

Спліт тэставанне мае свае ўласныя нюансы, пра якія варта ведаць. Напрыклад, 7 галоўных элементаў, без якіх вам не абысціся, калі вы вырашыце скарыстацца гэтым інструментам, пачаўшы прасоўванне вэб-сайта:

  • Загаловак – павінен прыцягваць увагу, падштурхоўваць іх да працягу чытання. Трэба будзе тэставаць не толькі варыяцыі яго напісання ў сэнсавым плане, але таксама ня пакінуць без увагі памер шрыфта ;
  • Тэкст прызыву да ажыццяўлення таго ці іншага дзеяння, звычайна куплі – правільная фармулёўка дазволіць яшчэ больш павысіць канверсію сайта ;
  • Месца размяшчэння тэксту прызыву – важны момант, які варта старанна абдумаць. Спрабуйце розныя варыянты: уверсе, унізе старонкі, справа, злева, посередине…
  • Стыль тэксту прызыву – тут маецца на ўвазе знешні выгляд тэксту, яго афармленне (проста тэкст, кнопка або актыўная спасылка), памеры, колер ;
  • Даўжыня і стыль кантэнту. Вам трэба будзе вырашыць, як павінен выглядаць тэкст на старонцы: ці будзе ён доўгім або кароткім, колькі падзагалоўкам варта зрабіць, колькі спісаў, даўжыня абзацаў і т.д. Тэстуе розныя варыяцыі, каб зрабіць правільны выбар ;
  • Малюнкі. Пра важнасць гэтага элемента пішуць і гавораць усе. Таму паўтарацца не будзем, а толькі адзначым, што тэставаць варта не толькі памер і якасць малюнка, але таксама іх колькасць на старонцы ;
  • Прапановы аб зніжках, бонусах, акцыях – яны таксама могуць быць пратэставаны. Карысны савет: перад тэстам паспрабуйце выкарыстоўваць падобныя паміж сабой прапановы, разбіваючы іх пры гэтым на групы: бясплатная дастаўка, зніжка, бонус.

Важна! Рэкамендуецца адразу скласці спіс усіх элементаў, якія вы хочаце пратэставаць, а таксама план працэсу, пажадана да яго пачатку. Гэта дазволіць вам быць упэўненым у тым, што тэст пройдуць усе важныя для вас элементы. Таксама варта адразу запісаць усе першапачатковыя дадзеныя, каб мець магчымасць параўнаць іх з атрыманымі вынікамі.

Інструменты спліт-тэставанні


Пасля таго, як стратэгія тэставання будзе распрацавана, неабходна пераключыць увагу на тэст-інструменты, Якія дзеляцца на 2 асноўных тыпу :

  • інструменты, накіроўвалыя наведвальнікаў вэб-рэсурсу на розныя яго старонкі ;
  • інструменты, з дапамогай якіх можна адсочваць атрыманыя вынікі.

Адзін з лепшых інструментаў - Google Website Optimizer. Перад працай з ім неабходна азнаёміцца з Кіраўніцтвам (https://support.google.com/adwords/answer/6146252?hl=ru&rd=1).

Практычныя парады па спліт-тэсту :


  • Тэст трэба праводзіць адразу і пастаянна. Тэставанне трэба запусціць як мага раней, каб сайт быў аптымізаваны для продажаў як мага хутчэй.
  • Праводзіце тэст рэгулярна, у адзін і той жа час. Роўныя прамежкі часу для тэставання – гэта вельмі важна. Паколькі дадзеныя момант дазваляе пазбегнуць вялікіх хібаў з-за сезоннасці.
  • Лічыце на дакладныя лічбы, не паддавайцеся ўласным меркаванні, калі вынікі яму супярэчаць. Сплит-тестированиеКалі вас наведалі сумневы, лепш запусціць тэставанне паўторна.
  • Надавайце тэсту дастаткова часу. Калі спыніць яго занадта рана ці наадварот моцна зацягнуць, то вынікі могуць быць недакладнымі.
  • Тэстуе загалоўкі ўсіх старонак.
  • Сачыце за тым, каб вярнуліся наведвальнікі бачылі аднолькавыя варыянты – ваш код павінен быць усталяваны дакладна для паказу кожнай старонкі, што асабліва важна, калі выконваецца тэст выгадных прапаноў, скідак, бонусаў і т.д.
  • У плане таго, на кім варта праводзіць тэст, меркаванні аўтарытэтных крыніц падзяліліся. З аднаго боку, рэкамендуецца тэст праводзіць толькі на новых патэнцыйных кліентах, паколькі пры працы з існуючымі вынікі будуць недакладнымі з-за прадузятасці. З іншага боку – лепш працаваць з тымі, хто ўжо купляе прадукты, паколькі менавіта іх меркаванне павінна быць пастаўлена ў аснову.

    І самае галоўнае – паслядоўнасць і кантроль! Вы жадаеце бачыць дакладныя дадзеныя? Вам трэба сачыць за дбайнасцю планавання і выканання тэсту. У гэтым выпадку можна спакойна спадзявацца на атрыманыя вынікі, прымаючы важныя рашэнні!

    Іншыя артыкулы па тэме:
    Артыкул
    Налада рэкламы ў Google Adwords

    Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

    Артыкул
    Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

    Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.