03.25.2016

Кожны рознічны магазін ставіць перад сабой задачы дасягнуць максімальнай рэнтабельнасці за кошт высокіх паказчыкаў прыбытку. Для гэтага варта задумацца над узроўнем продажаў і магчымасцю іх павышэння.

Часцяком мы выбіраем адзіны шлях у выглядзе рэкламы крамы і яго прадукцыі. З гэтай мэтай многія абмяжоўваюцца яркай шыльдай, наяўнасцю інфармацыйных плакатаў у вонкавых вітрынах або стварэннем сайта крамы Больш эфектыўна будзе падысці да вырашэння праблемы, як. павялічыць продажу ў краме, комплексна, звярнуўшы ўвагу на два галоўных аспекты :
  • павелічэнне патоку пакупнікоў ;
  • павышэнне сярэдняга чэка.

Колькасць пакупнікоў і частата пакупак – як палепшыць гэты паказчык

Увеличение объема продаж

Мы выдатна разумеем, што даходы наўпрост звязаныя з колькасцю пакупнікоў і пакупак З пункту гледжання маркетолагаў павялічыць продажу ў краме ў крызіс можна некалькімі спосабамі.

Па-першае, трэба пастарацца прыцягнуць у лік кліентаў максімальна магчымае колькасць людзей. Для гэтага можна ўжываць разнастайныя рэкламныя прыёмы :

  • размяшчэнне «стопов» з элементамі фірмовага стылю у непасрэднай блізкасці да крамы ;
  • распаўсюджванне рэкламнай інфармацыі ў часопісах і газетах, ТБ і радыёканалах, сеткі Інтэрнэту ;
  • правядзенне крос-мерапрыемстваў з гандлёвымі прадстаўнікамі партнёраў ;
  • пашырэнне зоны ахопу аўдыторыі, размяшчаючы рэкламныя носьбіты ў розных грамадскіх месцах суседніх вуліц і кварталаў.

Па-другое, павялічыць продажу можна і з бягучай базай кліентаў, паспрабаваўшы зрабіць іх пакупкі больш частымі. Ўмоўна ўсіх пастаянных пакупнікоў можна падзяліць на тры групы :

  • лаяльныя кліенты (20-40%), якія аддаюць перавагу рабіць пакупкі менавіта ў нашым краме ці пачаткоўцы тут пошук неабходнага тавару ;
  • асноўная частка наведвальнікаў, якія купляюць у нас тавар ад выпадку да выпадку і лёгка знаходзяць альтэрнатыву ў наведванні канкурэнтных кропак ;
  • баласт, да якога адносяцца людзі, выпадкова зазірнулі ў краму ці прыезджыя.

Зразумела, што працаваць неабходна з першымі двума катэгорыямі. Каб прымусіць такіх пакупнікоў часцей атаварвацца ў нашай краме, найбольш рацыянальна будзе распрацаваць спецыяльную праграму лаяльнасці або праводзіць прывабныя разавыя акцыі. Гэта дапаможа вырашыць адразу некалькі важных задач :

  • сфармаваць станоўчае меркаванне аб кампаніі ;
  • скласці кліенцкую базу ;
  • стымуляваць сталасць пакупак кліентаў ;
  • прыцягнуць новых пакупнікоў.

І нарэшце, па-трэцяе, лік пакупак можна павялічыць праз павышэнне канверсіі – адносіны колькасці чэкаў да ліку наведвальнікаў крамы. Гэты паказчык заўсёды залежыць ад двух фактараў: мерчандайзинга і працы прадаўцоў. Таму, імкнучыся да павелічэння продажаў трэба прааналізаваць даступнасць выкладкі тавару і наяўнасць спецыяльных выразных акцэнтаў на вітрынах. Не менш важная ў гэтым аспекце і актыўнасць прадаўцоў, якія павінны ўмець прафесійна і ненадакучліва прапанаваць неабходны кліенту тавар.

Эфектыўная альтэрнатыва – павелічэнне сумы пакупак.

Увеличение стоимости покупок

Вырашыць праблему павелічэння продажаў таксама можна, забяспечыўшы павелічэнне сумы чэка.

Для гэтага рэкамендуецца выкарыстоўваць розныя варыянты :

  • дубляваць хадавы тавар у касавай зоне ;
  • практыкаваць выкладку камплектамі ;
  • зацікаўліваць пакупніка прапановамі ўсёй лінейкі тавару ;
  • прафесійна тлумачыць выгаду ад больш дарагога набыцця.

Такім чынам, асноўныя спосабы павелічэння продажаў у розніцы складаюцца ў правядзенні маркетынгавых мерапрыемстваў, мерчандайзинге крамы і прафесіяналізме персаналу. Пры гэтым прымаць канкрэтныя рашэнні варта толькі пасля поўнага аналізу работы гандлёвай кропкі, вызначэння моцных і слабых месцаў. Супаставіўшы значэння колькасці пакупнікоў, частоты пакупак, паказчыка канверсіі, эфектыўнасці раскладкі, памеру сярэдняга чэка, можна прыступаць да распрацоўкі выразнага алгарытму дзеянняў для павелічэння аб'ёму продажаў для крамы.

Іншыя артыкулы па тэме:
Артыкул
Налада рэкламы ў Google Adwords

Google Ads – сістэма налады рэкламы для паказаў у выдачы пошуку Google і на старонках сайтаў-партнёраў пошукавіка, якія ўваходзяць у Кантэкстна-медыйную сетку (КМС).

Артыкул
Налада рэкламы ў Яндэкс.Дырэкт

Яндэкс Дырэкт – магутны інструмент прасоўвання бізнесу. Яго функцыянал – паказы рэкламы зацікаўленым карыстальнікам.